Побудова моделі транспортних перевезень для АТП 11467
Краткое сожержание материала:
Размещено на
Размещено на
Вступ
Трансформаційні процеси в Україні торкнулися всіх сфер народного господарства, що привело до зміни підходу до розуміння виробничо-господарської діяльності підприємства. Тепер підприємства вимушені шукати самостійно джерела економії власних засобів. Одним з таких джерел, для підприємств автотранспортної галузі є дослідження і оптимізація перевезень. Оптимізація перевезень дозволяє вибирати самий оптимальний маршрут по критеріях мінімізації вартості або мінімізації часу.
Перший критерій дозволяє отримати економію власних засобів, а другий - економію часу, що, природно, приводить до певної економії засобів.
Математичним інструментарієм оптимізації вантажоперевезень є транспортна задача. Для вирішення транспортної задачі використовується ряд методів. Всі методи дають однаковий результат, проте вони мають різні достоїнства. Деякі з них орієнтовані на візуальність, інші - на швидкість, треті - на надання декількох варіантів. Таким чином, транспортна задача надає дослідженню якісний інструментарій оптимізації вантажоперевезень. В дипломній роботі розглядаються два методи рішення транспортної задачі: симплекс метод і мережний метод.
Метою дипломної роботи є розробка моделі для забезпечення транспортних перевезень Торезським АТП 11467.
Об'єктом дослідження виступають вантажоперевезення Торезкого АТП 11467.
Предметом дослідження є комплекс логістичних моделей.
1. Теоретичний аналіз об'єкту дослідження
1.1 Загальна характеристика підприємства
Торезське АТП 11467 організоване у відповідності наказу Народного Комісаріату по Будівництву СРСР №2 від 14.09.1973 г. в м. Торезе і мало найменування: «Транспортна Контора Монтажної Частини» Потім перейменовано в Торезськоє АТП 11467 на підставі Наказу Міністра промислового будівництва УРСР №97. Головною задачею було виконання задач по забезпеченню технічного прогресу на автомобільному транспорті і повне задоволення потреб будівельних організацій, підприємств Міністерства будівництва.
За станом на 1980 рік парк АТП складався з 400 машин різної потужності і вантажопідйомності. Була укладена безліч договорів.
Підприємство вважалося лідируючим по місту Торезу. Метою діяльності підприємства є:
Отримання прибутку шляхом задоволення попиту на ринку на продукції, роботу і послуги, які надає підприємство; реалізація на основі отриманого прибутку програм розвитку підприємства і задоволення соціально-економічних інтересів членів трудового колективу.
Предметом діяльності є:
надання послуг з виконання пасажирських і вантажних транспортних перевезень;
організація сервісного ремонту автомобілів технічного обслуговування (прибирання, миття, сушка автомобілів, заміна масел,
антикорозійна обробка і т.д.), складної побутової техніки; виконання будівельних, будівельно-монтажних, ремонтних робіт на об'єктах соціально-побутового призначення, житлової фундації, промислових об'єктах; здійснення оптової, роздрібної,
аукціонної, посилочної торгівлі паливом, маслами, автозапчастями і іншими матеріалами, здійснення діяльності у сфері цивільного забезпеченян та побутового обслуговування населення; здійснення торгово-закупівельних і комерційно-посередницької діяльності і пов'язаних з нею робіт і послуг (маркетинг, інформаційні послуги і ін.) як на території України, так і за її межами;
надання платних послуг населенню;
організація і експлуатація автозаправних станцій;
виробництво і експлуатація будівельних матеріалів, товарів народного споживання, а також приладів, машин, устаткування, виробів виробничо-технічного призначення;
інші види діяльності, не заборонені законодавством.
Майном підприємства є основні фонди і оборотні кошти, а також цінності, вартість яких відображається в балансі підприємства.
Підприємство здає в оренду підприємствам, організаціям і установам, удома, споруди, транспортні засоби, інвентар, сировина і інші матеріали і цінності, які йому належать.
Підприємство самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію і основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів і пріоритетів, кон'юнктурі ринку продукції товарів, робіт послуг і економічної ситуації.
Господарська і соціальна діяльність підприємства.
Основним узагальненим показником господарської і виробничої діяльності підприємства є прибуток.
Підприємство створило цільові фундації, призначені для покриття витрат, зв'язаних з своєї діяльністю:
фонд розвитку виробництва;
фонд споживання;
резервний фонд;
інші фонди.
Фонд розвитку виробництва створюється за засоби відрахувань від чистого прибутку. Засоби фонду використовуються для розвитку матеріальної і технічної бази підприємства. Шляхи використовування витрат фонду визначаються кошторисом.
Фонд споживання створюється в розмірах, які визначаються законодавством.
Джерелом засобів на оплату праці працівникам підприємства є частина фонди, отримані в результаті його господарської діяльності.
Керівник вибирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам конкретні розміри тарифних ставок, посадових окладів, винагород, надбавок доплат з умовами передбачених колективним договором. Мінімальна заробітна платня працівників не може бути нижчою встановленого Верховною Радою України мінімального розміру заробітної
платні (оплата праці, і матеріальне забезпечення керівника здійснюється згідно умов передбачених контрактом, за рахунок засобів підприємства, які направлені на виплату заробітної платні).
Резервний фонд створюється у розмірі 5% фондів споживання і призначається для покриття витрат, які пов'язані з відшкодуванням збитків і позапланових витрат.
Джерелом формування фінансових ресурсів підприємства також є, амортизаційні відрахування, засоби, отримані від внесків членів трудового колективу, підприємств, організацій, громадян, і інші надходження у тому числі централізовані капітальні вкладення і кредити.
І так, підприємство займається наданням послуг з перевезення вантажів будівельним організаціям, останніми роками Автобаза співробітничає також з ТОВ «Донецький цукровий завод» по перевезенню овочів.
Для оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства розглянемо в таблиці 1.1 динаміку об'єму перевезень вантажів по основних замовниках за останні 5 років.
Таблиця 1.1 - Динаміка об'єму перевезень вантажів по основних замовниках АТП 11467
Найменування |
Один виміру |
Рік |
Динаміка, % |
||||||||
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2008/2007 |
2009/ 2007 |
2010/2007 |
2011/ 2007 |
|||
ТОВ Донецькбуд |
Тыс. т |
19,0 |
15,2 |
8,3 |
10,5 |
9,0 |
47,37 |
59,21 |
108,4 |
85,71 |
|
Снежнянський маш. завод |
Тыс. т |
12,5 |
14,0 |
10,0 |
13,2 |
10,5 |
84,00 |
75,00 |
105,0 |
79,55 |
|
Гормаш |
Тыс. т |
10,0 |
16,0 |
9,0 |
12,5 |
15,0 |
150,0 |
93,75 |
166,6 |
120,0 |
|
Енергобудінвест |
Тыс. т |
52,0 |
39,5 |
30,0 |
42,0 |
41,5 |
79,81 |
105,1 |
138,3 |
98,81 |
|
ТОВ Реста |
Тыс. т |
- |
16,2 |
- |
18,0 |
Другие файлы:
Математична модель транспортної системи підприємства Міжнародні транспортні відносини та перспективи України як транзитної держави Колізійні питання договорів міжнародних повітряних перевезень Вибір транспортного засобу згідно з умовами перевезень за маршрутом руху Розробка системи підтримки прийняття рішення планування транспортних перевезень (за матеріалами підприємства ВАТ "Ямпільське АТП 10551") |