Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Медицина

Аналіз роботи фельдшера ветеринарної медицини установи

Тип: курсовая работа
Категория: Медицина
Скачать
Купить
Природно-економічна характеристика господарства. Санітарний стан клініки та прилеглої до неї території. Організація ветеринарного обслуговування тваринництва. Плани ветеринарних заходів та організація їх виконання. Етика спеціаліста ветеринарної медицини.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ВП НУБіП України «Немішаївський агротехнічний коледж»

Курсова робота

З дисципліни: «Організація ветеринарної справи»

На тему: «Аналіз роботи фельдшера ветеринарної медицини установи»

Роботу підготувала

студентка групи В - 41

Гордієнко Наталія Перевірив

викладач Лазаренко Павло Валентинович

Немішаєво 2014р.

1. Природно-Економічна характеристика господарства

Ветеринарна клініка «КітПес» знаходиться в с. Білогородка, Києво-Святошинського району, Київської області. Об'єкт розташований в нежитловій будівлі старої школи на орендованих площах 98,8кв.м., має ізольований відокремлений вхід, необхідний набір приміщень; а саме: вхідний тамбур, місце очікування відвідувачів сумісно сумісно з торгівельним залом аптеки, оглядова, передопераційна, операційна, лабораторія, стаціонар для тварин, внутрішній санвузол для персоналу. При вході в ветеринарну клініку облаштовані вольєри для утримання домашніх тварин.

Приміщення має необхідне інженерне забезпечення: водопостачання - централізоване від існуючих мереж сільського водопроводу, каналізування - місцеве на локальні очисні споруди, опалення - від загальної газової топкової будівлі ФАПу, гаряче водопостачання - від електроводонагрівачів, освітлення - комбіноване, вентиляція - природна припливно - витяжна.

Внутрішнє облаштування приміщень ветеринарної клініки з аптекою відповідає санітарно - гігієнічним вимогам і дозволяє проводити прибирання із застосуванням миючих та дезінфікуючих засобів. На об'єкті створені умови для здійснення дезінфекції виробів медичного призначення із полімерних матеріалів перед їх подальшою утилізацією. Працівники забезпечені спецодягом, індивідуальними засобами захисту шкіри, слизових оболонок.

Територія самої клініка по периметру обгороджена парканом.

Клініка має не великий штат працівників. Він складається з: головного лікаря та директора клініки, лікаря, асестета, лаборанта та комерційного директора. Головним лікарем та директором клініки є Плешивцев Ігор В'ячеславович, лікарем Молодковець Наталія Юріївна, асистент - Бондаренко Ірина Андївна, лаборант - Полковнікова Ірина Миколаївна, комерційний директор - Плешивцева Оксана Олексіївна.

В клініці обслуговується близько 2000(+-). За день послугами клініки користується багато власників тварин, в залежності від сезону захворюваності тією чи іншою хворобою. Наприклад, зараз у весняний період, до клініки звертається багато власників тварин, а саме собак хворих на бабезіоз.

2. Ветеринарно-санітарний стан господарства

Санітарний стан клініки та прилеглої до неї території відповідає всім ветеринарно-санітарним вимогам.

Приміщення ветеринарної клініки з аптекою відповідають вимогам діючих санітарних норм та правил по інженерному забезпеченню, внутрішньому оздобленню, можливості дотримання санітарно - протиепідемічному режиму.

В кожному приміщені клініки розміщені кварцові лампи. Для стерилізації інструментів в операційній знаходиться стерилізатор. Наприкінці кожного робочого дня проводиться профілактична дезінфекція препаратом «Екоцид С», в концентрації 1% розчин на 10 л води, для попередження тих чи інших хвороб тварин.

Один раз на три місяці в клініці проводиться поточна дезінфекція. Під час проведення цієї дезінфекції клініку зачиняють на 24 години. Всі стіни, двері, підлогу, меблі вимивають 0,5% розчином славіну на 5л води. Після проведення дезінфекції приміщення залишають на 2 години, а потім все ретельно вимивають водою.

Вольєри вимивають 1% розчином екоциду на 5 л води. Інструменти стерилізують в стерилізаційній шафі при температурі 160* на протязі 5 годин.

Територія яка обслуговується вет. клінікою є благополучною щодо інфекційних хвороб. Щороку усім тваринам, які обслуговуються клінікою, проводяться профілактичні щеплення. Для щеплень використовуються комплексні вакцини чеського (Біокан) чи готландського (Нобівак) виробництва. Також застосовується вакцина українського виробництва (Рабістар), але в основному попит є в комплексних вакцин.

Для кращого контролю за проведенням щеплень кожен місяць усім власникам тварин у яких випадає проведення вакцинації в цей період, наприклад в березні, повідомляються про це адміністрацією клініки. В березні цього року було провакциновано 50 тварин.

3. Організація ветеринарного обслуговування тваринництва

Одним з основних завдань ветеринарії є охорона людей від антропозоонозних захворювань. Поруч з людиною постійно перебувають тварини. В даний час домашнім тваринам стало відводитися у ветеринарії особливе місце, оскільки ці тварини постійно перебувають поруч з людиною, а значить є потенційно небезпечними носіями антропозоонозних захворювань. Зараз у ветеринарній науці з'явилося дуже багато досліджень присвячених етіології, перебігу, діагностики, лікування і профілактики захворювань собак і котів, що дуже важливо, так як завжди простіше і дешевше запобігти захворюванню, ніж лікувати його. Так само дуже важливо своєчасне надання кваліфікованої ветеринарної допомоги, що завжди повинен пам'ятати власник тварини.

Організація ветеринарного обслуговування полягає не лише в правильному наданні допомоги тварині, а й в умінні розмовляти з власником. Перше враження клієнт отримує, заходячи в приміщення клініки. Потім він спілкується з асистентом, який починає прийом, а потім вже з самим лікарем, який проводитиме лікування. Тому як і для ветеринарного лікаря, так і для решти персоналу дуже важливо стежити за охайним зовнішнім виглядом і проявляти доброзичливість по відношенню до клієнта.

Кожен новий клієнт переступає поріг клініки з певним скептичним поглядом. Причиною цього є нервовість, невпевненість, обумовлена новою обстановкою, ще не повністю встановлена довіра у відношенні ветеринарного лікаря, хвилювання з появою нової тварини, іноді навіть особисті проблеми власника тварини. Роздратування, пов'язані з негативним досвітом в інших клініках, дійсними чи вигаданими, посилюють скепсис. Потрібно завоювати довіру нового клієнта ще до того, як він почне розповідати про свої проблеми. Цьому завдячують уважне відношення лікаря до проблем і скарг, які привели клієнта в клініку, а також досвіт спілкування з пацієнтами та клієнтами. Звертання до тварини зі спокійними ласкавими словами і почухуваннями роблять його доступним, при цьому власник починає відчувати, що тут до його тварини будуть добре відноситись. Після зібрання анамнезу потрібно проінформувати власника про діагностичні та лікувальні процедури, які потрібно провести. Пояснення стосовно клінічної картини хвороби і її прогнозування потрібно давати в доступній для клієнта формі, зрозумілою для нього мовою, виключаючи при цьому незрозумілі медичні терміни. Також потрібно уточнювати ціни та вид оплати.

Перед виконанням деяких дій, наприклад взяття крові, рентгенографічне обстеження, лікування ран, бажано вивести власника, особливо коли власник і тварина знервовані. З психологічної точки поглядів краще, щоб асистент вивів тварину в інше приміщення. В більшості випадків власник і пацієнт після розлуки стають спокійніші, що дозволяє без перешкод виконувати роботу і берегти нервову систему лікаря і власника.

Для успішної організації праці необхідно використовувати найману силу працівників, кожен з яких отримав повну вищу ветеринарну освіту та має певну спеціалізацію, а також потрібні адміністратор та обслуговуючий персонал можливо без ветеринарної освіти.

Графік роботи передбачає зміни з чергуванням 2 через 2 дні з 9.00 до 21.00 з одночасним перебуванням на робочому місті лікаря, асистента та адміністратора.

База даних про пацієнтів створюється за допомогою комп'ютерної програми « Andiag» для ветеринарних підприємств.

Розрахунок з клієнтами здійснюється одразу після завершення надання послуг згідно чеку про оплату, який видає програма «Andiag». Касові виручки здаються адміністратором головному лікарю клініки після завершення робочого дня.

4. Плани ветеринарних заходів та організація їх виконання

Організація виконання планів ветеринарних заходів покладається на керівників ветеринарної служби, державних чи приватних установ ветеринарної медицини.

З метою оперативного керівництва та контролю виконання поточних планів у держустановах чи приватних клініках розробляються календарні плани роботи ветеринарних спеціалістів, де вказуються найменування заходів, місце роботи (або вид тварини), дата її проведення і прізвище виконавця. Календарний план проведення ветеринарних заходів є посібником до виконання роботи. Безумовно, важко все передбачити у плані, тому спеціалісти ветеринарної медицини виконують також інші види робіт ( надання лікувальної допомоги, проведення вимушених заходів тощо).

На початку місяця головний лікар установи підводить підсумки виконання календарного плану за минулий місяць, складає недоліки та невикористані резерви з тим, щоб усунути або реалізувати їх у наступному місяці.

Підсумки виконання планових заходів за минулий місяць також щомісячно підводять і визначають завдання на наступний місяць.

В установах ветеринарної медицини, в їх філіях, на робочих місцях, а також у приватних лікарів ветмедицини є аптеки або аптечні пункти, де є медикаменти для надання невідкладної допомоги і реалізації населенню.

Планове ведення ветеринарної справи попереджає...

Другие файлы:

Організація роботи регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини Полтавської області
Структура та положення лабораторії ветеринарної медицини. Організація діагностичної роботи в Полтавській області. Звітна форма № 2-Вет "Звіт про робот...

Ціноутворення та налоговий облік в ветеринарній лікарні
Призначення та порядок формування державних установ ветеринарної медицини, специфіка їх роботи та основні завдання. Система ціноутворення в установі т...

Звітність Полтавської міської лікарні державної ветеринарної медицини
Забезпечення випуску доброякісних у ветеринарно-санітарному відношенні продуктів тваринництва. Ветеринарна звітність міської лікарні ветеринарної меди...

Організація заходів по оздоровленню господарства від туберкульозу в ТОВ "Агротіс" філія Катеринівська
Характеристика господарства та організація ветеринарної діяльності на ньому. Забезпеченість фахівцями ветеринарної медицини та ведення документації. Ф...

Діагностика та терапія собак з піометрою в умовах ветеринарної клініки "Лідер" (м. Харків)
Вивчення динаміки поширеності пірометри серед сук зони обслуговування приватної клініки ветеринарної медицини "Лідер" м. Харкова. Встановлення вікової...