Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Физика и энергетика

Вдосконалення системи електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги в світлосигнальних системах аеродрому І-ІІІ категорій

Тип: дипломная работа
Категория: Физика и энергетика
Скачать
Купить
Розробка заходів щодо вдосконалення системи електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги в світлосигнальних системах аеродрому. Визначення показників надійності, оцінка їх впливу на рівень безпеки польотів на етапі візуального пілотування.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ЗМІСТ

Перелік умовних позначень, скорочень, термінів

Вступ

Розділ 1. Аналіз вимог нормативно-технічних документів щодо систем електропостачання аеродромних вогнів

1.1 Аналіз вимог вітчизняних нормативно-технічних документів

1.2 Аналіз вимог міжнародних нормативно-технічних документів

1.2.1 Аналіз вимог нормативно-технічного документа [2]

1.2.2 Аналіз вимог нормативно-технічного документа [3]

1.3 Мета дипломної роботи та перелік основних завдань, що підлягають вирішенню в дипломній роботі

Розділ 2. Вдосконалення систем електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги в світлосигнальних системах І-ІІІ категорій

2.1 Підсистема вхідних вогнів злітно-посадкової смуги

2.2 Підсистема осьових вогнів злітно-посадкової смуги

2.3 Підсистема вогнів злітно-посадкової смуги зони приземлення

Розділ 3. Наукове обґрунтування заходів щодо вдосконалення системи електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги в світлосигнальних системах І-ІІІ категорій

3.1 Підсистеми вхідних вогнів злітно-посадкової смуги

3.1.1 Електропостачання вхідних вогнів ЗПС разом з бічними та обмежувальними вогнями ЗПС

3.1.2 Електропостачання вхідних вогнів ЗПС сумісно з вогнями наближення

3.2 Підсистеми осьових вогнів злітно-посадкової смуги

3.3 Підсистеми вогнів злітно-посадкової смуги зони приземлення

3.3.1 Групове електропостачання вогнів ЗПС зони приземлення

3.3.2 Електропостачання вогнів ЗПС зони приземлення сумісно з вогнями наближення бокового ряду

Розділ 4. Визначення показників надійності системи електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги

4.1 Визначення показників надійності вдосконалених систем електропостачання

4.2 Оцінка впливу показників надійності на рівень безпеки польотів на етапі візуального пілотування

Розділ 5. Охорона праці

Розділ 6. Охорона навколишнього середовища

Висновки

Список використаної літератури

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СКОРОЧЕНЬ, ТЕРМІНІВ

АВ - аеродромний вогонь

ВВІ - вогні високої інтенсивності

ВМІ - вогні малої інтенсивності

ЗПС - злітно-посадкова смуга

ІКАО (ІСАО) - міжнародна організація цивільної авіації

КЗ - коротке замикання

КЛ - кабельна лінія

НТД - нормативно-технічний документ

НФС - надійнісно-функціональна схема

ПАВ - підсистема аеродромних вогнів

ПЕАВ - підсистема електропостачання аеродромних вогнів

ПМУ - прості метеорологічні умови

ПС - повітряне судно

ПССА - підсистема світлосигнальної системи аеродрому

РД - рубіжна доріжка

РСС - регулятор сили світла

РЯ - регулятор яскравості

САК - система автоматичного контролю

СК - система керування

СМУ - складні метеорологічні умови

ССА - світлосигнальна система аеродрому

ССО - світлосигнальне обладнання

ЦА - цивільна авіація

Терміни, що застосовуються у цій дипломній роботі мають такі визначення:

Аеродром - ділянка суші або водної поверхні (включаючи розміщені на ній будь-які будинки, споруди та обладнання), призначена повністю або частково для прибуття, відправлення і руху ПС. Якщо поняття „аеродром” використовується в положеннях, що стосуються планів польотів і порядку сполучення, воно включає також місця, які можуть використовуватися літальними апаратами певних видів, наприклад вертольотами або аеростатами.

Відмова вогню - зниження середньої сили світла в заданих кутах розсіювання більш ніж на 50% у порівнянні з нормованою силою світла нового вогню.

Дальність видимості на злітно-посадковій смузі - відстань, у межах якої пілот повітряного судна, що знаходиться на осьовій лінії ЗПС, може бачити маркування ЗПС або вогні, що обмежують ЗПС або позначення осьової лінії.

Злітно-посадкова смуга (ЗПС) - визначена прямокутна ділянка сухопутного аеродрому, підготовлена для посадки і зльоту ПС.

Злітно-посадкова смуга обладнана - один із наступних типів ЗПС, призначений для повітряних суден, що виконують захід на посадку за приладами:

ЗПС для неточного заходу на посадку. ЗПС, яка обладнана візуальними засобами і яким-небудь видом невізуальних засобів, що забезпечують, принаймні, наведення повітряного судна в напрямку заходу на посадку з прямої;

ЗПС точного заходу на посадку I категорії. ЗПС, яка обладнана радіомаячною системою і візуальними засобами, призначеними для заходу на посадку до висоти прийняття рішення 60 м і або при видимості не менш ніж 800 м, або при дальності видимості на ЗПС не менш ніж 550 м;

ЗПС точного заходу на посадку II категорії. ЗПС, яка обладнана радіомаячною системою і візуальними засобами, призначеними для заходу на посадку до висоти прийняття рішення менш ніж 60 м, але не менш ніж 30 м і при дальності видимості на ЗПС не менш ніж 350 м;

ЗПС точного заходу на посадку III категорії. ЗПС, яка обладнана радіомаячною системою, що діє до та впродовж усієї поверхні ЗПС та призначена:

IIIА - для заходу на посадку та посадки з висотою прийняття рішення менше 30 м або без обмеження за висотою прийняття рішення й при дальності видимості на ЗПС не менше 200 м;

IIIВ - для заходу на посадку та посадки з висотою прийняття рішення менше 15 м або без обмеження за висотою прийняття рішення й при дальності видимості на ЗПС менше 200 м, але не менше 50 м;

IIIС - для заходу на посадку та посадки без обмежень по висоті прийняття рішення і дальності видимості на ЗПС.

Зміщений поріг ЗПС - поріг злітно-посадкової смуги, що не співпадає з її торцем.

Кінцевий етап заходу на посадку - етап заходу на посадку по приладах, на якому робиться вихід у створ ЗПС і зниження повітряного судна з метою посадки.

Кінцева смуга гальмування (КСГ) - спеціально підготовлена прямокутна ділянка, що розташовується наприкінці дистанції розбігу, призначена для припинення руху повітряного судна у випадку перерваного зльоту.

Льотна смуга (ЛС) - частина льотного поля аеродрому, що включає злітно-посадкову смугу, сплановані частини по боках ЗПС та призначена для зльоту і посадки повітряних суден, зменшення ризику ушкодження повітряних суден, що викотилися за межі ЗПС, і забезпечення безпеки повітряних суден, що пролітають над нею під час зльоту і посадки.

Лінійний вогонь - три або більше вогнів, розміщені з невеликими інтервалами на поперечній лінії, що на відстані візуально сприймаються як світлова смуга.

Підсистема вогнів - група вогнів системи світлосигнального обладнання одного функціонального призначення.

Поріг ЗПС - початок ділянки ЗПС аеродрому, що співпадає з її торцем і може використовуватися для посадки повітряних суден.

Руліжна доріжка (РД) - частина льотного поля аеродрому, спеціально підготовлена для руління повітряних суден.

Щит гарантованого живлення - розподільний пристрій, що забезпечує у випадку відмови робочого джерела електроенергії автоматичне підключення споживачів електроенергії до резервного джерела.

ВСТУП

Сьогодні на більшості аеродромах тривають процеси реконструкції світлосигнальних систем, тому бажано провести реконструкцію й системи електропостачання. Існуючі нормативно-технічні документи, а саме вимоги закладені в них, дозволяють лише замінити морально застарілого обладнання сучасним але зі збереженням схеми та способу підключення аеродромних вогнів до системи електропостачання. Це зумовлено тим, що нормативно-технічні документи застаріли, не враховують технічного прогресу.

Розробка науково обґрунтованих заходів щодо вдосконаленню системи електропостачання та втілення їх у життя дає змогу розвиватися аеропортам. Впровадження новітніх схем і способів електропостачання забезпечить вищий рівень безпеки польотів на етапі візуального пілотування, дозволить зменшити матеріальні витрати на експлуатацію світлосигнальної системи аеродрому.

Об'єктом дослідження даної дипломної роботи являється система електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги в світлосигнальних системах аеродрому І-ІІІ категорій.

Метою даної дипломної роботі є розробка науково обґрунтованих заходів щодо вдосконалення системи електропостачання аеродромних вогнів злітно-посадкової смуги в світлосигнальних системах аеродрому І-ІІІ категорій для підвищення показників...

Другие файлы:

Модернізація системи аеродромних вогнів
Підсистема вогнів наближення аеродрому "Одеса", її модернізація з використанням світлосигнальної апаратури. Інженерний аналіз підсистеми, нормативно-т...

Забезпечення об'єктів електричною енергією
Призначення та склад системи електропостачання стаціонарного аеродрому. Схеми електричних мереж і аеродромні понижуючі трансформаторні підстанції. Виз...

Визначення електричної потужності кабельних ліній для електропостачання підсистеми аеродромних вогнів наближення ВВІ-I
Номінальне діюче значення струму і напруги живлення кабельної лінії. Втрати напруги на активному опорі кабелю та на індуктивному опорі високовольтного...

Проектування системи електропостачання машинобудівного заводу
Опис технологічного процесу проектування системи електропостачання машинобудівного заводу. Визначення розрахункових електричних навантажень. Вибір сис...

Схема електропостачання цеху УДТК ВАТ "ПівдГЗК"
Вибір системи керування електроприводом. Технічна характеристика конвеєру СК-2. Розрахунок електропостачання дробильної фабрики ДФ-3. Загальні відомос...