Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Рух поїздів

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Техніко-експлуатаційна характеристика дільниць дирекції залізничних перевезень. Розрахунок інтервалів схрещення, неодночасного прибуття, попутного слідування. Визначення пропускної здатності дільниці. Вибір схеми прокладки збірних поїздів на дільниці.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

1. Техніко-експлуатаційна характеристика дільниць дирекції залізничних перевезень

Відділення дороги складається з ділянок: «Д - Е», «Е-К» Ділянка «Д-Е» двох путній, обладнаний АБ, на ньому розташовані 6 проміжних станцій. Ділянка «Е-К» одноколійний, обладнаний ПАБ, на ньому розташовані 6 проміжних станцій. Розміри вантажного руху на ділянці «Д-Е» становлять: непарних поїздів - 27, парних - 28. На ділянці «Е-К»: непарних поїздів -13, парних -13. На відділенні дороги йдуть наскрізні, дільничні та збірні поїзди. Стоянка наскрізних поїздів на станції «Е» - 30 хв. Розміри пасажирського руху на ділянці «Д-Е» становлять 4 непарних і 4 парних поїздів, на ділянці «Е-К» - 2 непарних і 2 парних. Приміські поїзди мають стоянки на проміжних станціях для посадки і висадки пасажирів - 1 хв.

На ділянках відділення дороги працюють збірні поїзди, які розвозять і збирають місцеві вагони ділянки. Якщо на проміжній станції проводиться причеплення і відчеплення вагонів, то стоянка збірного поїзда - 40 хв. Якщо робиться тільки причеплення або тільки відчеплення - 40 - хв. На ділянці «Е-К» обсяги місцевої роботи наступні:

вивантаження: парна - 25 ваг.

непарна -31 ваг.

навантаження: парна - 30 ваг.

непарна-30 ваг.

Максимальні розміри перевезень, які можуть бути здійснені на залізничній лінії, визначаються її пропускної і провізної здатністю.

Пропускна здатність - це найбільше число поїздів або пар поїздів, яке може пропустити ж д. лінія в одиницю часу (зазвичай на добу) за наявної технічної оснащеності та прийнятої організації руху.

Виражається пропускна здатність у парах потягів для одноколійних ліній і кількістю поїздів окремо для кожного напряму двох путніх ліній.

При розрахунку пропускної здатності беруть до уваги: число головних колій на перегонах, потужність верхньої будови шляху, систему засобів сигналізації та зв'язку, що застосовуються при русі поїздів, тип тяги і серію локомотивів, число приймально - відправних шляхів, їх довжину, спосіб управління стрілками і сигналами на станціях, потужність пристроїв електропостачання, тип графіка руху

Основне локомотивне депо розташоване на вузловій станції «Е». Основне локомотивне депо - це самостійне підприємство, в якому виконуються всі види поточного ремонту і технічне обслуговування локомотивів. У них є екіпірувальні пристрої, склади палива. У віданні основного депо знаходяться пункти технічного обслуговування локомотивів, пункти підміни локомотивних бригад. До основних депо приписаний парк локомотивів, тут також готуються і комплектуються кадри локомотивних бригад. Оборотні депо розташовані на станціях «В», «М» які не входять до складу відділення дороги. Оборотне локомотивне депо (пункт обороту локомотивів) призначене для технічного обслуговування, екіпіровки, підготовки та видачі локомотивів під поїзда, організації зміни і відпочинку локомотивних бригад. У пунктах обороту виконуються профілактичні роботи з підтримки локомотивів в належному технічному стані. На стикових станціях відділення «Д», «К», «Е», розташовані пункти зміни локомотивних бригад. На всіх станціях стрілочні переводи і сигнали включені в ЕЦ.

2. Розрахунок станційних і міжпоїзних інтервалів

2.1 Розрахунок інтервалів схрещення

Інтервал схрещення - це мінімальний час від моменту прибуття або проходження поїзда через роздільний пункт до моменту відправлення на той же перегін поїзда зустрічного напрямку.

Черговий по станції В зустрічає поїзд №2002 і пересвідчується в проходженні його в повному складі, тобто в прослідуванні мимо нього хвоста поїзда.

Час на прослідування поїздом відстані l п /2 (між моментом прослідування через вісь станції середини і хвоста поїзда)

Черговий по станції повідомляє сусідній станції про прослідування поїзду №2002 і одержує згоду на відправлення поїзду №2001 на станцію Д.

Маршрут відправлення поїзду №2001 готується відразу після звільнення поїздом №2002 вхідних стрілок, тому час на цю операцію не враховується. Після доповіді чергового стрілочного посту про готовність маршруту, черговий по станції віддає розпорядження про відкриття вихідного сигналу. Машиніст, сприйнявши сигнал рушає поїзд.

2.2 Розрахунок інтервалу неодночасного прибуття

Інтервал неодночасного прибуття - це мінімальний час від моменту прибуття поїзда на роздільний пункт до моменту прибуття або проходження через цей роздільний пункт поїзда зустрічного напрямку.

Розрахунок проводимо в разі, коли один із потягів повинен прослідувати станцію без зупинки.

Черговий по станції А повідомляє сусідній станції В про прибуття поїзда №2001 і запрошує дозволу на відправлення поїзда №2002. Відразу, після звільнення непарної горловини поїздом №2001, черговий стрілочного посту готує маршрут для відправлення поїзду №2002.

Чергові стрілочних постів доповідають про прибуття поїзду №2001 і остановці його в межах граничних стовпчиків, та готовності маршруту поїзду №2002. Черговий по станції дає вказівку відкрити вхідний і вихідний сигнали. В цей момент поїзд №2002 повинен знаходитися від вхідного сигналу на відстані не ближче гальмівного шляху.

Час прослідування поїздом №2002 відстані L пр визначаємо за формулою:

2.3 Розрахунок інтервалу попутного слідування

Інтервал попутного слідування - мінімальний проміжок часу між прибуттям на станцію одного поїзда і відправленням з попередньої станції в попутному напрямі іншого поїзда. Цей інтервал визначається витратами часу на контроль прибуття або прослідування поїзда у повному складі через станцію, зв'язок між роздільними пунктами і відкриття вихідного сигналу другому поїзду з попередньої станції.

Вказати його особливості.

Черговий по станції А пересвідчується в прослідуванні поїзда №2002 в повному складі (чекає проходу хвостового вагону поїзда.

Цей час визначається по формулі:

Після отримання підтвердження зі станції А про прослідування поїзда №2002,

На станції Б відкриваються сигнали для пропуску поїзда №2004.В цей момент поїзд №2004 знаходиться на відстані гальмівного шляху перед вхідним сигналом.

Визначаємо час слідування відстані Lпр поїздом №2004:

2.4 Розрахунок інтервалів між поїздами в пакеті при АБ

Міжпоїздний інтервали в пакеті при АБ - визначаються відповідно до розміщення прохідних світлофорів. Як правило, при тризначному автоблокуванні, ці інтервали розраховуються з умов розмежування попутно слідуючих поїздів трьома блок-ділянками (другий поїзд слідує на зелений вогонь світлофора без зниження швидкості)

При трьохзначному автоблокуванні можуть бути три випадки руху потягів в пакеті:

А) рух на зелений вогонь:

;

Б) рух на жовте світло /під зеленим/:

;

В) рух на жовте світло:

За розрахунковий приймаємо найбільший інтервал I = 7,4 хв, округляємо до 8 хв, так, як інтервал між поїздами в пакеті повинен бути таким, щоб поїзд, який іде позаду не зменшував би швидкості через несвоєчасне звільнення блок-дільниці поїздом, який іде попереду.

3. Розрахунок пропускної здатності дільниць дирекції залізничних перевезень

Розрахунок пропускної здатності дільниць по перегонам.

Максимальні розміри перевезень, які можуть бути здійснені на залізничній лінії, визначаються її пропускної і провізної здатністю.

Пропускна здатність - це найбільше число поїздів або пар поїздів, яке може пропустити залізнична лінія в одиницю часу (доба) за наявної технічної оснащеності та прийнятої організації руху.

Виражається пропускна здатність у парах потягів для одноколійних ліній і кількістю поїздів окремо для кожного напряму двоколійних ліній.

При розрахунку пропускної здатності беруть до уваги: ??число головних колій на перегонах; потужність верхньої будови колії; систему засобів сигналізації та зв'язку, що застосовуються при русі поїздів; тип тяги та серії локомотивів; число приймально - відправних шляхів, їх довжину; спосіб управління стрілками і сигналами на станціях; потужність пристроїв електропостачання; тип графіка руху.

Пропускна здатність залізничної дільниці і лінії визначається пропускною здатністю основних елементів: перегонів, станцій, пристроїв електропостачання, локомотивного господарства.

Розрізняють готівкову, проектну та результативну пропускну здатність.

Готівкова пропускна здатність - та, яка може бути реалізована за існуючої технічної оснащеності лінії.

Потрібна пропускна здатність - та, якою повинен задовольняти ділянку для пропуску заданих розмірів вантажного і пасажирського потоків.

Проектна пропускна спроможність - та, яка може бути досягнута п...

Другие файлы:

Розробка технологічного процесу дільничної станції на підставі інтенсифікації станційних процесів
Технічна та експлуатаційна характеристика станції. Технологія обробки поїздів і вагонів. Розрахунок норм часу на операції з поїздами і вагонами. Розро...

Оптимізація завозу–вивозу вантажів у вузлі взаємодії залізничного, річкового і автомобільного транспорту
Визначення параметрів вхідного потоку поїздів, що прибувають на станцію. Оптимізація взаємодії залізничного і річкового транспорту при перевезенні буд...

Апаратура залізничної автоматики
Характеристика системи автоблокування й переїзної сигналізації. Розрахунок ділянки наближення до переїзду. Призначення апаратури застосовуваної на пер...

Розрахунок економічної доцільності функціонування засобів автоматики, телемеханіки та зв`язку на залізничному транспорті
Визначення пропускної спроможності дільниці, дільничної швидкості, кількості зупинок та розмірів руху вантажних поїздів. Визначення експлуатаційних ви...

Оптимальний розподіл поїздів на залізниці
Розробка програмного продукту, який виконує розрахунок оптимального розподілу механізмів по роботах. Алгоритм методу мінімального елемента, побудови о...