Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Розрахунок трамваю

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Провізна здатність трамваїв. Планувальний розрахунок салону. Попереднє розміщення сидінь та дверей. Повна вага пасажирів, які сидять і стоять в салоні. Визначення додаткових навантажень на ходові частини трамваю від ухилу, зрушенні та гальмуванні.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ВСТУП

Трамвай (англ. Tramway від tram -- вагон, візок, і way -- шлях) -- наземний рейковий вид міського транспорту, переважно вуличний. Вагон чи поїзд з кількох вагонів цього виду транспорту, а одному з яких (здебільшого) чи в кількох є двигуни, що живляться від підвісної контактної мережі.

Переваги

· Трамвайна лінія набагато дешевша за лінії метро.

· При досить великому пасажиропотоці експлуатація трамвая обходиться дешевше ніж експлуатація автобусу чи тролейбуса.

· На відміну від автобусів, трамваї не забруднюють повітря продуктами згоряння.

· На відміну від тролейбусів, трамваї цілком електробезпечні.

· Трамвайна лінія природно відокремлюється при відсутності дорожнього-По покриття, що важливо в умовах низької водійської культури. Але навіть в умовах високої водійської культури й при наявності дорожнього покриття трамвайна лінія краще помітна, що допомагає водіям тримати виділену смугу для суспільного транспорту вільною. Крім того, поведінка трамваю на вулиці повністю очікувана, тому це сприяє безпеці руху.

· Трамваї добре вписуються в міське середовище різних міст, у тому числі в середовище міст зі сформованим історичним виглядом. Різні системи на естакадах, наприклад Монорейкова дорога з архітектурно-містобудівної точки зору добре підходять тільки для сучасних міст.

· Трамваї забезпечують більшу провізну здатність, ніж автобуси

· Оптимальне завантаження автобусного або тролейбусного маршруту не більше 3-4 тисяч пасажирів на годину,трамвай здатний перевозити до семи тисяч пасажирів, а в певних умовах -- і більше.

· Трамваї відрізняються набагато більшим терміном служби. Якщо автобус рідко служить довше десяти років, то трамвай може експлуатуватися 30- 40 років, а за умови регулярних модернізацій навіть у такому віці трамвай буде задовольняти вимоги комфорту. Так, у Бельгії поряд із сучасними низь-підлоговими успішно експлуатуються трамваї РСС, випущені в 1971 --1974 роках.

Недоліки

· Трамвайна лінія набагато дорожча від тролейбусної і, тим паче, автобусної. Провізна здатність трамваїв нижча, ніж у метро; 15000 пасажирів на годину в трамвая проти 80 тисяч пасажирів у метро

· Провізна здатність трамваїв нижча, ніж у метро; 15000 пасажирів на годину в трамвая проти 80 тисяч пасажирів у метро.

· Трамвайні рейки становлять небезпеку для необережних велосипедистів й мотоциклістів.

· Неправильно припаркований автомобіль або дорожньо-транспортний випадок можуть зупинити рух на великій ділянці трамвайної лінії. У випадку несправності трамвая його, як правило, виштовхує в депо або на резервну колію наступний за ним склад, що, у підсумку, призводить до сходу з лінії одразу двох одиниць рухомого складу. Трамвайна мережа відрізняється порівняно низькою гнучкістю (що, однак, може бути компенсовано розгалуженістю мережі, що допускає обїзд перешкод).

· Трамвайне господарство вимагає, хоч і недорогого, але постійного обслуговування й дуже чутливе до його відсутності. Відновлення занедбаного господарства обходиться дуже дорого.

· Прокладання трамвайних ліній на вулицях і дорогах вимагає вмілого розміщення колій й ускладнює організацію руху.

· Гальмівний шлях трамвая помітно більший за гальмівний шлях автомобіля, що робить трамвай більш небезпечним учасником дорожнього руху.

· Спричинені трамваєм вібрації грунту можуть створювати акустичний дискомфорт для мешканців навколишніх будинків і призводити до ушкодження їхніх фундаментів. При регулярному обслуговуванні колії (шліфування для усунення хвилеподібного зносу) і рухомого складу (обточування колісних пар) вібрації можуть бути сильно зменшені, а при застосуванні вдосконалених технологій укладання колій -- зведені до мінімуму.

· При поганому утриманні колії зворотній тяговий струм може йти в землю. «Блукаючі струми» підсилюють корозію прилеглих підземних металевих споруджень (оболонок кабелів, труб каналізації й водопроводу, арматури фундаментів будинків).

1. Визначення навантаження на ходові частині РС

1.1 Планувальній розрахунок салону

1.1.1 Площа салону яку займають пасажири

Площа салону, яку займають пасажири визначається за формулою

(1.1.1)

де - повна площа ,

- площа підніжки,

- площа стінок,

- площа кабіни,

Повна площа тролейбусу:

(1.1.2)

де Д - довжина рухомого складу, ;

Ш - ширина рухомого складу,

Площа стінок кузова тролейбусу;

(1.1.3)

де - товщина стінок,

=0,08

Площа підніжок:

(1.1.4)

де - кількість одинарних дверей

= 0;

кількість двійних дверей

;

площа підніжки двійних дверей, ;

площа підніжки одинарних дверей, .

Площа підніжки двійних дверей:

(1.1.5)

де ширина підніжки двійних дверей

1,4 м;

глибина двох підніжок двійних дверей

0,7 м;

Площа яку займають пасажири:

1.1.2 Кількість місць для пасажирів, які сидять в салоні

Кількість місць для пасажирів, які сидять в салоні визначається за формулою:

, чол. (1.1.6)

де питома норма площі, яку займає сидячий пасажир, ;

0,3 м/чол.;

питома норма площі, яку займає стоячий пасажир, м;

0,2 м/чол.;

співвідношення між кількістю сидячих і стоячих пасажирів, .

чол.

1.1.3 Кількість місць для пасажирів, які стоять в салоні

Кількість місць для пасажирів, які стоять в салоні визначається за формулою:

, чол. (1.1.7)

, чол.

1.1.4 Повна вага пасажирів які стоять і сидять і салоні

Вага пасажирів, які сидять в салоні:

, H (1.1.8)

де ваго одного пасажира, 700 H

Вага пасажирів, які стоять в салон:

, Н (1.1.9)

Вага пасажирів, які стоять в салоні і сидять в салоні:

, H (1.1.10)

1.1.5 Площа, яку займають пасажири які стоять і сидять в салоні

Площа, яку займають пасажири які сидять в салоні визначаємо за формулою:

, м (1.1.11)

Площа, яку займають пасажири які стоять в салоні визначаємо за формулою:

, м (1.1.12)

Площа, яку займають пасажири які стоять і сидять в салоні визначаємо за формулою:

, м (1.1.13)

Перевірка: за пунктом 1.1.1 , а за пунктом 1.1.5 . Якщо площа, яку займають пасажири в пункті 1.1.1 приблизно дорівнює розрахунку в пункті 1.1.5, то отримана рівність доводить, що розрахунок виконано вірно.

1.1.5 Площа, яку займають пасажири які стоять і сидять в салоні

Площа, яку займають пасажири які сидять в салоні визначаємо за формулою:

, м (1.1.11)

Площа, яку займають пасажири які стоять в салоні визначаємо за формулою:

, м (1.1.12)

Площа, яку займають пасажири які стоять і сидять в салоні визначаємо за формулою:

, м (1.1.13)

Перевірка: за пунктом 1.1.1 , а за пунктом 1.1.5 . Якщо площа, яку займають пасажири в пункті 1.1.1 приблизно дорівнює розрахунку в пункті 1.1.5, то отримана рівність доводить, що розрахунок виконано вірно. Коефіцієнт використання габаритних розмірів рухомого складу представляє собою відношення корисної площі підлоги (площа підлоги без урахування кабіни водія і підніжок) до загальної площі займаної одиницею рухомого складу за зовнішніми розмірами.

Коефіцієнт використання габаритних розмірів:

(1.1.14)

де корисна площа підлоги пасажирського приміщення в м;

Чим вище значення коефіцієнту використання використання габаритних розмірів, тим раціональніше спланованій кузов.

1.1.6 Попереднє розміщення сидінь і дверей в салоні

Попереднє розміщення сидінь і дверей в салоні виконують, використовуючи наступні наступні умови:

- Сидіння в салоні розташовуються з кроком 0,72 м;

- Мінімальна ширина проходу становить 0,6 м;

- Ширина подвійного сидіння становить 0,9 м;

- Ширина одинарного сидіння становить 0,5 м;

- Ширина подвійних дверей повинна бути не менше 1,42 м;

Виходячи з вище перерахованих умов, виробляємо планування солону, яка показано на рисунок 1 і використовується на міліметровому папері

1.1.7 Вага окремих груп пасажирів, які сидять і стоять в салоні

Вага груп пасажирів які стоять в салоні визначаємо за формулою:

, H (1.1.15)

де коефіцієнт наповнення салону, для розрахунку п...

Другие файлы:

Історія швидкісного трамваю

Розрахунок циліндричної косозубої передачі в закритому корпусі
Кінематичний і силовий розрахунок передачі. Вибір матеріалу й визначення допустимих напружень. Перевірочний розрахунок зубців передачі на міцність. Ко...

Розрахунок холодопродуктивності пасажирського вагона
Розрахунок парової компресійної, одноступеневого стиснення холодильної машини з одноступеневим стисненням, яка працює на холодоагенті R134а. Розрахуно...

Розрахунок цеху виробництва знесолювання води
Ступінь концентрування зворотнього осмоса. Приблизний розрахунок робочої поверхні мембрани. Розрахунок гідравлічного опору нагнітального трубопроводу....

110 лет московскому трамваю
Книга посвящена истории становления и развития трамвайного транспорта в городе Москве, сеть которого - одна из крупнейших в мире....