Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Розрахунок суднового двигуна типу 6L275ІІІPN

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Загальний опис, характеристики та конструкція суднового двигуна типу 6L275ІІІPN. Тепловий розрахунок двигуна. Схема кривошипно-шатунного механізму. Перевірка на міцність основних деталей двигуна. Визначення конструктивних елементів паливної апаратури.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

РОЗДІЛ 1

ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ТА КОНСТРУКЦІЯ ДВИГУНА

1.1 Головний двигун, його характеристики та конструкція

1.1.1 Загальний опис та характеристики головного двигуна

Непереривне вдосконалення двигунів Шкода 6L275 в напрямі зниження їх питомої ваги, підвищення економічності та надійності, підвищення агрегатних потужностей, та також підвищення моторесурсу призвело до створення ряду модифікацій суднових двигунів типу 6L275ІІІPN з газотурбінним наддувом. Ці двигуни по своїм технічним та експлуатаційним показникам найбільше відповідають вимогам суднових силових установок. Двигуни 6Л275ІІІПН рядні, чотирьохтактні, з водяним охолодженням, з одним всмоктувальним та одним випускним клапанами в кришці, камера згорання типу Гасселман, пуск двигуна повітряний. Загальний вид двигуна зображений в рис. 1.1.

Таблиця 1.1 - Детальна характеристика двигуна 6Л275ІІІПН

Характеристика

Розмірність

Марка двигуна

Марка

-

6Л275ІІІПН

Номінальна потужність, nj

кВт

522

Потужність з перегрузкою на 10 %

кВт

566,33

Напрям обертання

-

правий

Число оборотів

хв-1

600

Число оборотів з перегрузкою

хв-1

618

Тактність

-

4

Характеристика

Розмірність

Марка двигуна

Діаметр циліндра

мм

275

Хід поршня

мм

350

Число циліндрів

-

6

Спосіб вприску палива

-

Безпосередній

Спосіб надуву

-

Низького тиску

Спосіб охолодження

-

Водою, двухконтурний

Спосіб мащення

-

Мастилом під тиском

Робочий об'єм одного циліндра

дм3

20,8

Середня швидкість поршня

м/с

7

Експлуатаційний діапазон обертів

хв-1

200-618

Вільні оберти, nv

хв-1

300±10%

Холості обороти, no

хв-1

642

Максимальне перехідне число обертів, nm

хв-1

660

Мінімально стійка кількість обертів

хв-1

200±5

Оберти при реверсуванні

хв-1

250-300

Аварійний регулятор запрацює при

хв-1

690±20

Експлуатаційні тиски:

Середній ефективний тиск

кПа

8,42

Тиск стискання

кПа

42-44

Тиск згоряння

кПа

70

Тиск згоряння при 10 % перенавантаженні

кПа

73

Характеристика

Розмірність

Марка двигуна

Максимально допустимий тиск випускних газів в трубопроводі за турбіною

кПа

0,03

Максимально допустимий нижній тиск в всмоктуванні турбокомпресора

кПа

0,03

Експлуатаційні температури:

Температура випускних газів в горловинах циліндрів

440

Температура випускних газів в горловинах циліндрів при 10 % перенавантаженні

460

Температура випускних газів перед турбіною

540

Температура випускних газів перед турбіною при 10 % перенавантаженні

580

Температура випускних газів за турбіною

460

Температура випускних газів при 10 % перенавантаженні

490

Рисунок 1.1 - Головний двигун 6Л275ІІІПН

1.1.2 Конструкція головного двигуна та його елементів

Двигуни марки 6L275ІІІPN встановлюються з реверс-редукторами VSR-10 на багатьох суднах. Двигун (рис. 1.4) має суцільну чавунну фундаментну раму 1. Рамові підшипники з сталебабітовими вкладишами. Блок-картер 6 кріпиться до фундаментної рами внутрішніми болтами 3. Частина картерних люків оснащена запобіжними клапанами 4. Вставні чавунні втулки циліндрів 14 ущільнені вгорі мідною або сталевою прокладкою, внизу - заставними кільцями. Кришки 8 циліндрів чавуннііндивідуальні, закриті зверху ковпаками.

Поршні 13 з алюмінієвого сплаву. Ущільнюючих кілець чотири або п'ять, маслоз'ємних два або три. У останньому випадку два маслоз'ємних кільця ставлять в нижній частині тронка. Палець плавучий, фіксується пружинними кільцями, хоча зустрічається і фіксація заглушками. Шатун 17 має двотавровий стрижень з приклепаною трубкою для підведення масла до поршневого підшипника, утворений сталевою втулкою, заплавленою свинцюватоюбронзою.

У двигуні в верхній голівці шатуна є сопло для струминного охолодження маслом днища поршня.

Колінчатий вал 2 цільний, з суцільними шийками. Масло для змащення його шийок підводиться до рамового підшипнику від мастильної магстралі 5, потім проходить до шатунної шийки по похилому каналу кривошипа. Також кожний кривошип обладнаний противагою 18.

Впускних та випускних клапанів по одному в кожному циліндрі по одному. Привід клапанів штанговий. Розподільний вал 16 розташований в закритому відсіку блок-картера. Кулачкові шайби клапанів виковані індивідуально. Впускний 12 та випускні 9 колектори установлені з різних сторін. Надув імпульсний PDH 35Н. Тиск надуву 132,3 кПа/смІ. Випускних колекторів 9 в двигуні два. Паливна система з шестерінчастим паливопідкачуючим насосом. Паливні фільтри грубої очистки сітчасті або щільові, тонкої - войлочні. Паливні насоси високого тиску 15 золотникового типу стандартні індивідуальні. Форсунки 11 закритого типу з фільтрами високого тиску. Тиск під'єму голки 21570 - 24500 кПа. Регулятор все ре...

Другие файлы:

Проект суднового допоміжного двигуна типу 6ЧН 18/22 потужністю 225 кВт з розробкою конструкції поршня
Основні вимоги, які необхідно виконувати при експлуатації судового двигуна. Методи реалізації ремонту та порядок його проведення. Системи та методики...

Розрахунок чотиритактного чотирьохциліндрового рядного двигуна для вантажного автомобіля
Тепловий розрахунок: паливо, параметри робочого тіла, процеси впуску і стиснення. Складові теплового балансу. Динамічний розрахунок двигуна. Розрахуно...

Утилізація теплових витрат суднового дизеля 5RT-flex58T-B
Огляд електронної системи керування. Конструктивний опис двигуна. Розрахунок робочого процесу: наповнення, стиснення, згорання, розширення. Енергетичн...

Динамічний розрахунок кривошипно-шатунного механізму двигуна
Розрахунок тракторного двигуна. Визначення сили й моментів, що діють у відсіку двигуна. Розрахунок навантаження, діючого на шатунні і корінні шийки і...

Розрахунок авіаційного двигуна турбогвинтового типу
Обчислення основних параметрів авіаційного двигуна турбогвинтового типу. Розрахунок і узгодження параметрів компресора і турбіни, на підставі яких буд...