Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Пост з ремонту муфти зачеплення автомобіля ВАЗ-2115 на станції технічного обслуговування

Тип: дипломная работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Маркетингові дослідження автомобільного ринку України. Обґрунтування необхідності відкриття СТО, технологічний розрахунок. Технічний опис та розрахунок муфти зачеплення автомобіля ВАЗ-2115. Вибір необхідного обладнання для діагностики та ремонту муфти.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ВСТУП

У задоволенні потреб народного господарства нашої країни, що постійно зростають, в перевезеннях пасажирів і вантажів автомобільний транспорт займає провідне місце. В процесі експлуатації автомобіля його надійність і інші властивості поступово знижуються унаслідок зношування деталей, а також корозії і втоми матеріалів, з якого вони виготовлені. У автомобілів появляються різні несправності, які усувають при технічному обслуговуванні і ремонті.

Капітальний ремонт автомобілів є одним з найбільш істотних елементів системи організаційних і технічних заходів, покликаних забезпечувати працездатність рухомого складу автомобільного транспорту. При цьому капітальний ремонт автомобіля дає великий економічний ефект. Капітально відремонтований автомобіль, що володіє приблизно такими ж робочими характеристиками, як і новий і такий, що виконує такі ж функції обходиться значно дешевше нового.

Згідно діючому положенню про технічне обслуговування і ремонт рухомого складу автотранспорту, що визначає в нашій країні таку систему, капітальним називається ремонт, що виконується в умовах спеціалізованих ремонтних підприємств. Здійснення капітального ремонту забезпечує істотне зниження витрати запасних частин. В порівнянні з підприємствами, що мають малий об'єм випуску продукції, де надзвичайно обмежені або абсолютно відсутні можливості для відновлення деталей, витрата запасних частин знижується приблизно втричі, що значно економить грошові кошти.

В дипломному проекті розглянено пост з ремонту муфти зачеплення автомобілів на станції технічного обслуговування.

Основною задачею дипломного проекту є побудова СТО з наданням послуги по ремонту, діагностики і ТО муфти зачеплення. Для цього розглянути такі питання:

- маркетингові дослідження автомобільного ринку;

- тяговий розрахунок автомобіля ВАЗ-2115;

- розрахунок муфти зачеплення ваз-2115;

- технологічний розрахунок СТО;

Вибір необхідного обладнання для діагностики та ремонту муфти зачеплення автомобілів ВАЗ-2115.

Дана тема дипломного проекту є актуальною на даному етапі розвитку автомобільного ринку України, так як виникла потреба в перевезенні багажу та пасажирів.

1 МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ УКРАЇНИ

1.1 Маркетингове дослідження

Об'єм автомобільного ринку України за підсумками 2008 р. склав 9 млрд євро. При цьому зростання українського автомобільного ринку за підсумками 2008 р. склало 14,9%, кількість проданих авто - 623 тис. штук. По статистики, на початку року наголошувалося зростання ринку на 90%, який змінився падінням на 16% в грудні 2008 р.

Перший квартал цього року приніс невтішні звістки: автомобільна промисловість переживає не кращі часи. Світове виробництво легкових і легких комерційних автомобілів скоротиться в 2009 році на 19%, або на 2 млн. одиниць, до 52,8 млн. автомобілів - найнижчого показника з 1998 року. Що стосується Росії, то за січень-березень 2009 року було проведено 144,5 тисяч автотранспортних засобів (вантажних і легкових автомобілів, автобусів), або на 65,2% менше, ніж за той же період 2008 роки.

Разом з тим, за обсягами продажів нових автомобілів Україна в 2008 р. зайняла 7 місце в Європі, відзначив Також було зареєстровано, що середня вартість автомобілів, реалізованих в Україні в 2008 р., перевищила 20 тис. євро. При цьому імпорт б/у автомобілів в даний час скоротився до 1% від загального об'єму ринку. Зростання продажів автомобілів в Україні пояснюється зростанням реальних доходів населення на 40% за підсумками 2008 р., а також кредитною підтримкою.

Разом з тим, в умовах кризи в 2009 р. авторинок чекає скорочення об'ємів продажів на 60-70%, скорочення кількості автоділерів, а також поява на ринку значного (від 200 до 300 тис. штук) кількостей автомобілів т.з. "свіжі б/у" і скорочення модельного ряду авто, що реалізовуються. "У цих умовах для підтримки попиту автоділери будуть вимушені скоректувати ціни на величину автомобільної інфляції протягом останніх 10 років. Подальший розвиток ситуації залежатиме від дій властей і учасників ринку. На рис.1.1 умовно показано скільки автомобілів за рік завозиться на Україну певної марки.

Рисунок 1.1 - Автомобільний ринок

Продажи на автомобільному ринку України до 2010 року перевищать 1 млн. одиниць. Таку думку висловив в ході III спеціалізованої конференції "Автофорум України 2008. Як показує практика в останні три роки український ринок характеризувався "стрімким зростанням продажів, збереженням частки внутрішнього виробництва в загальному об'ємі проданих авто, підвищенням попиту на дорожчі легкові автомобілі відомих брендів і зростанням регіональних продажів". Автомобільна галузь, підкреслив він, є однією найбільш інвестиційний привабливих і ємких в країні, оскільки ринок легкових авто далекий від насичення: у 2007 році на 1 тис. жителів налічувалося 138 автомобілів. При цьому в європейських країнах даний показник на 1 тис. населення в середньому складає 400-500 одиниць. У найближчі декілька років очікується зростання ВВП і зростання реальних доходів населення, а це також слід враховувати при складанні довгострокових прогнозів. "Є і інші чинники - вступ України до VTO, величезного людського потенціалу нашої країни, проведення Євро-2012. Все вищеперелічене дозволяє розраховувати на істотне зростання продажів нових легкових авто - з 542 тис. в 2007 році до 1 млн. в 2010 році. Тим часом, в Україні дотепер існує немало перешкод для інвесторів. Це - відсутність єдиного державного реєстру нерухомого майна, значні труднощі при проходженні дозвільних процедур, політизування економіки, нестабільність українського законодавства і корупція. Проблем багато. Проте, ми як національні інвестори, розраховуємо на зміни в кращу сторону вже в осяжному майбутньому, Цього року в Україні буде продано менше авто, ніж очікувалося. Так, в травні ринок нових автомобілів в Україні склав близько 50 тис. авто, що на 18,74% більше, ніж роком раніше. Проте, якщо порівняти цей показник з квітнем, то очевидний спад продажів на 18,5%.

Не дивлячись на історичну і географічну близькість до Росії, український автомобільний ринок розвивається за власним сценарієм. У останні три роки динаміка продажів нових легкових автомобілів в Україні просто фантастична: за сезон ринок приростає в середньому на 40%. Якщо в 2002 році в країні було реалізовано 107 тис. машин, то вже через рік ця цифра виросла до 154 тис., а за підсумками 2004-го склала 212 тис. І це не дивлячись на сильну політичну кризу, що відобразилася на економіці і фінансах. В той же час в Росії, яку автомобільні виробники незмінно представляють як один з ринків, що самих ростуть, щорічне зростання збуту нових легковичків складає лише 5-7%.

І це далеко не єдина відмінність між автомобільним середовищем двох суміжних і багато в чому близьких країн. Так, українські міста заповнені іноземними моделями, які у нас зустрінеш рідко, а то і зовсім не знайдеш. Крім того, там не так багато старих зарубіжних легковичків. А під час подорожі по країні з 48-мільйонним населенням помічаєш, що на всій Україні парк автомобілів достатньо однорідний - іномарок на душу населення в будь-якій області доводиться не набагато менше, ніж в столиці.

За цими зовнішніми відмінностями стоять чинники, що визначають всю структуру українського автобізнесу і що впливають на його розвиток.

Зараз "Інтеркар Україна" конкурує за лідерство з імпортерами чотирьох японських виробників - Mitsubishi, Nissan, Toyota і Mazda. І це теж відображає рисунок 1.2 специфіку українського ринку, де лояльність брендам лише формується. Прийшовши в країну пізніше за "європейців", азіатські марки завдяки невибагливості і доступним цінам стають всі populyarnee. А для більшості українських споживачів саме ціновий чинник залишається поки головним, тоді як гарантійний сервіс, наявність фірмових запчастин, залишкова вартість машини йдуть на другий план.

І лише недавно трапилася подія, яку фахівці називають знаковою: з червня в Києві запрацювало підприємство з іноземними інвестиціями "Тойота Україна". Японська марка першою із зарубіжних брендів почала будувати збутову і сервісну мережу не через українських партнерів, а по власних лекалах. Поки у неї є тільки три офіційні ділери, і ще три з'являться в 2009 році. Проблема в тому, що зараз до 80% машин Toyota реалізується через "сірих" продавців. "Ми маємо намір переграти їх в деталях, важливих для споживача. Це трирічна гарантія на автомобілі, куплені у офіційних ділерів, постачання оригінальних запчастин і якісний ремонт, кредитна програма на покупку машин всього під одинадцять з половиною відсотків річних".

Очевидно, кращі перспективи тут у тих компаній, які створюватимуться безпосередньо іноземними виробниками. Першою стала Toyota, але вже восени свої структури в Києві відкриють Nissan і Renault.

Тривале життя вітчизняного авторинку в умовах дефіциту зробило своєрідний вплив на галузь. Як показує практика, сьогодні терміни постачань найбільш ходових моделей і навіть роздрібна ціна істотно різняться залежно від регіону і населеного пункту. Причому, як не дивно, київські ділери, не дивлячись на столичний статус, зовсім не лідирують в списку найбільш оперативних і щедрих продавців. Наприклад, в компанії «Toyota Україна» пообіцяли доставити нову Toyota Corolla в кінці вересня. Причому консультант настійно порекомендував внести хорошу передоплату, оскільки, за його словами, в планах постачань всього п'ять машин, які до салону можуть і не доїхати. Ціни на модель...

Другие файлы:

Організація технічного обслуговування автомобіля ГАЗ-3307
Основні чинники, що визначають організацію технічного обслуговування автомобіля ГАЗ-3307. Вибір і корегування нормативів для проектування АТП. Визначе...

Технічне обслуговування електрообладнання автомобіля
Загальна характеристика та регламент технічного обслуговування електрообладнання. Принципи роботи основних електроприладів автомобіля та їх технічне о...

Організація технічного сервісу автомобіля КрАЗ-65032
Чинники, що визначають організацію технічного обслуговування автомобілів на АТП. Розрахунок виробничої програми РОВ підприємства. Розрахунок чисельнос...

Розробка дільниці технічного обслуговування та ремонту трансмісії Газ-3110
Загальна будова трансмісії автомобіля, будову і принцип дії її основних вузлів, механізмів і агрегатів. Класифікація за її основними агрегатами. Розро...

Діяльність підприємства з ремонту та обслуговування автотранспорту
Освоєння практичних навичок при обслуговування автотранспорту та складових агрегатів автомобіля. Вивчення процесу обслуговування і ремонту елементів а...