Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Організація структури повітряного простору

Тип: контрольная работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Дослідження і порівняльна характеристика класифікацій, загальної структури, елементів та поділу повітряного простору України та європейських країн (Словенії, Бельгії, Ірландії). Вимоги до польотів літаків в межах кожного класу повітряного простору.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

КУРСОВА РОБОТА

з дисципліни

«Основи аеронавігації»

«ОРГАНІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ ПОВІТРЯНОГО ПРОСТОРУ»

Вступ

Для виконання польоти за ПВП в польотної інформації зони (ЗІЗ) в клас G повітряного простору повітряного судна подати заяву в Державній авіаційній адміністрації та української групи ППО.

Якщо клас G повітряного простору встановлено вище 5950 метрів. Рейси (Флоріда 195) ППП допускаються і польотно-інформаційне обслуговування надається.

У польотної інформації зони (ЗІЗ), в межах класу повітряного простору G, на і нижче 1500 м над рівнем моря рейси за ПВП допускаються і політ - інформаційна служба надаються. Польотів за ППП не допускаються.

ЗІЗ - частина району польотної інформації (FIR), протягом якого польотної інформації та оповіщення послуги надаються відповідним органом ОВС.

Коли повітряний простір є вертикально перекриття, перельотів, що виконуються на висоті, що обмежує два класи повітряного простору надаються послуг, встановлених для менш обмежувальним класу повітряного простору (наприклад повітряного простору класу D є consideredless обмежувальний характер, ніж повітряного простору класу С).

Завдання для курсової роботи:

Завдання 1. Аналіз умов для польоту в повітряному просторі класифікується за такими параметрами, як тип правил дорожнього руху, поділу, видів послуг, обмеження швидкості, і дозволів диспетчерських радіо

Завдання 2. Аналіз і порівняльна характеристика класифікації повітряного простору європейських країн. (Словенія, Бельгія, Ірландія)

Завдання 3. Нерухомість структури та класифікації повітряного простору.

Сектори CTA - 3, великі міжнародні аеропорти-2, аеропорти для внутрішніх перевезень-2, АТЗ - 3, зони обмеженого доступу-3, в центрі ТМА - 1, кількість перехідних рейсів протягом року - великий, кількість внутрішніх рейсів за рік - великий, кількість неконтрольованих.

Завдання 4. Дослідження загальної структури та елементів повітряного простору України (CTR Кіровоград, ТМА Lugans`к, CTA Сімферополь Сектор 4)

повітряний літак політ

Завдання 1. Аналіз умови для польоту в повітряному просторі класифікується за такими параметрами, як тип правил дорожнього руху, поділу, видів послуг, обмеження швидкості, і дозволів диспетчерських радіо

Класифікація повітряного простору

1. Повітряного простору ОПР, повинні бути віднесені і призначений у відповідності з наступними вимогами:6

Клас А. польотів за ППП дозволяється використовувати тільки, всі рейси забезпечуються служби управління повітряним рухом і відокремлені один від одного.

Рейси Клас В. ППП та ПВП дозволяється, всі рейси забезпечуються служби управління повітряним рухом і відокремлені один від одного.

Рейси Клас С. ППП та ПВП дозволяється, всі рейси забезпечуються служби управління повітряним рухом і польоти за ППП відокремлені від інших польотів за ППП і на польоти за ПВП. Польоти за ПВП відокремлені від польотів за ППП і одержують інформацію про рух стосовно інших польотів за ПВП.

Рейси Клас D. ППП та ПВП дозволяється і всі рейси забезпечуються служби управління повітряним рухом, польотів за ППП відокремлені від інших польотів за ППП і одержують інформацію про рух відносно польотів за ПВП, польоти за ПВП отримують інформацію про рух щодо всіх інших рейсів.

Рейси Клас Е. ППП та ПВП дозволяється, польотів за ППП надається служби управління повітряним рухом і відокремлені від інших польотів за ППП. Всі рейси отримують інформацію про рух, наскільки це практично. Клас E не повинні використовуватися для зон контролю.

Рейси Клас F. ППП та ПВП дозволяється, всі беруть участь польотів за ППП отримувати консультативну обслуговування повітряного руху, і всі рейси отримувати польотно-інформаційне обслуговування за запитом.

Рейси класу G. ППП та ПВП дозволяється і отримувати польотно - інформаційне обслуговування за запитом.

2. Повітряний простір України класифікуються відповідно до Додатку 11 ІКАО Додаток 4 provisionsas наступним чином:

а) Клас C - ППП і політ за ПВП arepermitted. Всі рейси підлягають служби управління повітряним рухом і польоти за ППП відокремлені від інших польотів за ППП і на польоти за ПВП. Польоти за ПВП відокремлені від польоту за ППП піску отримують інформацію про рух в відповідно до Фотер польоти за ПВП.

б) Клас D - ППП і політ за ПВП допускаються і всі рейси підлягають служби управління повітряним рухом. Польотів за ППП відокремлені від інших польотів за ППП і одержують інформацію про рух відносно польотів за ПВП. Польоти за ПВП отримують інформацію про рух щодо всіх інших рейсів.

в) Клас G - польоти за ПВП дозволяється і польотно-інформаційне обслуговування надається за запитом. Безперервні двостороннього радіозв'язку з УВС потрібно тільки для ППП. Літаки, які літають по ППП та ПВП не забезпечуються поділу. Говорячи про обмеження швидкості і при польотах за ППП і для польотів за ПВП МСФЗ повинна бути не більше 250 тис. т (465 км / ч) нижче 3050м (10000 футів) над рівнем моря. Обидва типи польоту не є суб'єктами для УВС.

Примітка 1:

Якщо клас G повітряного простору встановлено вище 5950 метрів. Рейси (Флоріда 195) ППП допускаються і польотно-інформаційне обслуговування надається.

У польотної інформації зони (ЗІЗ), в межах класу повітряного простору G, на і нижче 1500 м над рівнем моря рейси за ПВП допускаються і політ - інформаційна служба надаються. Польотів за ППП не допускаються.

Для виконання польоти за ПВП в польотної інформації зони (ЗІЗ) в клас G повітряного простору повітряного судна подати заяву в Державній авіаційній адміністрації та української групи ППО.

Примітка 2:

ЗІЗ - частина району польотної інформації (FIR), протягом якого польотної інформації та оповіщення послуги надаються відповідним органом ОВС.

3. Коли повітряний простір є вертикально перекриття, перельотів, що виконуються на висоті, що обмежує два класи повітряного простору надаються послуг, встановлених для менш обмежувальним класу повітряного простору (наприклад повітряного простору класу D є consideredless обмежувальний характер, ніж повітряного простору класу С).

Позначення повітряного простору

1.The наступні загальні критерії застосовуються для класу С, D і G повітряного простору:

а) Від GND до 1500м AMSL (у комплекті), за винятком АТЗ контрольованих аеродромах, рейтинг кліків, ТМА пісок регулюється (P, R, D) області:6 класу G ;

ПРИМІТКА: 6 в ай класу rspace G від GND до 1500м AMSL (у комплекті),

Тільки рейси за ПВП дозволяється.

б) From1500M над рівнем моря (виключений) до 2900м AMSL (у комплекті), за винятком CTRS, ТМА піску регулюється (P, R, D) області: ClassD ;

в) З 2900 AMSL (виключений) до FL660 (входить в комплект) без урахування рейтингу кліків, ТМА пісок регулюється (P, R, D) області: ClassC;

ПРИМІТКА: 6 загальна абсолютна висота переходу 3050м (10000 футів) встановлюється в повітряному просторі України.

в) Над FL660 (виключений) на стандартному тиску:6 клас Г.

е) ATZs з неконтрольованих аеродромах:6 клас G.

е) CTR пісок ТМА: 6 клас С (висока концентрація трафіку) або D (низька концентрація трафіку) asspecifiedin AIP ENR 2.1;

г) ГТС: 6 клас С або D згідно висота / рівень.

Вимоги до польоту

Вимоги до польотів в межах кожного класу повітряного простору показані в наступній таблиці 1.1:

Таблиця 1.1

клас

Тип польоту

поділ умови

сервіс надано

Обмеження швидкості *

Вимога Радіозв'язок

Тема з дозволу УВС

A

Тільки ППП

всі літаки

Диспетчерського обслуговування повітряного руху

не застосовується

Безперервна двостороння

Так

B

ППП

всі літаки

Диспетчерського обслуговування повітряного руху

не застосовується

Безперервна двостороння

Так

ПВП

всі літаки

Диспетчерського обслуговування повітряного руху

не застосовується

Безперервна двостороння

Так

C

ППП

ППП від ППП

ППП з ПВП

Диспетчерського обслуговування повітряно...

Другие файлы:

Міжнародно-правове співробітництво держав з охорони повітряного простору та озонового шару

Проблема простору у філософських і природничих науках
Ідеалістичне трактування простору Гегеля (діалектико-матеріалістична концепція простору), його підхід до рішення проблеми дискретності-безперервності...

Міжнародно-правове регулювання повітряних сполучень
Міжнародне повітряне право - це галузь сучасного міжнародного права, що регулює міжнародні польоти повітряних апаратів (суден) тієї або іншої націонал...

Організація внутрішнього простору готелю
Способи удосконалення проектування готельних приміщень за функціональним призначенням. Узагальнення типів приміщень у готелі: вестибюль, рецепція, гар...

Товарна структура організації маркетингових служб
Організаційні структури управління маркетингом на підприємстві, товарна організація відділів маркетингу. Перевага матричної структури управління. Стру...