Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Організація перевезень вантажів у змішаному сполученні

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Характеристика технічних засобів, що використовуються під час доставки вантажу до місця призначення. Послідовність виконання операцій при здійсненні перевезень у змішаному сполученні. Розрахунок тривалості виконання рейсу судна і загального часу доставки.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Зміст

Вступ

Розділ 1. Транспортна характеристика вантажу

Розділ 2. Технічні характеристики технічних засобів, що використовуються під час доставки вантажу до місця призначення (контейнери, НРЗ в порту відправлення і призначення, судно, вагон, вантажний автомобіль)

2.1 Тип контейнера

2.2 Технічна характеристика портального крану, що буде задіяний при навантаженні і розвантажені контейнерів в портах відправлення і призначення

2.3 Технічні характеристики судна

2.4 Технічні характеристики вагонів-контейнеровозів

2.5 Технічні характеристики вантажного автомобіля

2.6 Коротка характеристика заданих портів відправлення і призначення

3. Пакування вантажу

3.1 Визначення типу пакування

3.2 Розміщення і кріплення вантажу в контейнері, визначення кількості вантажних місць

3.3 Маркування контейнерів

4. Послідовність виконання операцій при здійсненні перевезень у змішаному сполученні

4.1 Операції, що здійснюються під час приймання вантажу і завантаження його в контейнери

4.2 Операції під час завантаження партії вантажу на судно

4.3 Операції під час перевезення вантажів морським транспортом

4.4 Операції під час перевантаження партії вантажу з морського транспорту на залізничний

4.5 Операції з приймання і перевезення вантажів автомобільним транспортом

5. Розрахунок часу виконання навантажувально-розвантажувальних робіт і необхідної кількості ТЗ для їх обслуговування

6. Розрахунок тривалості виконання рейсу судна і загального часу доставки вантажу

7. Розробка розвізних маршрутів для організації перевезення дрібних партій вантажу автомобільним транспортом. (Маршрутизація партіонних перевезень методом Кларка-Райта)

8. Розробка ТТС доставки контейнерів, визначення основних параметрів доставки

Висновки

Список літератури

перевезення вантаж доставка

Вступ

Транспорт - сукупність засобів перевезень, шляхів сполучень, засобів управління та зв'язку, а також різних пристроїв, механізмів та споруд, що забезпечують їх роботу.

Транспортним процесом перевезення вантажів - називають підготовка вантажу до перевезень, подача рухомого складу, навантаження та розвантаження вантажу, оформлення документів.

Організація транспортного процесу, що базується на попередньо розробленій раціональній технології взаємодії транспортних підприємств, вантажовідправників та вантажоодержувачів - це називається єдиним технологічним процесом.

Одним з головних факторів, визначаючим ефективність перевізного процесу та умов функціонування обслуговуючим автомобільним транспортом підприємств, є партіонність перевезень. На сьогоднішній день перевезення дрібнопартіонних вантажів займає важливу роль у транспортному процесі. Цей вид перевезень набув популярності серед доставки товарів широкого вжитку (продуктів харчування, промислових товарів та ін.) на короткі відстані (мережа торгових кіосків, магазинів, супермаркетів міста).

Дрібнопартіонні перевезення вантажів особливо актуальні в умовах міста, де одним транспортним засобом здійснюється доставка в декілька пунктів завозу.

В даній курсовій роботі ми розглядаємо транспортно - технологічні системи перевезень вантажу, що включають в себе матеріальну основу - комплекс технічних заходів та єдину узгоджену технологію доставки вантажів від вантажовідправника до вантажоодержувача.

Розділ 1. Транспортна характеристика вантажу

Під час перевезення баків аккумуляторних Перевізники, вантажовідправники та вантажоодержувачі повинні вживати заходів для забезпечення цілості вантажів, не допускаючи попадання на них атмосферних опадів.

Баки аккумуляторні для перевезення повинні подаватись вантажовідправником, як правило, в тарі або упаковці. Допускається подання баків аккумуляторних для перевезення без упаковки, якщо про це домовлено у договорі на поставку між вантажовідправником і вантажоодержувачем.

Вантажовідправник повинен подавати для перевезення баки аккумуляторні у справній, сухій, без сторонніх запахів тарі. Упаковка та маркування баків аккумуляторних повинні відповідати вимогам Правил.

Баки аккумуляторні, що упаковані в коробки, пакети, та подаються для перевезення вантажовідправником, повинні мати обв'язку, яка забезпечує цілість упаковки і виключає можливість доступу до вантажу без порушення обв'язки або упаковки. Баки акумуляторні вантажовідправник повинен опломбувати.

При поданні для перевезення на одному автомобілі баків аккумуляторних різної номенклатури на адресу одного або декількох вантажоодержувачів вантажовідправник зобов'язаний заздалегідь, до прибуття автомобіля під завантаження, підгрупувати вантаж за вантажоодержувачами і виписати товарно-транспортні накладні кожному вантажоодержувачу. Для перевезення баків акумуляторних Перевізники повинні надавати автомобілі-фургони або автомобілі з бортовою платформою. Приймання для перевезення від вантажовідправника і здача вантажоодержувачу промислових товарів у тарі здійснюються Перевізником за найменуванням вантажу, кількістю і стандартною масою вантажних місць або за масою, зазначеною на вантажних місцях.

Правила перевезень вантажiв у контейнерах

1. Унiверсальнi автомобiльнi контейнери призначенi для перевезення дрiбних партiй вантажiв без тари, у первиннiй або у полегшенiй тарi. В цих контейнерах перевозяться продовольчi i промисловi товари широкого споживання, продукцiя виробничо-технiчного призначення i домашнi речi громадян.

2. Забороняється перевозити в унiверсальних контейнерах вантажi, якi швидко псуються, сипучi вантажi без тари, вибуховi, займистi, їдкi та отруйнi речовини, смердючi вантажi та тi, якi забруднюють стiни i пiдлогу контейнера, а також вантажi, якi не можуть бути завантаженi в контейнер або вивантаженi з нього без застосування вантажно-розвантажувальних механiзмiв. Окремi вантажнi мiсця, якi подаються для перевезення в контейнерi, мають бути вагою не бiльше 80 кг.

3. Спецiальнi контейнери належать вантажовiдправникам i вантажоодержувачам та призначаються для перевезення автомобiльним транспортом певних видiв вантажiв, якi потребують додержання особливих умов пiд час транспортування.

4. Унiверсальнi автомобiльнi контейнери, що належать Перевiзникам, повиннi мати єдину нумерацiю, а також нанесене фарбою, що контрастно видiляється вiд кольору контейнера, таке маркування:

- розпiзнавальний знак;

- номер контейнера;

- найменування власника контейнера;

- вантажнiсть i маса тари контейнера, кг;

- внутрiшнiй об'єм контейнера, куб. м;

- мiсце, мiсяць i рiк виготовлення контейнера;

- час останнього капiтального ремонту i наступного ремонту контейнера.

Номер контейнера наноситься на всiх бокових стiнках, даху i всерединi контейнера.

5. Унiверсальнi автомобiльнi та спецiальнi контейнери, якi належать власникам вантажу, повиннi мати маркування, яке запроваджене власником майна. При цьому обов'язково наноситься вантажнiсть i маса тари контейнера, а також внутрiшнiй об'єм контейнера (куб. м).

6. Для перевезення контейнерiв Перевiзник повинен надавати автомобiлi (автопоїзди) iз бортовими платформами або спецiалiзований рухомий склад (низькорамнi напiвпричепи - контейнеровози, автомобiлi iз вантажопiднiмальними пристроями тощо).

7. Розмiщення унiверсальних автомобiльних i спецiальних контейнерiв на рухомому складi слiд здiйснювати iз урахуванням рiвномiрного розподiлу навантаження на поверхню платформи.

8. Для полiпшення органiзацiї перевезення вантажiв в контейнерах вантажовiдправники i вантажоодержувачi, Перевiзники можуть створювати обмiннi контейнернi пункти на мiсцях вiдправлення та одержання вантажiв.

9. Приймання вантажiв для перевезення в контейнерах здiйснюється: при наявностi Договору - на пiдставi заявки, а при вiдсутностi - разового договору.

Розділ 2. Технічні характеристики технічних засобів, що будуть задіяні під час доставки вантажу до місця призначення

2.1 Тип контейнера

Універсальний - середньотоннажний (масою брутто 3 або 5 тонн) або великотоннажний (завдовжки 10 і більше англійських футів) контейнер, який відповідає стандартам ІСО за масою брутто, габаритними розмірами, конструкцією та маркуванням, має серійний номер і маркувальний код.

Таблиця 1.

Основні характеристики універсальних контейнерів міжнародного класу

Другие файлы:

Обґрунтування маршрутів доставки вантажів у змішаному авіаційно-автомобільному сполученні
Економічні підстави взаємодії авіаційного й інших видів транспорту. Особливості проведення техніко-економічних розрахунків і обґрунтувань при виборі н...

Перевезення вантажів у міжнародному сполученні
Організація перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Головні особливості маркування вантажу. Оптимальні місця заправлення паливом. Заповнення п...

Удосконалення міжнародних перевезень вантажів (на прикладі ТОВ "Траверс-ЛТД")
Коротка характеристика транспортного підприємства "Травеср–ЛТД". Технологія процесу доставки вантажів у міжнародному сполученні, товаротранспортна док...

Удосконалення процесу перевезень пасажирів у міжміському сполученні
Дослідження пасажиропотоків та об’ємів перевезень у міжміському сполученні. Аналіз сучасних методів функціонування систем перевезення пасажирів. Орган...

Організація доставки вантажів
Маркетингове дослiдження українського ринку транспортно-експедиторських послуг. Вибір марки автотранспортного засобу. Аналіз попиту на перевезення. Ам...

Типорозмір

Довжина в футах

Маса, т

Розміри, мм

Внутрішній об'єм, м3

Габаритні

Внутрішні

Дверного прорізу

Між центрами отворів в кут. фітінгах