Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Організація авіаційних пасажирських перевезень між Україною та Росією

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Характеристика міжнародних економічних зв’язків між Україною і Росією, аеропортів за маршрутом Україна–Росія. Пасажирський термінал аеропорту Домодєдово. Визначення авіакомпаній, що експлуатують маршрути за заданим напрямком, та запропонованої ємності.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

1. Дослідження ринку авіаційних перевезень за маршрутом Україна - Росія

1.1 Характеристика міжнародних економічних зв'язків між Україною та Росією

Одна з особливостей зовнішньоекономічних відносин України визначається об'єктивною необхідністю мати окрім інших, тісні економічні зв'язки з Російською Федерацією, яка на даний час є основним постачальником енергоносіїв на український ринок, споживачем значної кількості українських товарів та країною-інвестором, інвестиції якої займають вагому частку серед іноземного капіталу, що надходять в Україну.

Отже, саме об'єктивні причини обумовлюють на найближчу перспективу стратегічний напрям української зовнішньоекономічної політики. Разом з тим її формування має здійснюватись в аспекті загальносвітових тенденцій щодо глобалізації і посилення інтеграційних процесів світового господарства.

Дослідження теоретичних проблем і практики формування сучасних українсько-російських економічних відносин з урахуванням глобальних інтеграційних процесів у міжнародних відносинах і розробка на цій базі пропозицій щодо удосконалення механізму економічного співробітництва між країнами обумовило актуальність обраної теми дослідження.

Тема економічних відносин України з Російською Федерацією широко дискутується як на національному так і на міжнародному рівнях, в зв'язку з тим, що сталий розвиток тісних економічних зв'язків України з Російською Федерацією є необхідною передумовою відродження економіки України в процесі розширення участі її у світових економічних процесах. Певною мірою від стану розвитку цих двосторонніх відносин залежить також і майбутнє України на міжнародній арені, формування перспективної економічної політики України з Росією та механізмів її здійснення, пошук оптимальних шляхів співробітництва.

Економічні відносини України та Російської Федерації слід розглядати як відносини між двома великими суверенними державами, що утворилися у межах колишнього єдиного економічного простору СРСР і саме тому вони мають будувати взаємини в економічній галузі на рівноправних засадах з повагою до державного суверенітету, територіальної цілісності, національних економічних інтересів. Концепція українсько-російських економічних відносин має комплексно охоплювати різноманітні аспекти, включаючи торгівлю, виробничу кооперацію, спільне підприємництво, інвестиційне співробітництво, науково-технічну кооперацію, координацію дій на ринках третіх країн, фінансово-кредитні відносини, узгодження законодавчої бази в економічній галузі [2].

Сьогодні є, напевне, три країни, зв'язки з якими дійсно впливають на політику України. Це Росія, США і Німеччина. Серед цих партнерів саме Росія є найбільш важливим, основним нашим партнером і за всіма економічними показниками Російська Федерація випереджає всіх останніх. За імпортом товарів - у п'ять разів випереджає США, а за експортом в Україну (це 47%, майже половина імпорту в Україну) майже в 15 разів випереджає США. На пострадянському просторі, у межах СНД, Росія головний торговельний партнер України.

Протягом останніх чотирьох років Україна фактично дистанціювалась від участі у регіональних інтеграційних проектах за участю Росії, що дозволяло зберегти власний економічний суверенітет і продовжувати курс на економічну інтеграцію з ЄС. Однак намагання України будувати відносини з Росією, у тому числі економічні, на двосторонній основі негативно сприймається у Російський Федерації.

У двосторонніх українсько-російських торговельних відносинах починаючи з 1996 р., простежується тенденція сталого зниження обсягів товарообміну України з Росією. За наступних два роки експорт українських товарів у Росію зменшився майже наполовину. На сьогодні Російська Федерація посідає одне з провідних місць серед основних економічних партнерів України. Обсяги зовнішньої торгівлі товарами та послугами України з Російською Федерацією за січень-вересень 2012 року становили 38338,2 млн. дол. США і зменшилися у порівнянні з січнем-вереснем 2011 року на 2674,0 млн. дол. США або на 6,5%. Експорт товарів і послуг за січень-березень 2013 року становив 10477,4 млн. дол. США, а у порівнянні з січнем-березнем 2012 року збільшився на 185,2 млн. дол. США. Імпорт товарів та послуг за січень-березень 2013 року становив 11380,3 млн. дол. США і у порівнянні з січнем-березнем 2012 року зменшився на 764,4 млн. дол. США. Сальдо за січень-березень 2013 року у торгівлі з Російською Федерацією негативне і становило 902,9 млн. дол. США та збільшилось на 949,6 млн. дол. США у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (у січні-вересні 2011 року негативне сальдо становило 1852,5 млн. дол. США).

Розвиток добросусідських відносин з Російською Федерацією був і є важливим пріоритетом України в контексті реалізації її національних інтересів. Хоча спостерігаючи за відносинами України і РФ то видно, що Росія проти зовнішньополітичного курсу України на європейську та євроатлантичну інтеграцію. Важелем впливу на українську зовнішню і внутрішню політику є відносини в енергетичній сфері.

Обсяги авіаційних перевезень безпосередньо залежать від такого загальноекономічного показника, як ВВП. Даний показник в 2012 році на душу населення становив 30,901 тис. грн. Крім того, на обсяги перевезень впливають такі чинники, як: населення країн, розмір території, пропорції міського та сільського населення, наявність альтернативних (наземних) видів транспорту, купівельна спроможність населення тощо.

На сьогодні, на українському ринку авіаційних послуг немає єдиного потужного та конкурентоспроможного українського перевізника, що призводить до роздроблення українського ринку перевезень між багатьма авіакомпаніями.

Недостатня кількість аеропортів, їх низька пропускна спроможність та стан наземної інфраструктури призводять до затримки рейсів, втрати багажу тощо, що негативно відбивається на конкурентоспроможності українських авіаперевізників.

В даній роботі при організації авіаційних пасажирських перевезень між Україною та Росією я використовувала наступні показники, як:

- туристичні потоки з України в Росії і навпаки;

- українська діаспора в Російській Федерації;

- Росія, як країна, що пропонує вільні робочі вакансії.

Основними пасажирами даного маршруту будуть туристи, студенти, робітники, родичі російських українців.

Росія - країна з багатовіковою історією, незліченною кількістю пам'яток та численними курортами. Тут можна знайти будь-який вид відпочинку.

У Росії практично в кожному місті є історичні пам'ятники, унікалька архітектура, музеї. З кожним роком збільшується туризм по даній країні і стає привабливим і популярним. Найвідоміші тури по Росії, які користуються попитом - це маршрути по Золотому кільцю Росії, а також відвідування Санкт-Петербурга. Також дуже багато цікавого можна побачити в столиці держави Москві, що самі корінні жителі не зможуть похвалитися відвідування хоча б половини визначних місць. Тут проводяться екскурсії для школярів і для дорослих, для Москвичів і гостей міста, для тих, хто володіє оглядати історичні пам'ятки, і для тих, кому цікавіше спостерігати за сучасними досягненнями прогресу.

Нині Україна має значний потенціал для розвитку туристичної індустрії. Так, на території нашої держави функціонують більше 3000 закладів оздоровлення та відпочинку, майже півтори тисячі готелів, кемпінгів тощо. Діяльність понад 3000 підприємств пов'язана з обслуговуванням туристів та туристичною діяльністю загалом. Постійно зростає кількість компаній, що пропонують туристичні путівки в місця відпочинку як в Україні, так і за кордоном. Щоправда, значна їх частина є посередниками, пропонуючи послуги іноземних туристичних компаній і додаючи до них лише частку своїх.

В Україні створена значна кількість природоохоронних територій. Найбільшою популярністю користуються Карпатський та Шацький національні природні парки, біосферний заповідник «Асканія-Нова», численні дендропарки, заказники, пам'ятки садово-паркового мистецтва. Не менш відвідуваними є місця розкопок на території існування древніх міст - Херсонесу, Ольвії, Тіри та ін.

В останні роки в Україні швидкими темпами розвивається сільський зелений туризм, основне завдання якого полягає у відпочинку туристів від міського шуму та метушні, ознайомленні з історико-культурними пам'ятками та місцевими звичаями і традиціями.

Таким чином, Україна має всі передумови для швидкого й успішного розвитку туризму, як іноземного, так і внутрішнього. Проте на заваді цьому стоять певні проблеми, що тривалий час лишаються невирішеними та, відповідно, гальмують розвиток цієї сфери економіки, спонукаючи туристів частіше обирати іноземні місця відпочинку замість тих, що розміщені на території Батьківщини.

Виїзд громадян з України в Російську Федерацію в 2012 році з метою туризму становить 187732 чол., службові поїздки - 93074 чол., службові поїздки - 5660499 чол.

В'їзд громадян з Російської Федерації в Україну в 2012 році з метою туризму становить 343435 чол., приватна поїздка-7325901 чол., навчальна - 6195 чол., працевлаштування - 482 чол., імміграція - 12473 чол., службова, ділова, дипломатична - 106314 чол.

В Російській Федерації (територія -17 мільйонів 74 км2, населення - 145,5 млн. чол.) за останнім переписом проживає трохи більше 2 млн. українців, за неофіційними даними - 4,4 мільйона українців, тобто 3 відсотки від загальної чисельності населення. Наші співвітчизники - най...

Другие файлы:

Організація пасажирських перевезень
Організація перевезень пасажирів міським транспортом має велике значення в розвитку і функціонуванні міста. Задачами організації перевезень є: мінімал...

Управління процесом авіаційних перевезень на міжнародному ринку
Регламентні норми міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО). Обслуговування і координація руху цивільних і військових повітряних суден за докум...

Аналіз пасажирських перевезень транспортного підприємства "Державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Методика аналізу пасажирських перевезень. Характеристика виробничих показників роботи підприємства аеропорту "Бориспіль" і його технічних засобів. Гео...

Організація маршрутних автобусних перевезень пасажирів на прикладі ВАТ "Атасс-Боріспіль"
Аналіз стану організації маршрутних пасажирських перевезень в Україні. Дослідження процесу управління перевезеннями пасажирів і його вдосконалення. Ви...

Визначення собівартості та рентабельності пасажирських перевезень
Характеристика транспортних засобів, що використовуються на маршруті. Визначення типу маршрутного транспортного засобу для роботи на маршруті. Оцінка...