Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Виконання транспортних робіт для перевезення у встановлені терміни і в потрібному обсязі

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Характеристики підприємства, його призначення. Дані про види виконання технічного обслуговування і ремонтів. Коротка технічна характеристика рухомого складу автотранспорту. Розрахунок загального річного пробігу автомобілів автотранспортного підприємства.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

КУРСОВА РОБОТА

Виконання транспортних робіт для перевезення у встановлені терміни і в потрібному обсязі

Зміст

  • Вступ
  • 1. Загальна частина
  • 1.1 Характеристики підприємства, його призначення. Дані про види виконання ТО і ремонтів
  • 1.2 Склад, призначення та режими праці виробничих підрозділів. Організація проведення ТО і ремонтів
  • 1.3 Організація проведення ТО і ремонтів
  • 1.4 Характеристика моторного підрозділу
  • 1.5 Коротка технічна характеристика рухомого складу автотранспорту
  • 2. Виробнича-технологічна частина
  • 2.1 Розрахунок загального річного пробігу автомобілів АТП
  • 2.2 Розрахунок кількості технічних впливів по парку
  • 2.3 Вибір методів організації технологічних процесів ТО і ПР
  • 2.4 Розрахунок річної трудомісткості по ТО і ПР
  • 2.5 Визначення трудомісткості проектованого підрозділу і розподіл його по видам робіт
  • 2.6 Схеми технологічного процесу проектованого підрозділу і його зв'язок з іншими підрозділами АТП
  • 2.7 Розрахунок числа робочих місць, постів та ліній
  • 2.8 Розрахунок та добір технологічного устаткування
  • 2.9 Розрахунок площі проектованого підрозділу
  • 3. Організаційна частина
  • 3.1 Будівельні та санітарно-технічні вимоги до проектованого підрозділу
  • 3.2 Вимоги охорони праці, протипожежної безпеки та охорони навколишнього середовища
  • 4. Конструкторська частина
  • 4.1 Призначення, будова і робота пристосування
  • 4.2 Інструкція з експлутації пристосування
  • 5. Результуюча частина
  • Висновок
  • Література

Вступ

Завдання автомобільного транспорту полягає в виконанні транспортних робіт для перевезеннях у встановлені терміни і в потрібному обсязі. Для її вирішення необхідні транспортні засоби певного типу і виробнича база, що забезпечує їх зберігання, ТО і ремонт.

Курсове проектування є важливим етапом предмета "Технічна експлуатація автомобілів" і має наступні цілі та завдання:

- закріплення, вдосконалення та поповнення знань і навичок, отриманих в процесі навчання, організації виробництва, технології технічного обслуговування і ремонту автомобілів, проектування виробничих зон і ділянок;

- поглиблення знань з наукової організації праці та проектування автотранспортних підприємств;

- вивчення передових методів виробництва і отримання навичок з організації діагностування, технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів;

- підбір і аналіз матеріалів технологічного і конструкторського характеру, необхідних для виконання дипломного проекту;

- розвиток вміння аналізувати і логічно обґрунтувати прийняті інженерні рішення.

1. Загальна частина

1.1 Характеристики підприємства, його призначення. Дані про види виконання ТО і ремонтів

Згідно завдання на комплексному підприємстві знаходиться велика кількість вантажних автомобілів марки МАЗ-5335. Грузопід'ємність такого вантажного автомобіля складає 8 т.

Автомобілі використовуються, на автомобільних дорогах ІІI категорії, за межами приміських зон, автомобільні дороги в малих містах та в приміській зон, а також в великих містах, що мають цементно-бетонні та асфальтобетонні покриття.

Автомобілі також мають широкий спектр використання в різноманітних кліматичних умовах у зв'язку з цим підвергаються великим навантаженням. Даний тип автомобілів має широку популяцію у всіх областях народного господарства, виконують великий об'єм транспортної роботи.

На підприємстві, згідно завдання, встановлена п'ятиденний робочий тиждень для автомобілів. Кількість змін роботи автомобілів 1. В середньому один автомобіль на лінії виконує роботу в 160 км.

До складу підприємства входять зони такі як: зона ЩО, зона ТО-1, зона ТО-2, зона ПР.

Зона ТО - 1 включає в себе такі види робот як контрольні - діагностичні, регулювальні та кріпленні роботи. Перевірку (регулювання) вільного хода педалі зчеплення. Перевірка кріплення та люфту рульового колеса, шарнірів та рульових тяг.

Зона ТО - 2 призначений для проведення профілактичного комплексу робіт, направленні на підтримку автомобіля в справному технічному стані та убезпечення надійності, безпечності та економічності автомобіля при експлуатації.

Зона ПР призначена для виконання комплексу робіт по агрегатам та вузлам автомобіля, несправності які не можна убрати під час регульованих робіт з ціллю відновлення їх параметрів та працездатності.

1.2 Склад, призначення та режими праці виробничих підрозділів. Організація проведення ТО і ремонтів

Згідно завдання на підприємстві установлена п'ятиденна робоча неділя. Робота автомобіля складає в 1 зміну. Згідно такого режиму роботи кількість робочих днів у році на підприємстві 253 днів, кількість вихідних днів 104; кількість святкових днів 8; кількість передсвяткових днів 6; тривалість змін в нескорочений робочий день 8,2 годин; скорочення зміни в скорочений робочий день 1 годин. Режим праці автомобілів та всіх підрозділів, які знаходяться на підприємстві показано в таблиці 1.1

Таблиця 1.1 Режими праці автомобілів та виробничих підрозділів

Найменування

Дрг

Зміни

3

1

2

Авто на лінії

253

Зона ТО-1

253

Зона ТО-2

253

Зона ПР

253

Зона ЩО

253

Ремонтні цехи

253

Склад

253

Автомобілі на лінії працюють в першу зміну, так як вона є більше

працездатною, водію легше виконання завдання в цю зміну.

Зона ТО-1 працює в 2 зміну, у зв'язку з тим, що не виконується регулювальні роботи і помилка допущена при обслуговувані не призведе до матеріальних і трудових втрат.

Зона ТО-2 робота може бути організована в першу і в другу зміни. Я пропоную організувати роботу зони ТО-2 в другу зміну в зв'язку з тим що автомобілі працюють тільки в першу зміну, а в другу зміна вільна і при такій організації роботи для обслуговування не треба буде відривати машину від основного транспортної роботи.

Зона ПР працюють в 1 зміну, так як виконуються роботи пов'язані з дифіктацією вузлів і деталей, помилки робітників, допущені при роботі, можуть призвести до матеріальним і трудових втрат, автомобіль знімають з лінії і автомобіль не може виконувати транспорту роботу.

Зона ЩО працює у 2 зміну після повернення автомобілів з лінії, у зв'язку з тим що дефекти прибирально-мийних робіт не призведуть к матеріальним та фізичним втратам.

Склад працює в 1 зміну, так як необхідно забезпечити інші підрозділи ремонтними запчастинами.

1.3 Організація проведення ТО і ремонтів

Для даного підприємства доцільно буде вибрати метод організації праці спеціалізованих бригад, тому що на даному підприємстві обслуговується велике число автомобілів однієї марки, а також підприємство має високу технічну оснастку.

Спеціалізовані бригади формують із робітників різних професій і кваліфікацій. Кожен робітник виконує певні операції. Робітники можуть спеціалізуватися за видами дій, тобто одна з бригад здійснює ТО-1, друга - ТО-2, третя - поточний ремонт, четверта - ремонт агрегатів і деталей, знятих із автомобіля; за групами робіт (контрольно-діагностичні, кріпильні, регулювальні, мастильні, заправні, електротехнічні та ін.); за окремими агрегатами і механізмами автомобіля. Спеціалізовані бригади можуть обслуговувати закріплені й незакріплені за ними автомобілі. Залежно від обсягу виконуваних робіт для кожної бригади планується свій штат і фонд заробітної плати. Продуктивність праці робітників спеціалізованих за видами дій бригад значно вища від комплексних.

Однак досвід роботи, бригад сп...

Другие файлы:

Особливості договору перевезення на різних видах транспорту
Правове регулювання договору перевезення різними видами транспорту. Права і обов'язки перевізника та відправника за договором. Шляхи та способи вдоско...

Міжнародні повітряні перевезення
Сутність та особливості повітряного транспорту. Умови виконання міжнародних повітряних перевезень. Договірні відносини перевезення вантажів. Правове р...

Аналіз основних правових положень перевезення пасажирів та багажу
Поняття та характеристика договору перевезення пасажирів та багажу. Особливості перевезення пасажирів та багажу різними видами транспорту. Цивільно-пр...

Правове регулювання перевезення небезпечних вантажів
Система транспортних комунікацій України. Аналіз системи нормативно-правових актів України, що регулюють перевезення небезпечних вантажів різними вида...

Проектування земляних робіт
Визначення обсягу земляних робіт. Розподіл земляних мас по площадці. Розрахунок тривалості різання та переміщення ґрунту для двох варіантів механізаці...