Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Аналіз варіантів реконструкції автозаправної станції

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Характеристика АЗС як системи масового обслуговування: аналіз транспортних потоків, умови обслуговування, організація управління. Розробка, обґрунтування вибору і оцінка ефективності варіантів реконструкції АЗС; побудова сітьового графіка виконання робіт.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Кабінет міністрів України

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Механіко-технологічний факультет

Факультет інженерії агробіосистем

Кафедра транспортних технологій

КУРСОВИЙ ПРОЕКТ

з дисципліни:

Введення у дослідження операцій на транспорті

на тему:

Аналіз варіантів і реконструкції АЗС

Виконав: Ходосов Е.О.

Студент 1-го курсу, групи ТТ-115

Перевірив: доц. Докуніхін В.З.

Київ-2012

Вихідні дані

1. Аналіз роботи АЗС, як системи масового обслуговування

Кількість автозаправочних колонок: n= 2

Кількість місць очікування: m= 4

Інтенсивність прибуття автомобілів на АЗС

Amin=л (авт/хв.)= 1,35

Середній час заправки автомобіля: to6c 1,5 хв

Час роботи АЗС з 800 до 2000tр =12год

2. Сітьове планування робіт з реконструкції АЗС

Варіант виконання комплексу робіт

Робота

Опирається на:

Термін виконання

і)

а1

--

10

а2

а1

15

а3

а1

20

а4

а23

10

а5

а3

15

а6 Завдання

Є автомобільна заправна станція (АЗС) з 1 колонкою і майданчиком для очікування 3 машин. На проїзній частині вулиці перед в'їздом на АЗС стоянка заборонена.

Видідні дані:

Середня інтенсивність прибуття автомобілів на АЗС: 2

Середній час обслуговування одного автомобіля: tобс.=1.4хв

Вхідний потік обслуговування є найпростішим.

Час роботи АЗС з 8.00 до 20.00 : t= 12год.

Прибуток від обговування одного автомобіля: П=0.5 у.о.

Пропонується два варіанти реконструкції АЗС:

а) розширення майданчика для автомобілів, що очікують своєї черги до 5-ти машин, при цьому разові витрати на реконструкцію складатимуть Ка=3500у.о.

n=1

m=5

n- кількість клонок;

m- кількість місць для очікування.

б) улаштування другої заправної колонки без зміни чисельності очікуючих заправки автомобілів. Витрати на реконструкцію АЗС складатимуть

Кб=10000 у.о.

n=2

m=3

Задача:

Порівняти ефективність варіантів за терміном окупності витрат

tо=*12місяців

К - капіталовкладення;

П- прибуто Зб

а12

5

а7

--

10

а8

а34

15

а9

а68

5

а10

а7

5

Зміст

Вступ

Завдання

1. Оцінка варіантів реконструкції АЗС

1.1 Характеристика систем масового обслуговування (СМО) АЗС

1.2 Визначення ефективності базового варіанту

1.3 Визначення ефективності першого варіанту реконструкції АЗС

1.4 Оцінка ефективності другого варіанту реконструкції АЗС

2. Побудова сітьового графіка виконання робіт при реконструкції АЗС

2.1 Загальні положення

2.2 Розрахунки

Висновки

Література

Склад графічної частини проекту

Лист 1. Графік станів СМО з результатами розрахунків її характеристик та економічними показниками.

Лист 2. Сітьовий графік виконання комплексу робіт по реконструкції АЗС

Вступ

В останні десятиріччя світова наука приділяє багато уваги питанням з організації і управління складними організаційними процесами. Це обумовлено наступними:

значними збільшеннями масштабу і вартості заходів, що здійснюються в організаційних питаннях;

широким застосуванням в організаційних системах засобів автоматизації організаційної техніки та ЕОМ.

Наведені проблеми практики обумовили розвиток спеціальних наукових методів, які об'єднані під загальною назвою „дослідження операцій". Дисципліна „Введення в дослідження операцій на транспорті" присвячена розробці та практичному застосуванню найбільш ефективних методів прийняття рішень і управління в організаційних системах на транспорті. Тобто основною метою дослідження операцій - кількісне обґрунтування з організації управління. Наприклад, плануються заходи щодо покращення організації роботи міського громадського транспорту. Для цього необхідно прийняти низку заходів щодо:

1 - кількості транспортних засобів;

видів транспортних засобів;

виборів маршрутів руху;

кількості транспортних засобів на маршрутах;

місця розміщення зупинок транспортних засобів;

пунктів переміщення пасажирів з одного виду транспорту на інший.

Через складність вказаних задач та взаємозалежність прийнятих рішень для успішного вирішення цього комплексу задач необхідно:

провести всебічний аналіз можливих ситуацій;

існуючі пасажиропотоки;

стан вулично-дорожньої мережі;

також слід врахувати стан екологічної ситуації в різних районах міста та умови обслуговування пасажирів.

З урахуванням цих чинників необхідно так організувати маршрутну мережу та рух громадського транспорту, щоб забезпечити: 1-мінімально можливі витрати часу на перевезення;

2-комфортне переміщення в місті так званого „середнього пасажира" громадського транспорту.

Вказану проблему можна розв'язати методом спроб і помилок та підходити поступово до задовільного функціонування транспортних засобів. Але цей процес удосконалення буде досить тривалим і пов'язаним з великими витратами коштів та незручностями для пасажирів. В той же час можна заздалегідь вивчити весь комплекс чинників шляхом моделювання на ЕОМ різних варіантів розв'язання проблем.

Але цей процес удосконалення буде досить тривалим, пов'язаним з великими витратами коштів і незручностями для пасажирів. В той же час можна заздалегідь вивчити весь комплекс чинників шляхом моделювання на ЕОМ різних варіантів розв'язання проблем. Це дає змогу вже на першому етапі вибрати, якщо не оптимальний, то наближений до нього варіант рішення. Чим складніші організаційні заходи, тим більше вкладається в них коштів, тим більше неприпустимі так звані вольові рішення, і тим більше вагомі будуть заходи, що приймаються на основі методів дослідження операцій. Вони дозволяють ще на першому етапі проектування:

відкинути первісні рішення;

вибрати з кількох оптимальних рішення згідно з прийнятим критерієм оптимальності.

Слід відзначити, що при умові впливу багатьох чинників рішення в будь якому разі приймає людина, навіть при наявності кількох варіантів на ЕОМ. Як правило, це рішення приймається в умовах певної невизначеності та протиріччя. Вони мають місце між різними складовими проблемами, що вирішуються при урахуванні певних поступок і втрат.

Відомий спеціаліст в галузі дослідження операцій Томас Сааті в своїй книзі "Математичні методи дослідження операцій" так охарактеризував цю дисципліну:" Дослідження операцій - мистецтво давати погані відповіді на практичні питання, на які інші методи дають ще гірші відповіді."

До числа методів, що формують дисципліну введення в дослідження операцій на транспорті слід віднести:

методи теорії масового обсл...

Другие файлы:

Створення автозаправної станції "WOG"
Бізнес-план створення автозаправної станції. Аналіз асортименту товарів та послуг. Виробничий процес автозаправочної станції. Підрозділи підприємства,...

Проектування електричної станції
Вибір та обґрунтування принципової схеми електричної станції. Вибір електрообладнання станції для варіантів її конфігурації: турбогенераторів, трансфо...

Оцінка функціонування автозаправної станції з використанням методів масового обслуговування та сітьового планування робіт
Вибір і обґрунтування управлінських рішень щодо покращення використання робочої сили в умовах невизначеності, розрахунок параметрів вибраних варіантів...

Проектування проміжної станції
Складання немасштабної схеми стрілочної горловини. Розрахунок величини вставок між стрілочними переводами та аналіз достатності їх довжини. Технологія...

Проектування головної схеми електричної станції
Розрахунок варіантів розподілу генераторів між розподільними пристроями у різних режимах роботи, вибір потужності трансформаторів зв'язку, секційних т...