Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Транспортне планування міст

Тип: реферат
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
ВСТУПБезпека дорожнього руху забезпечується нормальним функціонуванням всіх його складових у комплексі: людина, автомобіль, дорога, навколишнє середовище. Будь-яка недостатня надійність одного зі складових приводить до дорожньо-транспортного випадку.На нерегульованих перехрестях рух по головній дорозі здійснюється практично без затримок. На другорядній дорозі водій, що не володіє переважним правом проїзду, змушений для подальшого руху очікувати появи досить більших інтервалів часу між транспортними засобами, що випливають у конфліктуючих напрямках.З ростом інтенсивності транспортного потоку на головній дорозі можливості проїзду перехрестя із другорядних напрямків погіршуються. Чекаючи прийнятного інтервалу водії змушені простоювати значний час і нерідко приймати інтервали менші, чим необхідно за умовами безпеки руху. Тому на перехресті поряд з ростом транспортних затримок збільшується кількість ДТП.Робота присвячена розробці пропозицій щодо удосконалення організації руху на маршрутах міського пасажирського транспорту та рекомендацій щодо безпечного управління транспортними засобами різних видів МПТ.1. РОЗРАХУНОК ПРОПУСКНОЇ МОЖЛИВОСТІ ДІЛЯНОК МЕРЕЖІВажливішим критерієм, що характеризує функціонування шляхів повідомлення являє їх пропускна можливість. Пропускною можливістю дороги являє максимальне число автомобілів, які можуть проти на відрізу дороги на протязі певного відрізку часу при забезпеченні заданої швидкості і безпеки руху.Пропускна здатність багато смугових вулиць не являється арифметичною сумою пропускної спроможності кожної з смуг. Це пояснюється необхідністю маневрування для перебудування, здійснення поворотів і розворотів на перетинах, зупинках. Пропускну можливість вулиць неперервного руху з багатосмуговою проїжджою частиною розраховують за формулою,(1.1)де Pk - пропускна можливість k-ї ділянки мережі, авт./год.; P0 - розрахункова пропускна можливість одної смуги руху, авт./год.; Kп - коефіцієнт, що враховує вплив кількості смуг на пропускну можливість. Значення Kп обирають із табл. 2.Таблиця 1.1 - Залежність Kп від кількості смуг рухуРозрахункову пропускну можливість приймають Р0 = 1000 авт./год. з умов забезпечення необхідних маневрів у транспортному потоці.Розрахунки зведимо у таблицю 1.2.Таблиця 1.2 – Пропускна спроможність ділянок мережі2. ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ДОРОЖНЬОГО РУХУХарактеристики дорожнього руху визначають для кожної ділянки транспортної мережі.Інтенсивність руху у наведених одиницях визначають за допомогою коефіцієнтів приведення,(2.1)де - інтенсивність руху на k-й ділянці мережі у наведених одиницях, авт./год;z - кількість видів транспортних засобів у транспортному потоці;dj - питома вага j-го виду транспортних засобів у потоці;Knpj- коефіцієнт приведення j-го виду транспортних засобів до легкового автомобіля.Усі інші розрахунки зводимо у таблицю 2.3 і зображуємо на рисунку 2.1.Рівень завантаження дороги рухом визначають за співвідношенням,(2.2)де Кз – рівень завантаження дороги рухом; Рk – пропускна можливість k – ої ділянки мережі, авт/год.Таблиця 2.1 - Значення коефіцієнтів приведення Розрахунки зводимо у таблицю 2.3 зображуємо на рисунку 2.2.Швидкість транспортного потоку розраховують за матеріалами обстеження, які подані у вихідних даних.Ще одним параметром, що характеризує є швидкість. Швидкість транспортного потоку – це середня швидкість транспортних засобів на визначеному відрізку шляху за визначений відрізок часу. Швидкість транспортного потоку визначається за формулою:,(2.3)де Vі - швидкість потоку в i-му випробуванні, км/год; n - кількість випробувань.Після цього треба зробити висновок, чи достатньо проведеної кількості випробувань для забезпечення необхідної точності й надійності результатів. Необхідний обсяг вибірки розраховують за формулою,(2.4)де - функція довірчої імовірності; - середнє квадратичне відхилення, км/год.; - крайня дозвільна помилка, км/год:Значення функції довірчої імовірності обирають залежно від довірчої імовірності (див. вих.дані).Таблиця 2.2 - Значення функції довірчої імовірностіСереднє квадратичне відхилення визначаємо за формулою:,(2.5)Крайня дозвільна помилка розраховується за формулою:...
Другие файлы:

Особливості планування і порядку фінансування видатків бюджетів районів великих міст
Бюджет місцевого самоврядування. Особливості планування і порядку фінансування видатків бюджетів районів великих міст. Районні відділення Державного к...

Мистецтво міст Північного Причорномор'я
"Велика грецька колонізація" на узбережжях Середземного, Мармурового та Чорного морів у VII-VI ст. до н.е. Утворення нових міст, походження їх назв. В...

Розробка туристичного маршруту до США
Національні символи, населення, транспорт та культура США. Поради туристам, що приїжджають в Лос-Анджелес. Розробка туру з відвіданням кількох міст кр...

Набережна Дніпра
Пункти призначення в екскурсійній програмі по Набережній Дніпра. Транспортне значення Дніпра, його невеликі притоки. Київський річковий вокзал - голов...

Стратегічне планування економічного розвитку великого міста як інструмент підвищення ефективності його управління
Теоретико-методологічні і прикладні основи державного регулювання розвитку великих міст через механізми стратегічного планування. Потенціал щодо підви...