Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Спеціалізований етнографічний туризм

Тип: контрольная работа
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Найбільш перспективні регіони України для розвитку спеціалізованого етнографічного туризму. Характеристика змісту та особливостей програми обслуговування туристів на діловому спеціалізованому турі, методологія розробки авторського програмного продукту.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

ІНСТИТУТ ТУРИЗМУ

ПРИ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Спеціалізований етнографічний туризм

З ПРЕДМЕТA: Туризм

Виконала

Студентка ІV курсу

Томах М.К.

Зміст

1. Охарактеризуйте найбільш перспективні регіони України для розвитку етнографічного туризму

2. Дайте характеристику змісту та особливостей програми обслуговування туристів на діловому спеціалізованому турі та представте авторський програмний продукт з вищеозначеної тематики

Використана література

1. Охарактеризуйте найбільш перспективні регіони України для розвитку етнографічного туризму

Культурно-етнографічний туризм являє собою подорожі направленні на відвідання специфічних туристичних об'єктів, таких як музей і культурно-етнографічні центри, народні музеї, музеї під відкритим небом, ознайомлення з традиційною культурою (кухня, фольклор, національні свята), відвідання краєзнавчих музеїв. Та ін.

Збереженні донині в багатьох районах світу традиційні способи ведення господарства й основи життєвого укладу минулих поколінь обумовлюють привабливість цих регіонів з погляду культурного й етнографічного туризму. Проживання в безпосереднім сусідстві на локалізованій території декількох етносів з різноманітними і колоритними культурами сприяє розвитку на таких територіях мозаїки традиційних культурних ландшафтів. Наприклад, в музеях під відкритим небом усе ще можна в «живому середовищі» побачити добротні хатинки, колодязі-журавлі. Особливо актуальним етнографічний напрямок туризму стає останнім часом, що сприяє відродженню традицій, зв'язаних із загубленими звичаями і забутими ритуалами. Поряд з відновленням традиційного шару культури, з'являється і ряд новацій: фестивалі, ярмарки, всесвітньо відомі виставки та базари, традиційні свята та ін.

Етнографічний тури пропонують своїм учасникам заглянути в глибину століть, побачити, чим жили народи тієї чи іншої області, побувати в минулому, не перекрученому вітринами музейних стендів. Адже багато де, дбайливо зберігають свою культурну спадщину.

Загально відомо, що одним з найяскравіших регіонів України для розвитку етнографічного туризму є Кримський півострів. Тут зосереджено не тільки найбільше туристичних ресурсів України, а й збереглися найбільш яскраві пам'ятки етнографічного характеру. Які щорічно притягують в цей регіон туристів набагато більше ніж в інші місця.

У 2003 році число відвідувачів музеїв у Криму збільшилося в порівнянні з 2001 роком на 14% і склало 2 144,6 тис. чоловік.

Кожен другий відвідувач музеїв - учень або студент. Найбільш відвідуваними були палаци-музеї і мистецтвознавчі.

В 2003 році у Криму працювали 18 музеїв, у тому числі п'ять літературних, чотири мистецтвознавчих, три краєзнавчих, два історичних і два археологічних.

Протягом минулого року експонувалися 50,6 тис. предметів основного фонду, з них три чверті - на виставках у музеях, 5% - за їх межами.

Майже чверть співробітників кримських музеїв - науковці й екскурсоводи, з них 81% - з вищою професійною освітою.

Завдяки зусиллям співробітників музеїв, за підсумками року реалізація послуг принесла доход 6,8 млн. грн. Біля половини цієї суми заробили палаци-музеї, четверту частину-історичні музеї, п'яті-мистецтвознавчі.

Використання етнографічних об'єктів у рекреаційній діяльності в якості екскурсійних зв'язано з поруч проблем. Деякі з виявлених у Криму по своїй унікальності заслуговують на увагу туристів, але знаходяться не в смотрибельном стані або мають погану транспортну приступність. Часто етнографічні об'єкти по культурі одного етносу представлені одиночними об'єктами і розкидані на території різних, вилучений друг від друга територіальних одиниць. Тому головне або хоча б наскрізне знайомство з ними можливо тільки під час багатоденних туристських походів або на автобусних, автомобільних, велосипедних екскурсіях.

У перспективі можуть бути створенні природно-історико-етнографічні рекреаційно-туристичні комплекси. «Гуцульщина», «Бойківщина», «Лемавщина», «Закарпаття», «Буковина» та ін. У цих районах ми маємо унікальне поєднання неповторних ландшафтів, історичних і етнографічних пам'яток, а також пам'яток природи, культури, побуту населення. При їх проектуванні мають бути відображені історичні особливості розвитку різних етнічних груп, а також міжетнічні зв'язки українців, поляків, чехів, словаків, угорців, румунів, які протягом багатьох століть спільно проживають у Карпатах, і, звичайно, їх культура та побут. Насамперед, заслуговує на увагу створення природно-історико-етнографічного комплексу «Бойківщина», територія якого окреслюється берегами річки Лімниця на сході, верхів'ям Сану - на заході, північною межею передгір'я Карпат - південніше Дністра та Полонинським хребтом - між верхівям річок. Уж і Тересва на Закарпатті. Загальна площа району сягає 119,3 тис.га; з неї територія, вкрита лісами, складає майже 50%, сільгоспуслугіддя - 34,5%, територія населених пунктів - 1,7%.

Іншим великим рекреаційно-історико-етнографічним комплексом Карпат має стати Гуцульщина. Природні умови та рекреаційні ресурси цього краю дуже сприятливі для лікування і відпочинку населення, туризму, заняття різними видаим спорту, особливо - зимовими. Найбільш привабливою Гуцульщина є для туризму. Неповторної краси гірські краєвиди, унікальні пам'ятки природи, заповідники, заказники (Горгани, печери Довбуша), своєрідна архітектура і побут гуцулів, розвиток кустарних промислів, виробництво різноманітних високохудожніх виробів та побутових речей, унікальних сувенірів, найстародавніші пам'ятки матеріальної культури створюють найкраще у світі середовище для туризму. У цьому відношенні Гуцульщина може конкурувати навіть з Австрійськими Альпами, Італійськими Апеннінами та іншими. Цілюще повітря велика кількість лікарських рослин, ягід, сприятливі умови для розвитку бджільництва створюють можливості для будівництва санаторно-курортних комплексів.

2. Дайте характеристику змісту та особливостей програми обслуговування туристів на діловому спеціалізованому турі та представте авторський програмний продукт з вищеозначеної тематики

спеціалізований етнографічний туризм

Відповідно до змісту індустрії ділового туризму зустрічі являють собою організовані заходи, що поєднують людей для обговорення різних питань і можуть приймати різноманітні форми, мати різні назви. Наприклад, конгрес - формальна зустріч делегатів, що звичайно належать визначеній сфері людської діяльності чи залучених у спеціальне дослідження у визначеній області для обговорення різних питань. Конференція має на увазі формальний обмін думками на зустрічі чи збори для обговорення загальних для всіх учасників питань. Саміт - та ж конференція за участю високих посадових осіб, аж до керівників держави. З'їзд - зустріч людей, що мають загальні цілі зокрема, збори делегатів політичних партій з метою формування політики і виборів у керівні органи. Симпозіум - захід, що супроводжується бесідами в невимушеній обстановці, чи формальна зустріч, коли фахівці роблять короткі повідомлення на визначену тему чи зв'язаних з нею питань. Семінар - лекція, що супроводжується обміном думок учасників.

Зустрічі відрізняються великою розмаїтістю. Вони можуть мати як комерційні, так і некомерційні задачі, можуть бути нечисленними і численними, короткими і тривалими. Однак основною характеристикою зустрічі, по якій її можна вважати частиною ринку ділового туризму,є те, що вона вживає послуги індустрії туризму і проводиться поза приміщення організації, що здійснює зустріч. Наприклад, збори декількох менеджерів компанії, що обговорюють стратегію по заробітній платі у своїх підрозділах протягом полудня, вважається частиною ринку ділового туризму, якщо воно проводиться в конференц-залі, зарезервованому в місцевому готелі й особливо якщо воно супроводжується діловим обідом. Якщо ж збори проходять у конференц-залі організації, де працюють ці менеджери, то воно не може вважатися частиною індустрії туризму, оскільки не користується послугами індустрії туризму.

Однак зустрічі відрізняються обсягом використовуваних ними послуг індустрії туризму. Наприклад, у попередньому прикладі використовуються послуги тільки готелю і ресторану. Якщо зустрічі носять тривалий характер, то делегатам пропонують послуги інших секторів індустрії туризму, наприклад, транспорт для огляду визначних пам'яток і прогулянок, послуги роздрібної торгівлі для покупки туристичного спорядження, путівників і ін.

На ринку можуть використовуватися різні засоби проведення зустрічей і конференцій, від великих конгрес-центрів, спеціально побудованих для цього до концертних залів, театрів, навчальних закладів, церков, музеїв, теплоходів, тематичних парків. Однак найбільша частина різного масштабу все-таки проводиться в готелях, здатних комфортно розмістити делегатів.

Професійні організатори заходів, у свою чергу, часто звертаються по допомогу до місцевих операторів, що добре знають свій регіон чи місто і можуть забезпечити безпосередній трансфер делегатів у готель чи інше місце призначення, організувати особисті розважально-пізнавальні програми.

Створенням туристичного продукту в індустрії туризму успішно займаються ті туристські компанії, що установили формальні процедури для розробки, точніше - це великі корпорації, що мають системні програми розробки туристського продукту.

Ді...

Другие файлы:

Спеціалізований туризм

Оптимізація маркетингової стратегії підприємства на основі портфельного аналізу (на прикладі підприємства "Кіровський спеціалізований кар'єр")
Сутність поняття портфелю підприємства, застосування методів та інструментів аналізу для формування і оптимізації маркетингової стратегії. Характерист...

Управління діяльністю підприємства інфраструктури туристичного бізнесу (за прикладом магазина "Тур Стиль")
Туризм - феномен розвитку суспільства XXI століття. Поняття інфраструктури бізнесу. Елемент інфраструктури як спеціалізований вид діяльності. Інфрастр...

Туризм в системе международной торговли
Туризм играет одну из главных ролей в мировой экономике, обеспечивая десятую часть мирового валового национального продукта. Туризм развивается быстры...

Специальные виды туризма
Предлагаемое учебное пособие является циклом лекций по дисциплинам "международный туризм" и "специальные виды туристской деятельности", служит теорети...