Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Розробка пропозицій відносно покращення діяльності спортивно-оздоровчих закладів

Тип: дипломная работа
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Організаційна структура спортивних шкіл в Україні. Кадрове забезпечення сфери фізичної культури. Головні аспекти організації діяльності секцій таеквон-до ІТФ в світі та Україні. Розробка і реалізація головних методів відбору спортсменів в групи.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Дипломна робота

«Розробка пропозицій відносно покращення діяльності спортивно-оздоровчих закладів»

Вступ

Сучасна Україна тримає курс на зближення з країнами Європейського Союзу (ЄС). Це передбачає не тільки приведення вітчизняних підприємств і організацій у відповідність до європейського рівня, але і підготовку фахівців з питань якості в різних галузях знань, особливо в таких як освіта, наука та спорт.

Якщо в багатьох галузях впроваджуються міжнародні стандарти і правила, навіть в освіті, то в сфера ФВіС (фізичного виховання і спорту) жодних нововведень не передбачається. Нормативна документація не відповідає сучасним вимогам. Мною був вибраний такий вид спорту тому що в доволі короткий проміжок часу він зміг розвинутись досить широко. На даний момент часу збірна команда України посідає 2 місце в загальному заліку кубків і чемпіонатів Європи, а також входить до п'ятірки найсильніших команд світу.

Сьогодні спорт має тенденцію до омолодження, все більше дітей приходять до спортивних секцій у віці 6-7 років, але програми що були розроблені 5-10 років тому для 10-12 літніх спортсменів, є застарілими і не відповідають фізичному розвитку і підготовці більш молодих спортсменів. Тому мною були розроблені практичні підходи щодо регламентації діяльності секції таеквон-до. Якість спортивних послуг залежить від багатьох факторів, в часності: програми підготовки, компетентність тренерів-вихователів, матеріально-технічна база, медичне обслуговування, харчування. В цій дипломній роботі розглянута одна з цих проблем, а саме програми підготовки спортсменів (методики).

Метою цієї роботи є регламентація діяльності секції таеквон-до ІТФ на базі ДЮСШ №12. Об'єктом досліджень - є діяльність секції таеквон-до ІТФ на базі ДЮСШ №12.Предметом досліджень методи і засоби підготовки спортсменів що регламентують діяльність секції таеквон-до ІТФ на базі ДЮСШ №12.

Для досягнення встановленої мети, були сформовані наступні завдання:

1. Вивчити і проаналізувати літературу по заданій темі.

2. Розробити методики відбору спортсменів в групи.

3. Доповнити положення діяльності секції таеквон-до ІТФ на базі ДЮСШ №12.

4. Розробити стандартні робочі методики щодо діяльності секції таеквон-до ІТФ.

5. Внести пропозиції щодо формування груп та програм підготовки спортсменів з таеквон-до ІТФ.

Розділ 1. Сучасні тенденції розвитку спортивних послуг в Україні

1.1 Загальні аспекти розвитку якості спортивних послуг

Існує безліч визначень якості у спортивній практиці. Якісна спортивна послуга це та, що точно відповідає визначеним вимогам, з використанням сучасних знань і ресурсів, та забезпечує очікувану максимальну користь від її надання і зниження ризику до мінімального. Якість спортивної діяльності в процесі надання спортивної послуги з урахуванням її складності, напруженості, трудомісткості. Якість - це досягнення очікуваного результату. Якість спортивної послуги - це зміст взаємодії тренера і спортсмена, який ґрунтується на кваліфікації професіонала. Тобто його здібності збільшувати прогресування фізичного розвитку та спортивних результатів, які є у спортсмена, і виникнення нових навиків та вмінь. Оптимально використовувати ресурси надані державою і забезпечувати задоволеність спортсменів системою їхньої підготовки і зростанням спортивних результатів[ 10,11,13,14].

Країни всього світу розрізняють три аспекти якості: якість структури (оснащеність, забезпеченість), якість процесу (спортивної послуги, тренування), якість результатів (результатів змагань). Така оцінка проводитися Головним управлінням у справах сім'ї, молоді та спорту.

Здійснювані заходи по контролю над якістю спортивної послуги слід розглядати також з 3 компонентів: якість структури, якість процесу, якість результатів.

Під гарантією якості розуміють науково-технічний рівень надання спортивних послуг, тобто ступінь застосування спеціальних знань, що є на даний момент. Кажучи про гарантію якості треба також говорити про технічну оснащеність, безпеку, задоволеність спортсменів і батьків (з належним вихованням спортсмена, його довіри і комфорту), з урахуванням економного використання ресурсів, рівність можливості отримання спортивної послуги для осіб, що мають різний економічний стан.

Розглянемо групи критеріїв якості при наданні спортивних послуг.

Три групи критеріїв якості.

1. Якість структури.

Це інституційний критерій (постійний критерій) до складу якого входять:

1. Оцінка будівель і споруд

2. Оцінка спортивної техніки

3. Оцінка допоміжної і організаційної техніки

4. Оцінка кадрів

5. Оцінка різних ресурсів, у тому числі і лікарських

Ці данні можна знайти в паспорті установи, без цього паспорта установа не може пройти ліцензування і акредитацію. Для надання якісної послуги необхідно мати якісний кадровий потенціал, сучасну техніку, спеціальні ресурси охорони здоров'я спортсменів. Експертиза показників структури проводитися органами ліцензування і акредитації, на основі наступних документів[ 3,4,12,28,29,30]:

· типові паспорти будівель і споруд

· типовий паспорт оснащення спортивною технікою

· типовий паспорт оснащення господарською оргтехнікою

· штатний розклад і кваліфікаційні вимоги до фахівців (результати атестації і сертифікації)

· перелік запасів ресурсів необхідних для надання спортивної послуги.

2. Друга група критеріїв якості.

Другий компонент якості - якість процесу.

Це технологічний критерій, причому він розглядає спортивну і управлінську технологію. Надання спортивних послуг є надзвичайно складним виробництвом із застосуванням величезної кількості ресурсів, техніки, тому виникає необхідність в стандартизації надання спортивних послуг. При оцінці технології розглядається і аналізується, як власне спортивна технологія - спортивно-технологічні і спортивно-економічні стандарти, контроль без застосування стандартів. У області управління наданням спортивної послуги розглядаються механізми, що забезпечують процес управління.

3. Третя група критеріїв якості.

Критерії результатів.

Це критерії ефективності, які враховують показники об'єму діяльності і показники результативності (спортивні, економічні, соціальні). Набір показників, пов'язаних з поняттям ефективності або результативності стандартизації не підлягають. Ефективність і результативність оцінюються шляхом встановлення причинно-наслідкових відносин з чинниками, обумовлюючими відповідні показники. Наприклад, якщо в одному відділенні показники спортивних досягнень складають 30%, в сусідньому 20%, то не можна порівнювати ці результати, треба подивитися на контингент спортсменів, їх вік та інші чинники. Необхідно порівнювати результати з однорідними даними (по роках, за етапами підготовки аналогічних відділень та ін.). У разі поганої якості надання спортивних послуг установа може бути позбавлена ліцензії і сертифіката.

Спортивна результативність:

· загальні показники результату

· поліпшення

· без змін

· погіршення

· спеціальні показники

· показники результативності для окремих спеціальностей (формальні вправи , спаринги і т.д.)

Економічна результативність:

· показники ефективності роботи спортивних секцій в цілому можна оцінити за показниками розвитку фізичних якостей у спортсменів

· показники ефективності інвестиційних програм. Існує ряд світових організацій, які вкладають гроші в розвиток спортивних закладів, але потім дивляться на економічний ефект.

· показники ефективності фінансування. Наскільки повно і якісно використовуються засоби.

· показники ефективності використання фінансових коштів. Як використовується устаткування, техніка.

Соціальна результативність. Характеризується двома групами показниками:

· Мікросоціальні показники - задоволеність населення наданням спортивних послуг. Є система внутризакладного контролю - наприклад, проведення анкетного дослідження населення.

· Макросоціальні показники - рівень людей що займаються ФКіС, смертності, народжуваності, середньої тривалості життя.

Можна виділити 4 напрями контролю якості спортивної послуги, [3,4,12,28,29,30].

За годиною проведення контролю якості:

· поточній контроль;

· етапній контроль.

По типу контролюючого органу:

· внутрішній контроль - контроль заступником директору, директором;

· зовнішній контроль - контроль з боку Головного управління у справах сім'ї, молоді та спорту, суспільства захисту прав споживачів.

По напряму експертизи

· експертиза структури;

· експертиза технології;

· експертиза рез...

Другие файлы:

Оцінка фінансового стану підприємства
Вплив недостатнього фінансового стану підприємства на його платоспроможність, фінансову стійкість. Проведення аналізу фінансового стану ПП "Гарант". Р...

Аналіз діяльності фірми "ТІ-М-СІ" та розробка заходів з покращення діяльності
Основні конкуренти фірми, напрямки діяльності та організаційна структура. Кваліфікаційні вимоги до працівників фірми. Фінансові результати діяльності...

Аналіз фінансової діяльності підприємства
Аналіз витрат діяльності підприємства. Узагальнення результатів господарської діяльності і витрат у складанні бюджету коштів. Розробка комплексу пропо...

Организація виробництва на підприємстві "Центр-Лед"
Аналіз стану, результатів напрямів діяльності ТОВ "Центр-Лед". Менеджмент підприємства і організація його діяльності. Ринок і проведення маркетингових...

Об рунтування та розробка системи організації профілактичної діяльності закладів загальної практики