Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Розробка культурно-пізнавального туру до Чехії

Тип: курсовая работа
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Етапи створення туристичного туру до Чехії. Формування основного і додаткового комплексу послуг. Головні аспекти процесу пошуку і відбору партнерів та підприємств-постачальників послуг. Розробка схеми маршруту із зазначенням транспортного обслуговування.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

МIНИСТЕРСТВО ОСВIТИ ТА НАУКИ УКРИIНИ

ЗАПОРIЗЬКИЙ НАЦIОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ

Кафедра Міжнародного туризму

КУРСОВА РОБОТА

НА ТЕМУ:

РОЗРОБКА КУЛЬТУРНО-ПIЗНАВАЛЬНОГО ТУРУ ДО ЧЕХII

ВИКОНАВ СТУДЕНТ 4-ГО КУРСУ

ГРУПА МТУ-127з

Жуков Олександр Олександрович

ЗАПОРIЖЖЯ 2011

ЗМІСТ

ВСТУП

1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

1.1 Етапи створення нового туристичного продукту

1.2 Формування основного і додаткового комплексу послуг

1.3 Головні аспекти процесу пошуку і відбору партнерів та підприємств-постачальників послуг

1.4 Експериментальна перевірка туру

2. ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ФОРМУВАННІ НОВОГО ТУРУ

2.1 Загальна характеристика нового туру

2.2 Обґрунтування вибору пунктів нового маршруту

2.3 Розробка схеми маршруту із зазначенням транспортного обслуговування

2.4 Визначення програмного забезпечення нового туру відповідно до його тематики

2.5 Пошук і вибір партнерів-постачальників товарів і послуг у кожному пункті нового маршруту відповідно до обраного класу обслуговування

2.6 Підготовка інформаційно-методичного та рекламного забезпечення туру

3. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ РОЗРОБЛЕНОГО ТУРУ

3.1 Визначення каналів збуту нового туру

3.2 Реалізація нового туру за участю посередників

3.3 Особливості реалізації розробленого туру туристу

3.4 Технологія бронювання туристських послуг

3.5 Оформлення страхових полісів

3.6 Підготовка ваучера

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

ВСТУП

Туризм в уявленні більшості людей пов'язаний з відпочинком, новими враженнями, задоволенням. Він увійшов у життя людини як прагнення відкрити і пізнати нові країни, пам'ятники природи, історії та культури, звичаї та традиції різних народів.

Разом з тим туризм є однією з найбільших високоприбуткових і найбільш динамічних галузей економіки. Тому аналіз сучасного стану туристичного ринку, перспектив його розвитку і внеску туризму у світову і національну економіку надзвичайно важливий.

Поглиблене пізнання ринку туризму починається з базових понять, які мають основне значення для розуміння туризму як економічної системи та механізму його функціонування в цілому. Одним з них є поняття туристичного продукту - комплексу туристських послуг, необхідного для задоволення потреб туриста під час подорожі. Саме від того, наскільки привабливий турпродукт, залежить прибутковість і тривалість бізнесу будь-якого туристичного підприємства.

Тут важливу роль відіграє дослідження дійсного та постійного попиту на туристичному ринку, на основі якого генеруються і втілюються в життя ідеї щодо нового турпродукту. Адже цікавий, унікальний продукт - ключовий фактор успіху конкуренції туристичної фірми у своєрідній битві за покупців.

При створенні турпродукту необхідно чітко розуміти, що насправді буде купувати турист, адже він сплачує не готельне розміщення, а нові відчуття і знайомство з невідомим, затишок, увагу.

Враховуючи все вищесказане, в даній курсовій роботі було створено екскурсійно-пізнавальний тур по Чехії - однієї з найбільш привабливих і найбільш відвідуваних країн світу, дивовижною по своїй красі і різноманітності. Сьогодні в Чехії близько 130 історичних комплексів, кожний з яких по-своєму унікальний. Деякі об'єкти, такі як Чеський Крумлов, Текти, Кромнержіж, Літомишль та ін. внесені до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Курорти Чехії - Карлові Вари, Маріанські Лазні, Подебради та ін., відомі цілющими водами і грязями. Країна має сприятливі кліматичні умови, різноманітний рельєф і гарну екологію: засніжені вершини, гірські річки, степи, соснові ліси, дзеркальні озера, безліч національних парків. Крім того Чехія та її столиця - Прага славляться своїм історичним минулим: старовинні замки, історичні міста, що збереглися завдяки дбайливому відношенню до пам'ятників архітектури.

Таким чином, можна з упевненістю сказати, що Чехія дуже перспективна країна в плані ведення туристичної діяльності і володіє величезним потенціалом для подальшого розвитку туризму.

1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

1.1 Етапи створення нового туристичного продукту

У Законі України про туризм туристичний продукт визначається як комплекс туристичних послуг, необхідний для задоволення потреб туриста під час його подорожі [7, ст.1]. Він поєднує в собі не менше двох послуг (перевезення та розміщення) і реалізується або пропонується до реалізації за визначеною ціною. До складу туристичного продукту включаються транспортні, готельні, медичні послуги, послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо.

У туризмі формування і споживання продукту відбувається роздільно. Турист, купуючи у турфірми туристський продукт, оплачує право на його отримання під час подорожі. Таким є юридичне визначення туристичного продукту. Але, кажучи про турпродукту, також маються на увазі його фізичні і вартісні властивості, якості, характеристики.

Створення нового турпродукту послідовно проходить через наступні етапи:

1. Генерування ідей щодо турпродукту, його кількісних і якісних властивостей на основі постійного вивчення дійсного і постійного попиту; ця робота повинна проводитися постійно, тому що уподобання у туризмі часто змінюються.

2. Розробка концепції нового турпродукту - залежить від надання йому конкретних споживчих властивостей, відповідних попиту цільового ринку і матеріально-технічним та фінансовим можливостям турфірми; мається на увазі вибір маршруту, програми, виду туризму, набору і класу послуг;

3. Пробний маркетинг, що означає продаж на ринку першої партії нового турпродукту з метою визначення ставлення до нього потенційних покупців, а також виявлення та усунення можливих недоліків; найчастіше це дослідження проводиться при проведенні ознайомчого туру для турагенцій - партнерів даного туроператора;

4. Комерціалізація даного турпродукту, яка полягає в організації його масового продажу [6].

1.2 Формування основного і додаткового комплексу послуг

Туристичний продукт охоплює три основних види можливих пропозицій підприємства на ринок:

* тур;

* туристично-екскурсійні послуги різних видів, що надаються туристичними підприємствами;

* товари - включають специфічну частину туристського продукту (карти, листівки, буклети, сувеніри, туристське спорядження тощо).

Основним турпродуктом в практичній діяльності туристських фірм є тур, тобто поїздка (подорож) за встановленим маршрутом у конкретні терміни з гарантованим комплексом туристичних послуг (бронювання, розміщення, харчування, транспорт, рекреація, екскурсії тощо) [3,219]

Туристські послуги поділяються на основні (включені в договір і сплачені відвідувачем) і додаткові (оплачувані в момент споживання під час подорожі або в місці перебування).

Основний (обов'язковий) комплекс послуг, що міститься в турі, також називають туристичним пакетом. Туристичний пакет включає чотири обов'язкові елементи: туристичний центр, транспорт, послуги розміщення, трансфер (послуги з перевезення туриста від місця його прибуття в країну до місця розміщення і назад).

До додаткових послуг відносяться: послуги з організації екскурсій, страхування туристів, послуги гідів і гідів-перекладачів, трансфер, а також будь-які інші перевезення в межах країни (місця тимчасового перебування), передбачені умовами перебування, послуги з ремонту техніки, з прокату, обмін валюти, телефон, пошта, послуги побутового обслуговування, право користування пляжем і т.п.

Але такий розподіл є умовним, оскільки істотних відмінностей з точки зору споживчих властивостей між ними немає. У більшості випадків основні туристичні послуги складаються з транспортних послуг, послуг розміщення та харчування. Проте при організації подорожей з пізнавальними, професійно-діловими, спортивними, релігійними цілями послуги, традиційно пов'язані з додатковим, можуть складати основу туру. Таким чином, різниця між основними і додатковими послугами полягає в їх співвідношенні з початково придбаним пакетом послуг [4,13].

1.3 Головні аспекти процесу пошуку та відбору партнерів та підприємств-постачальників послуг

В обслуговуванні туристів під час подорожей бере участь безліч різноманітних підприємств і організацій. Всі підприємства і організації, які беруть участь у комплексному обслуговуванні туристів під час туру, прийнято називати постачальниками послуг.

При роботі з постачальниками послуг необхідні:

* Серйозний підхід до якості послуг, що надаються партнером, а також врхування...

Другие файлы:

Розробка пізнавального туру по замках Західної України
Замки України, їх географічне розташування та рекреаційна цінність. Розробка схеми маршруту, структура та елементи туру. Програмне забезпечення та роз...

Програма перебування туристів на маршруті "Вікенд у Львові"
Особливості та методика розробки туристсько-екскурсійних програм вихідного дня. Суть технології організації туристичної подорожі. Розробка програми ку...

Розробка екскурсійного туру: Харків-монументальний
Історія розвитку культурно–пізнавального туризму. Особливості використання об’єктів монументальної архітектури в туризмі та екскурсіях. Історія і суча...

Пізнавальний тур по замкам Тернопільської області
Розвиток пізнавального туризму в Україні. Загальна характеристика пунктів маршруту. Детальний опис програми туру по замкам Тернопільської області, виз...

Розробка туристичного маршруту до США
Національні символи, населення, транспорт та культура США. Поради туристам, що приїжджають в Лос-Анджелес. Розробка туру з відвіданням кількох міст кр...