Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Використання порівняльних переваг у розвитку туризму в Німеччині та Франції

Тип: контрольная работа
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Вивчення статистичних даних щодо туризму Франції і Німеччини. Аналіз діяльності туристичної сфери за останні роки, визначення лідерів по залученню туристів у країну. Кількість туристичних прибуттів у Францію і Німеччину. Популярні місця в цих країнах.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТУРИЗМУ ЕКОНОМІКИ І ПРАВА

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

На тему:

«Використання порівняльних переваг у розвитку туризму в Німеччині та Франції»

Виконав:

Мельниченко С.В.

5курс, 51МЗ

Перевірила:

Аймейзі А.Ю.

Київ 2011

Вступ

Туризм - галузь національного господарства, яка належить невиробничій сфері, і займається задоволенням потреб споживача стосовно відвідування нових місць, відпочинку, та ознайомлення з історичними та природними пам'ятками. Дана сфера займається відновленням самопочуття, набуття нової пізнавальної інформації тощо.

Франція - найбільш відвідувана країна у світі. Це цілком виправдано, тому що країна багата різноманітними пам'ятниками і пам'ятками, цінуємо туристами і часто унікальними.

Франція - країна розвиненої туристської індустрії. Її відвідують близько 60 млн. осіб в рік. З дорогими курортами і шикарними готелями на Лазурному березі (Ніцца, Канн, Сен-Тропез) часто сусідять скромніші туристські зони. Крім Середземномор'я туризм широко розвинений на південному заході атлантичного побережжя, на березі Північного моря, в Провансі. Круглий рік привертають туристів Французькі Альпи.

Готельне господарство і сервіс країни знаходяться на вельми високому рівні і приносять великі доходи. Німеччина - яскравий приклад розвитку сімейного обслуговування туристичної галузі. Якщо на експорт працюють досить великі туристичні фірми, то в межах самої країни більш популярне сімейне обслуговування: коли сім'я утримує невеличкий готель і пропонує певний пакет туристичних послуг. Щорічно Німеччину відвідує біля 10 млн. туристів, які цікавляться історичними пам'ятками: музеями, визначними місцями, стародавніми фортецями та іншими древніми архітектурними пам'ятками. Ще велика частина туристів, які відвідують Німеччину - це туристи, які цікавляться природними пам'ятками. Шварцвальд, Гарц, Райнські гори - найбільш привабливі місця для даного виду туризму. Також цікавою природою визначається північ країни, де зосереджено багато озер, а також рельєф визначається своєрідністю - льодовиковим проходженням.

1. Статистичні дані щодо туризму Франції та Німеччини

Якщо проаналізувати діяльність туристичної сфери всіх країн світу впродовж останніх років і визначити лідерів по залученню туристів у свою країну, розташувавши їх по місцях, то таблиця буде мати такий вигляд:

Країна

Кількість туристичних прибуттів, млн.

Частка на світовому туристичному ринку, %

Динаміка зростання 2000-2020 рр., %

Китай

137,1

8,6

8,0

США

102,4

6,4

3,5

Франція

93,3

5,8

1,8

Іспанія

71,0

4,4

2,4

Німеччина

59,3

3,7

7,3

Італія

52,9

3,3

2,2

Великобританія

52,8

3,3

3,0

Мексика

48,9

3,1

3,6

Росія

47,1

2,9

6,7

Чеська Республіка

44,0

2,7

4,0

Всього

708,8

44,2

-

Найбільш відвідувані країни світу в 2009 р. (млн.чол.)

Франція

74,5

Іспанія

53,6

США

52,69

Італія

41,18

Китай

31,23

Великобританія

24,9

Росія

22,70

Канада

20,42

Мексика

20

Німеччина

10,91

Як розподіляються уподобання населення за типами організації відпочинку?

Прихильність до тих чи інших типів організації відпочинку досить суттєво відрізняється по країнах. Можна навіть говорити про національні вподобання типів відпочинку. Значна частина жителів Великобританії обере відпочинок на березі теплого моря - 46 %. Услід за британцями, але значно їм поступаючись, йдуть громадяни Бельгії (35 %) та Німеччини (32 %). Відпочинок у містах явно приваблює японців - 51 %, іспанців - 33 %, французів - 25 %. В подорожах країнами проводять свою відпустку жителі Італії - 41 % та Франції - 32 %.

Як розподіляються вподобання населення щодо засобів розміщення?

Приблизно рівну прихильність до розміщення в готелях зберігають жителі майже всіх країн - в межах 52-62 %. Однак є два винятки: 88 % японців обирають готель. У голландців готель як засіб розміщення займає більш скромне місце - лише 38 %. Зате вони є лідерами у виборі кемпінгу (20 %).

З року в рік зростає кількість туристів, які мають друге житло в інших країнах. Це необов'язково власний будинок, розкішна вілла, а можливо тільки скромна однокімнатна квартира в багатоквартирному будинку, так звана студія. Так чи інакше, відпочинок у власному будинку за межами рідної країни проводять 33 % громадян США, 23 % - Нідерландів, 18 % - Великобританії. Ті, хто бідніший, обирають відпочинок в гостях у знайомих і родичів. Таких міжнародних туристів набирається серед голландців до 15 %, французів - до 22 %. Розподіл туристів за вибором засобів розміщення значною мірою пов'язаний з їхнім особистим статусом.

Як розподіляється туристичний потік за матеріальним станом?

У міжнародному туризмі зустрічаються люди з різним достатком. У туристських потоках майже усіх країн переважають представники середнього класу: від 40 % в Нідерландах до 59 % в Італії. Люди з невисоким достатком займають значне місце в туристичному потоці Франції (36 %) та Італії (31 %). Серед туристів із Німеччини (43 %), Нідерландів (41 %), Великобританії (37 %) провідне місце займають представники вищого класу, які пред'являють попит на найкомфортабельніші умови розміщення. Щоправда, багато з представників цього класу мають власні будинки.

Як розподіляється туристський потік за статтю і віком?

Дані таблиці показують, що тільки у Франції спостерігається невелика перевага жінок в туристському потоці. В інших країнах більшість туристського потоку складають чоловіки, особливо в Італії - 61 %. Звертає на себе увагу активність людей старшого віку, після 60 років, у Франції, де вони складають 30 % потоку (для порівняння - в Італії 13 %).

Розподіл туристичного потоку за статтю та віком, %

<...
Другие файлы:

Географія та особливості розвитку лікувально-оздоровчого туризму в Німеччині
З‘ясування історико–культурних, природно–географічних, демографічних та економічних передумов розвитку лікувально-оздоровчого туризму в Німеччині. Між...

Особливості менеджменту в організації гірськолижних турів
Історія розвитку гірськолижного туризму. Види гірськолижних курортів. Документація на проведення турів. Найпопулярніші місця гірськолижного відпочинку...

Туристсько-рекреаційні ресурси Франції
Методика туристичного вивчення природно-географічної характеристики країни. Аналіз політичного, економічного та історичного розвитку Франції. Огляд ст...

Географія туризму Німеччини
Туристичні ресурси: поняття, класифікація. Соціально-економічні передумови розвитку туризму в Німеччині. Характеристика природних та культурно-історич...

Розвиток іноземного туризму в Україні та світі
Теорія та сутність іноземного туризму та його забезпечення. Основні світові тенденції розвитку міжнародного туризму. Аналіз розвитку іноземного туризм...

Країна

Частка

жінок

Вік

15-29

30-44

45-59

60 і більше

Німеччина

47

23

30

27

20