Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Аналіз стану та результатів окремих напрямів діяльності готелю "Світязь"

Тип: отчет по практике
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Управління маркетинговою та логістичною діяльністю готелю. Функціональні обов’язки та повноваження персоналу. Аналіз стану основних засобів у готелі, його структури витрат. Управління інноваційною діяльністю. Стратегічне управління у готельному бізнесі.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Вступ

1.Загальна характеристика готелю «Світязь»

2. Аналіз стану та результатів окремих напрямів діяльності готелю «Світязь»

2.1 Планово-економічна діяльність готелю «Світязь

2.2 Управління маркетинговою та логістичною діяльністю готелю «Світязь»

2.3 Управління виробничою діяльністю готелю «Світязь»

2.4 Управління персоналом готелю «Світязь»

2.5 Управління обліково-фінансовою діяльністю готелю «Світязь»

2.6 Управління інноваційною діяльністю готелю «Світязь»

2.7 Стратегічне управління готелем «Світязь»

2.8 Управління зовнішньоекономічною діяльністю готелю «Світязь»

3. Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності готелю «Світязь»

Висновки

Список використаних джерел

Вступ

Україна володіючи численними історичними та культурними цінностями, унікальними рекреаційними ресурсами, зможе досягти значного економічного ефекту в туристичному бізнесі. Якщо в розвинених країнах ця галузь діяльності перетворилась на індустрію туризму, то Україна робить лише перші кроки в цьому напрямі. У світовій практиці поняття «індустрія туризму» включає в себе підприємства інфраструктури, що зайняті задоволенням потреб туристів, у тому числі служби побуту, підприємства місцевої промисловості, що виробляють товари та сувенірну продукцію для туристів, товари та устаткування для готелів, ресторанів, кафе [1,6, 27, 31].

Індустрія туризму займає важливе місце в економіці більшості країн. На її частку припадає до 10 % світового валового національного продукту, 11 % світових споживчих витрат. Число туристських поїздок в усьому світі наближається до 600 млн., і, за прогнозами Всесвітньої туристської організації (ВТО), до 2010 р. досягне 937 млн. При цьому слід урахувати, що все населення планети становить 6 млрд. людей. Індустрія туризму входить у число трьох найбільших експортних галузей [6-14].

Розвиток індустрії туризму надає великий ринок робочих місць. На сьогодні кожна п'ятнадцята людина на планеті працює в сфері готельного і туристського бізнесу. Наприклад, у Європі майже 10% працюючих зайняті в сфері туризму. При цьому за темпами зростання число зайнятих у сфері туристського обслуговування випереджає інші галузі. У XX ст. туризм перетворився на одне з найбільш вагомих соціальних явищ. Витрати населення на туристські послуги в ряді країн займають третє місце після витрат на харчування і житло.

Особливе місце в інфраструктурі займають підприємства готельного господарства тому, що сприяють задоволенню таких важливих потреб туристів як проживання та харчування.

1. Загальна характеристика готелю «Світязь»

Готельне господарство є однією з складових туристської індустрії. Матеріальна база, що призначена для розміщення туристів, посідає одне з перших місць при формуванні туристичної інфраструктури, бо якість проживання та відповідне обслуговування рішуче впливають на рівень туристичного сервісу. А отже, готельна індустрія стає швидко зростаючим бізнесом, що приносить значні грошові надходження, в тому числі валютні. Вітчизняна готельна галузь стає невід'ємною складовою світового готельного господарства [25].

Приватне підприємство «Готель Світязь» розпочало своє будування у 1986 році. Вже на наступний рік, в 1987 році було збудовано 8-поверхове приміщення яке повністю було готове до співпраці з клієнтами та підприємствами.

Готель підпорядкований закритому акціонерному товариству «Волиньтурист», до якого входять також санаторій «Світязь» та пансіонат «Шацькі озера».

Готель «Світязь» розташований на вул. Набережна, 4, неподалік від мальовничих берегів річки Стир, поблизу паркових зелених насаджень (Додаток А). Поруч розташовані адміністративні будівлі та історична гордість Луцька - Старе місто з унікальним замком ХIV століття - Замком Люберта [15-16].

Готель «Світязь» відноситься до готелів середньої місткості, тому що має в своєму номерному фонді 240 номерів, які розташовані на 8 поверхах, що представлені в таблиці 1.1. Затишні номери з усіма зручностями; одномісні (стандарт); покращені після євроремонту, двомісні - стандарт, двомісні покращені, а також одномісні номери класу «напівлюкс» і номер класу «Люкс».

Таблиця 1.1

Склад і структура номерного фонду готелю «Світязь»

Категорії номерів

Рік

Кількість номерів, номерів

Питома вага, %

Кількість усіх номерів на кінець року, всього

2010 рік

77

-

2011 рік

98

-

2012 рік

102

-

Одномісний Люкс

2010 рік

12

15,6

2011 рік

14

14,3

2012 рік

20

19,6

Двомісний Люкс

2010 рік

16

20,8

2011 рік

20

20,4

2012 рік

25

24,5

Одномісний номер

2010 рік

25

32,5

2011 рік

30

30,6

2012 рік

27

26,5

Двомісний номер

2010 рік

24

31,2

2011 рік

34

34,7

2012 рік

30

19,4

Загалом «Світязь» орієнтується на гостей, які мають на меті ділові поїздки, тому готель запропонує їм комфортабельні номери. За рівнем комфорту готель класифікують як трьох зірковий.

«Світязь» є багатофункціональним за своїм призначенням, оскільки надає клієнтам такі послуги (табл. 1.2).

Таблиця 1.2

Послуги готелю «Світязь»

Основні послуги

Додаткові послуги

Проживання

Перебування

Розміщення

виклик швидкої допомоги, інтернет, виклик таксі, прання і хімчистка одягу, користування сауною, перукарня, оренда конференц-залу

Готельна послуга - дії підприємства з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням та тимчасовим проживанням.

Послуга не може мати готової, закінченої форми , вона формується в ході обслуговування при тісній взаємодії виконавця і споживача. процеси виробництва і споживання готельної послуги протікають одночасно з моменту в'їзду гостя до готелю і до моменту виїзду.

Головною відмінністю готельних послуг є неможливість їх збереження та накопичення. Нездатність до зберігання готельних послуг призводить до необхідності вживати заходи щодо вирівнювання попиту та пропозиції.

Готельні послуги - це результат взаємодії готельного комплексу та клієнта, а також власної діяльності обслуговуючого персоналу по задоволенню потреб клієнтів.

Готельні послуги формуються в ході обслуговування при тісній взаємодії готельного комплексу його клієнтів. Процеси надання та споживання послуг протікають одночасно з моменту в'їзду в готельний комплекс і до моменту виїзду, протягом усього готельного циклу гість сприймає послуги як результат діяльності персоналу, при цьому клієнт сам стає частиною системи розподілу [8].

Готель «Світязь» займає значне місце в галузі готельного господарства Волинської області. Адже він надає широкий спектр послуг які користуються попитом у споживачів.

Основною діяльністю готелю є н...

Другие файлы:

Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності підприємства на прикладі ВАТ "ПМК-68"
Загальна організаційно-економічна характеристика ВАТ "ПМК-68". Аналіз фінансових результатів, майна та джерел коштів підприємства. Шляхи вдосконалення...

Организація виробництва на підприємстві "Центр-Лед"
Аналіз стану, результатів напрямів діяльності ТОВ "Центр-Лед". Менеджмент підприємства і організація його діяльності. Ринок і проведення маркетингових...

Аналіз фінансового стану УДППЗ "Укрпошта"
Опис стану галузі, в якій функціонує підприємство УДППЗ "Укрпошта", аналіз його діяльності. Проведення вертикального та горизонтального аналізу баланс...

Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності підприємства на прикладі КП "Костопількомуненергія"
Характеристика галузі діяльності підприємства, його майна і джерел коштів. Аналіз ліквідності балансу, фінансової стійкості підприємства. Пропозиції щ...

Методика факторного аналізу фінансових результатів операційної діяльності КП КГ "Харківкомуночиствод"
Аналіз показників виробничої програми КП КГ "Харківкомуночистовод". Оцінка показників стану, руху та ефективності використання основних фондів. Аналіз...