Створення Java-аплета
Краткое сожержание материала:
Размещено на
Л а б о р а т о р н а р о б о т а № 5
Т е м а : ” Створення Java - аплета ”
Виконав : студент гр. ПЗ-94
Поздняков Р.О.
Перевірив : викладач
Смірнов В.В.
П л а н
Теоретична частина
Опис аплету
Теоретична частина
Аплет - пакет класу Java, який виконується різними прикладними програмами.
Аплет має слідуючі методи :
Init - для ініціалізації змінних;
Run - для запуску методів аплету та виявлення помилок(Exception);
Paint - для перемальовування вікна аплету.
Клас ShowGIF виводить два анімаційні файли (*.gif ) у вікні аплета.
Аплет вставляється в WEB - сторінку , яку можна продивитися різними броузерами.
2. Опис аплета
Спочатку ініціалізуються змінні та встановлюється розмір вікна аплету в методі init(). Потім описується обробник можливих помилок (відсутність файлів, помилка відкриття) і запускається метод Paint().
аплет java анімація web
import java.applet.*;
import java.awt.*;
public class ShowGIF
extends Applet
implements Runnable
{// Instance variablesImage pic1,pic2; // GIF image producer
int picID1,picID2; // Arbitrary image ID
MediaTracker tracker; //Tracks loading of image
Thread loadingThread; //Thread for loading image
String filename1 = "animcons.gif"; // File name
String filename2 = "constrct.gif"; // File name
// Initialize applet
public void init() {
// Size applet window
setBackground(Color.black);
resize(200,70);
tracker = new MediaTracker(this);
// Start image loading pic1 = getImage(getDocumentBase(), filename1);
pic2 = getImage(getDocumentBase(), filename2);
picID1 = 0;
picID2 = 0;
tracker.addImage(pic1, picID1);
tracker.addImage(pic2, picID2);
// Create thread to monitor image loading
loadingThread = new Thread(this);
loadingThread.start();
}
// Run loading thread
// Allows other processes to run while loading
// the image data
public void run() {
try {
tracker.waitForID(picID1);
tracker.waitForID(picID2);
} catch (InterruptedException ie) {
return;
}
repaint();// Cause paint() to draw loaded image
}
// Paint window contents
// Displays loading or error message until
// image is ready, then shows image
public void paint(Graphics g) {
if (tracker.isErrorID(picID1))
g.drawString("Error loading " + filename1,10,20);
else if (tracker.checkID(picID1))
g.drawImage(pic1, 10, 10, this);
else
g.drawString("Loading " + filename1, 10, 20);
if (tracker.isErrorID(picID2))
g.drawString("Error loading " + filename2,10,30);
else if (tracker.checkID(picID2))
g.drawImage(pic2, 70, 10, this);
else
g.drawString("Loading " + filename2, 10, 30);
}
}
Размещено на Allbest.ru
Аплеты
Работа аплета - программы, работающие в среде другой программы - браузера. Класс Applet в пакете java.applet - состав и передача параметров, сведения...
Java
Мова програмування Java зародилася в 1991р. в лабораторіях компанії Sun Microsystems inc. Як не дивно, поштовхом для створення Java стала зовсім не In...
Java технологія и основні риси та перспективи застосування
Мова програмування Java зародилася в 1991р. в лабораторіях компанії Sun Microsystems inc. Як не дивно, поштовхом для створення Java стала зовсім не In...
The Java Class Libraries. Volume 1
The Java Class Libraries.Second edition.Patrick Chan,Rosanna Lee,Douglas Kramer.Java.io.Java.lang.Java.math.Java.net.Java.text.Java.util....
Java Programming on Linux
Java Programming on Linux is a detailed how-to book on using Java on a Linux operating system. Topics include installing and enabling a Java runtime e...