Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »ПРОГРАММИРОВАНИЕ

Програмування візуальних графічних ефектів з використанням програми Makromedia Flesh та особливості їх застосування

Тип: реферат
Категория: ПРОГРАММИРОВАНИЕ
Скачать
Купить
Можливості Macromedia Flash. Анімація як візуальний графічний ефект. Створення інтерактивних фільмів і ключових кадрів; використання панелі Actions. Кадрування трансформ, груп і тексту; руху по траєкторії та зміни форми. Використання хінтів фігури.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФІЗИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

Реферат на тему

"Програмування візуальних графічних ефектів з використанням програми Makromedia Flesh та особливості їх застосування"

підготував:

студент І-го курсу 2-ої групи

Головчак Іван

перевірив:

проф. Мар'ян М. І.

Ужгород - 2011

ЗАВДАННЯ

1.Реферат "Програмування візуальних графічних ефектів з використанням програми Makromedia Flesh та особливості їх застосування".

2.Дано опис геометричного тіла виготовленого із сталі.

Висота прямої правильної чотиригранної призми їз наскрізною циліндричною порожниною вздовж вертикальної осі - 2440 мм. Діагоналі квадрата основи рівні 950 мм співпадають з осями симетрії, діаметр циліндричної порожнини - 145 мм. На боковій поверхні призми симетрично відносно осі є наскрізний циліндричний отвір вісь якого розміщена на половині висоти призми перпендикулярно до фронтальної площини. Діаметр отвору - 155 мм.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. МОЖЛИВОСТІ MACROMEDIA FLASH. АНІМАЦІЯ ЯК ВІЗУАЛЬНИЙ ГРАФІЧНИЙ ЕФЕКТ

1.1 Основи флеш

1.2 Робота у флеш

1.3 Анімація у флеш

1.4 Інтерактивні фільми флеш

1.5 Створення інтерактивних фільмів

1.6 Використання панелі Actions

1.7 Створення анімації

1.8 Створення ключових кадрів

1.9 Шари в анімації

1.10 Швидкість відтворення

1.11 Розмноження нерухомих зображень

РОЗДІЛ ІІ ВИДИ ТА ПРОЦЕС УТВОРЕННЯ АНІМАЦІЇ

2.1 Кадрована анімація

2.2 Кадрування трансформ, груп і тексту

2.3 Кадрування руху по траєкторії

2.4 Кадрування зміни форми

2.5 Використання хінтів фігури

2.6 Створення покрокової анімації

2.7 Редагування анімації. Калька

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП

Програма Флеш компанії Macromedia дозволяє дизайнерам, аніматорам і розробникам висловити свої творчі задуми, а більш, ніж двом мільйонам користувачів по всьому світу - милуватися яскравими можливостями Інтернету.

Спочатку були ілюстратори та аніматори, котрі творили дивовижні роботи векторної графіки, а потім з'явилися веб-дизайнери, які створюють інтерактивні навігаційні системи, рухливу графіку і повноцінні веб-сторінки. Розробники почали створювати найсучасніші програми для веб і клієнтських частин баз даних. Інші створюють мультимедійну рекламу, вміст для віртуального маркетингу, екранні заставки і різні симулятори. А деякі використовують Macromedia Flash для створення оригінальних мультиплікаційних серіалів для телебачення і короткометражних фільмів.

Macromedia Flash допоможе реалізувати всі ваші ідеї і професійну майстерність в інтерактивних фільмах. Вивчивши можливості цієї програми, ви зможете створювати унікальні веб-сайти, анімовані логотипи, використовуючи практично весь існуючий на сьогоднішній день інструментарій в робочому середовищі Flash 5. Уважно прочитавши цю книгу, ви будете приємно здивовані багатими можливостями програми і засвоїте основні навички роботи в ній [1].

РОЗДІЛ І. МОЖЛИВОСТІ MACROMEDIA FLASH. АНІМАЦІЯ ЯК ВІЗУАЛЬНИЙ ГРАФІЧНИЙ ЕФЕКТ

1.1 Основи флеш.

Adobe Flash (раніше Macromedia Flash), або просто Flash - мультимедійна платформа компанії Adobe для створення веб-додатків та мультимедійних презентацій. Широко використовується для створення рекламних банерів, анімації, ігор, а також відтворення на веб-сторінках відео-і аудіозаписів.

Платформа включає в себе ряд засобів розробки, перш за все Adobe Flash Professional і Adobe Flash Builder (раніше Adobe Flex Builder), а також програму для відтворення флеш-контенту - Adobe Flash Player, хоча флеш-контент вміють відтворювати і багато плеєри сторонніх виробників. Наприклад, SWF-файли можна переглядати за допомогою вільних плеєрів Gnash або swfdec, а FLV-файли відтворюються через мультимедійні програвачі Quicktime, Windows Media Player і різні програвачі в UNIX-подібних системах при наявності відповідних плагінів.Фільми Flash - це графіка та анімація для Web-сайтів. Фільми складаються в основному з векторної графіки, але можуть також містити імпортовану растрову графіку і звук.

Фільм флеш може, бути інтерактивним і взаємодіяти з глядачами, а крім того, можна створити фільм, воспроизводящийся непослідовно, взаємодіє з іншими додатками Web. Веб-дизайнери створюють у флеш засоби навігації, анімовані логотипи. анімації з супроводжуючим їх звуком і навіть повнометражні мультимедійні Web-сайти.

Фільми флеш складаються з компактною векторної графіки і тому завантажуються швидко і підлаштовуються під розмір екрану глядача.

Ви напевно вже бачили фільми флеш на різних веб-сайтах; програми для перегляду елементів флеш встановлені в багатьох мільйонів користувачів Інтернету, які отримали Flash Player разом з HORMM програмним забезпеченням або завантажили його з сайту Macromedia. Flash Player встановлюється на локальний комп'ютер і відтворює фільми в браузерах або як автономні програми. Створений фільм експортується у формат Flash Player, вбудовується в HTML-сторінку і разом з нею передається на сервер.

1.2 Робота у флеш

Працюючи в Flash, ви створюєте фільм, малюючи самостійно або імпортуючи графіком, розміщуючи її на столі ланіміючи її, а застосувавши інтерактивні ефекти, можна зробити так, щоб фільм певним чином відповідав на дії відвідувача.

Коли фільм створений, його треба експортувати або для перегляду під Flash Player, або для перегляду в автономному проекторі Flash.

Фільм флеш можна відтворити наступними способами:

в браузерах, в яких встановлено Flash Player, наприклад, Netscape Navigator або Internet Explorer;

за допомогою засобів Flash ActiveX в Microsoft Office, Microsoft Internet Explorer для ОС Windows або інакше під керуванням ActiveX;

в автономному додатку Flash Player, яка працює як модуль (плагін) Flash Player;

в автономному проекторі; в цьому випадку файл фільму можна відтворити без Flash Player.

1.3 Анімація у флеш

Флеш дозволяє анімувати об'єкти, т. е. відображати процес їх переміщення і / або зміни форми, розміру, кольору і прозорості та кута повороту. У флеш існують два типи анімації: покрокова (кадр за кадром) і обрізати. Для покрокової анімації кожен кадр необхідно створити окремо, для кадрированного - перший і останній кадри, а зміст проміжних флеш розрахує автоматично. Крім того, можна створити анімацію за допомогою команди Установити власності (Задати властивості).

1.4 Інтерактивні фільми флеш

Флеш дозволяє створювати інтерактивні фільми, працюючи з якими відвідувачі переходять до їх різним частинам, переміщають об'єкти, заповнюють анкети і форми і т. д. Інтерактивні ефекти створюються за допомогою дій, що використовують код ActionScript. Для представлення фільму в Інтернеті необхідно, щоб веб-сервер розпізнавав його як файл Flash Player [2].

1.5 Створення інтерактивних фільмів

У простій анімації Flash відтворює сцени і кадри фільму послідовно один за іншим. В інтерактивному фільмі глядачі за допомогою клавіатури або миші можуть переходити до різних частин фільму, переміщати об'єкти, вводити інформацію в анкети і виконувати багато інших дій, активно беручи участь у фільмі.

Інтерактивні ефекти у фільмі створюються на основі процедур - наборів інструкцій, написаних в ActionScript, які запускаються при настанні певної події і, по суті, являють собою дії. Події, які можуть активізувати процедуру, - це або досягнення відтворюючої головкою певного кадру, або якусь дію користувача: натискання кнопки або клавіші на клавіатурі.

Процедури для кнопок, фрагментів фільму або кадрів настроюються в панелі Actions (Процедури).

Створюючи процедури за допомогою засобів панелі Actions (Процедури) в звичайному режимі (normal mode), ви уникнете необхідності писати самостійно код ActionScript, якщо ж ви маєте достатній досвід, то можете написати власний сценарій. Сценарії можуть складатися з окремої інструкції, яка описує така дія, як, наприклад, зупинка відтворення; сценарій може складатися з ряду інструкцій, типу перевірки виконання деякої умови і запуску деяких процедур. Створення багатьох сценаріїв не вимагає великого досвіду програмування, інші припускають летальну опрацювання і тому вимагають знайомства з мовами програмування.

Мова сценаріїв ActionScript призначений для створення у фільмах Flash інтерактивних фільмів. Як і JavaScript, мова ActionScript є об'єктно-орієнтованою мовою програмування. В об'єктно-орієнтованому сценарії інформація об'єднується в групи, звані класами. Можна використовувати класи, запропоновані в ActionScript, або створювати власні класи. Створювані трансформи класу, званого об'єктом, можна правити і використовувати в різних сценаріях. Для новою класу треба вказати параметри (характерист...

Другие файлы:

Мова програмування C++
Розробка програми в візуальному середовищі С++. Визначення значення функцій в середовищі Builder мовою програмування С++. Обчислення елементів квадрат...

Програма запису і перегляду графічних BMP-файлів
BMP як формат зберігання растрових зображень, огляд структури файлу. Створення програми для запису та перегляду графічних BMP-файлів на мові програмув...

Об‘єктно-орієнтовне програмування
Розробка програми на мові програмування С++ з використанням об’єктно-орієнтованого програмування, яка включає в себе роботу з файлами, класами, обробк...

Дослідження особливостей конвертації файлів графічних форматів з використанням технології dotNet
Аналіз особливостей конвертації файлів графічних форматів з використанням технології dotNet і створення системи, яка дозволяє наочно проілюструвати пр...

Розробка програмної системи для обчислення найкоротших маршрутів з використанням алгоритму Дейкстри або Флойда та мови програмування С#
Розробка програми для моделювання роботи алгоритму Дейкстри мовою C# з використанням об’єктно-орієнтованих принципів програмування. Алгоритм побудови...