Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »ПРОГРАММИРОВАНИЕ

Автомат для продажу наливних продуктів

Тип: курсовая работа
Категория: ПРОГРАММИРОВАНИЕ
Скачать
Купить
Технічні вимоги створення автомату з продажу наливних продуктів: прийом замовлення, перевірка наявності, прийом оплати, можливість емуляції автоматів різної апаратної конфігурації. Реалізація інтерфейсу програми у середовищі Microsoft Visual Studio.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ

"КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ"

Кафедра автоматики та управління в технічних системах

Курсова робота

З дисципліни "Об'єктно-орієнтоване програмування"

Автомат для продажу наливних продуктів

Київ - 2012

АНОТАЦІЯ

У курсовій роботі розглядається проблема створення автомату для продажу наливних продуктів. Розглянувши умову, було прийнято рішення створення емулятора, який міг би емулювати роботу різних автоматів, з різними параметрами, а отже, і фізичними характеристиками, такими, як споживана потужність, габарити, маса тощо.

Інтерфейс програми реалізовано мовою програмування високого рівня C# у середовищі Microsoft Visual Studio. Пояснювальна записка розміщена на 22 сторінках і містить два додатки.

ЗМІСТ

  • АНОТАЦІЯ
    • ВСТУП
      • 1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ
      • 2. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТА СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
      • 3. ПЕРЕЛІК ТА ПРИЗНАЧЕННЯ РЕЖИМІВ ТА СТРУКТУРА ДІАЛОГУ
      • 4. СТРУКТУРА ДАНИХ ТА РЕСУРСІВ ПРОГРАМИ
      • 5. ОПИС ПРОГРАМИ
      • 6. ІНСТРУКЦІЯ ПРОГРАМІСТА
      • 7. КЕРІВНИЦТВО КОРИСТУВАЧА
      • ВИСНОВКИ
      • СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
      • ДОДАТКИ

ВСТУП

Одним з пріоритетних методів ведення бізнесу є вендинг - розміщення автоматів для продажу певних речей, їжі, напоїв, поповнення рахунку та оплати послуг тощо. Створюючи автомат для вендингу, необхідно попередньо протестувати зразки, які розглядаються.

Мета роботи: створення емулятора автомату для продажу наливних продуктів. За основу взято можливості сучасних автоматів для продажу, проте емулятор надає більш гнучкі можливості: зміна можливих варіантів встановлених ємностей для напою, різноманітна тара тощо. Дана програма може бути корисною вендинговим компаніям, для економії коштів на дослідні зразки автоматів або маркетингового дослідження ринку(наприклад, методом включення моделі автомата у комп'ютерну гру).

Для розробки емулятора використовувалась мова програмування С# v4.0, платформа .NET Framework. Середовище програмування - Microsoft Visual Studio 2010.

C# (вимовляється Сі-шарп) -- об'єктно-орієнтована мова програмування для платформи .NET. Розроблена під егідою Microsoft Research (при фірмі Microsoft).

Синтаксис C# близький до С++ і Java. Мова має строгу статичну типізацію, підтримує поліморфізм, перевантаження операторів, вказівники на функції-члени класів, атрибути, події, властивості, винятки, коментарі у форматі XML. Перейнявши багато що від своїх попередників -- мов С++, Delphi, Модула і Smalltalk -- С#, спираючись на практику їхнього використання, виключає деякі моделі, що зарекомендували себе як проблематичні при розробці програмних систем: так, C# не підтримує множинне спадкування класів (на відміну від C++).

Microsoft .NET (читається дот-нет) -- програмна технологія, запропонована фірмою Microsoft як платформа для створення як звичайних програм, так і веб-програм. Багато в чому є продовженням ідей та принципів, покладених в технологію Java. Хоча .NET є патентованої технологією корпорації Microsoft і офіційно розрахована на роботу під операційними системами сімейства Microsoft Windows, але існують незалежні проекти (перш за все це Mono і Portable.NET), що дозволяють запускати програми. NET на багатьох інших операційних системах.

Microsoft Visual Studio -- серія продуктів фірми Майкрософт, які включають інтегроване середовище розробки програмного забезпечення та ряд інших інструментальних засобів. Visual Studio 2010 включає .NET Framework 4.0. повністю перероблений інтерфейс з використанням WPF(Windows Presentation Foundation), упроваджено наступне покоління інструментів ASP.NET, є підтримка динамічних розширень в мовах програмування C# і Visual Basic, використовуються нові шаблони проектів, інструментарій для документування тестових сценаріїв і велика кількість нових бібліотек, що підтримують Windows 7.

1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ

Автомат із продажу наливних продуктів

Технічні вимоги:

- прийом замовлення

- перевірка наявності та прийом оплати

- дозування, упаковка та відпуск продукту

- режим завантаження

- режим настройки

- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс

- можливість емуляції автоматів різної апаратної конфігурації

автомат інтерфейс програма microsoft

2. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТА СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Зараз існує широкий вибір автоматів для вендингу різноманітної конфігурації. Як зразок було взято реально існуючий автомат для продажу напоїв, який пропонується криворізькою компанією "Vending" .[3]

Технічний опис вендинг автомата

Автомат складається з чотирьох основних функціональних вузлів:

- Антивандальний, пило- та вологозахищений металевий корпус.

- Проточний охолоджувач напою.

- Платіжна система.

- Ємності кег та балон СО2.

Існують корпуси двох типів для розміщення як двох кегів, так і чотирьох кегів ємністю по 50 літрів. Корпус автомата може бути пофарбований у будь-який колір по каталогу RAL(німецький колірний стандарт, розроблений в 1927 році Державним комітетом з умовами поставок).

В автоматі використовується охолоджувач продуктивністю не менше 75л / год.

В автомат може бути встановлено два типи пристроїв видачі стаканів - склянки ємністю 0.2 літра і стакани ємність 0.5 літрів. Перший тип пристрою використовується, якщо автомат буде експлуатуватися для продажу газованої та солодкої води, другий тип більше підійде для продажу квасу і пива. Ємність барабана для склянок 0.2 - 700 склянок, 0.5 - 410 стаканів.

Автомат комплектується купюроприймачем, що приймає купюри номіналом 1,2,5,10 гривень, монетоприймачем, який приймає монети номіналом 5,10,25,50 копійок і 1 гривня, та пристроєм видачі монет здачі.

Саме завдяки цьому зразку були виявлені параметри автомата, які відіграють основну роль у побудові емулятора: кількість та ємність кегів, допустима тара та спосіб оплати.

Перші два параметри можуть змінюватися залежно від параметрів, заданих користувачем. Щодо способу здачі, то тут було вирішено застосувати схему, яка використовується на терміналах оплати: клієнту видається чек зі штрих-кодом, який містить інформацію про здачу. Цим чеком можна пізніше оплатити частину вартості нового замовлення.

Слід зазначити, що у даному емуляторі використовується повна імітація роботи автомата: після кожної операції купівлі-продажу та після зміни параметрів дані зберігаються на жорсткому диску. Тобто вихід з програми не викликає скидання налаштувань автомата, що дозволяє довготривалі експерименти і підвищує надійність продукту.

3. ПЕРЕЛІК ТА ПРИЗНАЧЕННЯ РЕЖИМІВ ТА СТРУКТУРА ДІАЛОГУ

Програма може працювати у трьох режимах:

- Режим користувача.

Даний режим забезпечує власне використання автомата: купівлю напоїв, зазначених у меню, оплата, отримання напою та здачі.

- Режим завантаження та створення меню.

У цьому режимі імітується робота відповідального за обслуговування автомата та менеджера: забезпечується заповнення слотів для тари та наповнення ємностей напоями; створюється меню як комбінація трьох параметрів: ємність - джерело продукту, тара, яка використовуватиметься, та ціна, за якою готовий продукт буде продаватися.

- Режим настройки емулятора.

У режимі настройки емулятора задаються власне налаштування автомата, роботу якого ми збираємось досліджувати, а саме: кеги для напоїв з зазначенням їх ємності та слоти для тари з зазначенням максимальної кількості даного виду тари.

Перехід між формами відбувається лише таким чином: з основної форми на форму вибраного режиму та у зворотному напрямку(рисунок 3.1).

Рисунок 3.1 - Схема переходу між формами

Діалоги користувача реалізовані стандартними засобами бібліотек .NET Framework : за допомогою стандартних елементів управління Windows Forms(наприклад, складні діалоги режиму завантаження та режиму налаштування) та спливаючих діалогових вікон, коли слід вибрати один з кількох варіантів продовження. Повідомлення програми про виняткові ситуації також виводяться через діалогові вікна. Меню користувача складається з трьох пунктів вибору режиму, і тому відображається на формі входу з можливістю миттєвого вибору кнопки типу Radiobutton(елемент графічного інтерфейсу користувача, що дозволяє користувачеві вибрати тільки один з елементів набору. Також застосовують термін перемикач, проте він же часто застосовується і для прапорців), що відповідає за потрібний режим, та підтвердження вибору натисненням кнопки "OK". У даному випадку це має значні переваги перед меню, створеним звичайними кнопками або системи меню MenuStrip(стандартне меню програм для ОС з графічним інтерфейсом користувача): по-перш...

Другие файлы:

Використання матриці витрат для оцінки ефекту масштабу або охоплення
Визначення існування економії на масштабі та на об'єднанні у випадках продажу сукупностей товарів. Вигідність продажу товарів в одному або окремо в рі...

Автомат Калашникова. Символ России
Советский конструктор стрелкового оружия М.Т. Калашников изобрел свой легендарный 7,62-мм автомат в 1947 году. В 1949 АК-47 уже был на всех военных ба...

Учет расходов на продажу
Понятие, классификация, задачи и принципы учета расходов на продажу. Документальное оформление расходов на продажу. Синтетический и аналитический учет...

Аналіз Закону Україну "Про безпечність та якість харчових продуктів"
Принципи та порядок здійснення державного контролю та державного нагляду за якістю харчових продуктів, зазначених в законі "Про безпечність та якість...

Оцінка якості кисломолочних продуктів в Україні
Асортимент кисломолочних продуктів, їх споживчі властивості, хімічний склад. Виробництво продуктів, їх маркування і фасування, умови транспортування т...