Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Государство и право

Основи адміністративного права України

Тип: контрольная работа
Категория: Государство и право
Скачать
Купить
ЗМІСТВступ1. Поняття державного управління та співвідношення його з виконавчою владою2. Державна служба: поняття, правовий статус державних службовців3. Поняття, предмет і метод адміністративного права України4. Система і джерела адміністративного права. Характеристика Кодексу України про адміністративні правопорушення5. Адміністративні правовідносини6. Адміністративне деліктне право7. Поняття адміністративної відповідальності. Адміністративна відповідальність неповнолітніх8. Адміністративні стягнення: поняття та види9. Основи адміністративного процесу10. Органи (посадові особи), уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення 11. Провадження у справах про адміністративні правопорушенняВисновокСписок джерелВступТермін «управління» має багато значень. У загальному розумінні це будь-який цілеспрямований, організуючий вплив на різноманітні процеси, що здійснюються в природі, техніці, суспільстві тощо. Термін «управління» в перекладі на англійську мову — administration, тобто адміністрування, керування, управління, що яскраво показує зв'язок адміністративного права з управлінням. Адміністративне право це управлінське право. Отже, управління тісно пов'язане з адміністративним правом. Але ми вже визначили, що управління набагато ширше поняття, ніж адміністративне право. Основними ознаками управління є управлінська система, суб'єкт і об'єкт управління, керуючий вплив суб'єкта на об'єкт і зворотний зв'язок. Управлінська система — це єдність управлінських елементів, що взаємодіють як єдине ціле, породжуючи нові якості, не притаманні окремим її компонентам. Суб'єктом управління називають сторону управлінського процесу, що являє собою джерело керуючого впливу. Об'єкт управління — сторона управлінського процесу, що функціонує під керуючим впливом суб'єкта, набуває певних нових якостей та змінюється. Керуючий вплив визначають як комплекс заходів, прийомів, форм, методів і організуючих команд, спрямованих на об'єкт управління, за допомогою яких реально змінюється об'єкт управління. Зворотний зв'язок можна охарактеризувати як певну інформацію для суб'єкта управління стосовно змін, що відбулися в об'єкті управління завдяки керуючому впливу.Тема контрольної роботи – «Основи адміністративного права України».Мета контрольної роботи – ознайомитися з поняттями державного управління; державної служби; предметом і методом адміністративного права України; системою джерел адміністративного права України; адміністративними нормами і правовідносинами; адміністративною відповідальністю; видами адміністративних стягнень; порядком адміністративних проваджень у справах; органами, уповноваженими розглядати справи про адміністративні правопорушення.
  • Поняття державного управління та співвідношення його з виконавчою владою
  • Управлінській процес як багатоманітне явище здійснюється у природі, техніці та суспільстві. Звідси автори-кібернетисти виділяють три різновиди управління, а саме:— біологічне, що реалізується в процесі управління в рослинному і тваринному світі живими організмами;технократичне, що характеризує управління різноманітними машинами, механізмами, технічними засобами з допомогою математичних формул і символів;— соціальне, тобто управління окремими людьми та їхніми об'єднаннями, що складають суспільство.Отже, соціальне управління може бути охарактеризоване як управління суспільством. Суспільством вважають найвищий тип соціальної самоорганізації людей. Воно може існувати тільки тоді, коли функціонуватиме як складна цілісна система, а це означає, що без управлінською видиву функціонування суспільства неможливе.Одним з видів соціального управління є державне управління. У широкому значенні слова під ним розуміють діяльність усіх видів органів держави: законодавчих, судових, контрольно-наглядових, виконавчо-розпорядчих з організації суспільного життя. Кожна з названих гілок єдиної державної влади, зберігаючи загальні ознаки соціального й державного управління, має свої специфічні керівні структури, форми та методи, прийоми, способи й засоби керівного впливу на об'єкт управління. Звідси можна виділити такі види державного управління:законодавче (законотворче);виконавчо-розпорядче (власне управлінське);судове (правосудне);контрольно-наглядове.Причому в кожному із зазначених видів державного управління існує внутрішня та зовнішня сторони. Внутрішня сторона характеризується управлінською діяльністю всередині системи, а зовнішня спрямована на структурні елементи громадянського суспільства. У вузькому значенні державне управління розглядається як діяльність тільки виконавчо-розпорядчих органів держави: Кабінету Міністрів, міністерств, державних комітетів (служб), інших органів виконавчої влади зі спеціальним статусом, місцевих державних адміністрацій.Державному управлінню властиві такі риси:а) діяльність з реалізації завдань і функцій держави;б) воно здійснюється спеціально створеними для цього державними органами й посадовими особами;в) останні діють за дорученням держави, від її імені і мають державно-владні повноваження;г) форми та методи роботи управлінських органів регламентуються правом.Таким чином, державне управління (у вузькому розумінні) — це підзаконна виконавча й розпорядна діяльність органів державної виконавчої влади, спрямована на практичне виконання законів у процесі повсякденного й безпосереднього керівництва господарським, соціально-культурним та адміністративно-політичним будівництвом. Звідси, державне управління (у вузькому розумінні) співвідноситься з виконавчо-розпорядчою владою та її органами через призму загального й особливого, в якому виявляються загальні риси правотворчої і правореалізаційної діяльності держави та виконавчо-розпорядчої діяльності однієї з гілок єдиної державної влади.
  • Державна служба: поняття, правовий статус державних службовців
  • Організація і діяльність державних органів здійснюється державними службовцями, а це передбачає необхідність з'ясування питань про розуміння державної служби. В Україні склалася і зміцнюється єдина державна служба. її єдність характеризується єдиними організаційними, правовими, кадровими та інформаційними засадами. Отже, державну службу необхідно розглядати як...
    Другие файлы:

    Адміністративне право України. Академiчний курс - Т.1 Загальна частина
    У першому в Україні академічному курсі з адміністративного права системно викладено фундаментальні основи української науки адміністративного права. П...

    Розвиток адміністративного законодавства
    Виникнення засад адміністративного права: від поліцейського до адміністративного права. Формування науки адміністративного права в європейських країна...

    Джерела адміністративного права. Види адміністративних стягнень
    Дослідження специфіки джерел адміністративного права. Опис нормативних актів, які регулюють адміністративну відповідальність. Роль Конституції України...

    Історія розвитку науки адміністративного права
    Формування науки адміністративного права в європейських країнах - розвиток поліцейського права і римського публічного права як початкових форм адмініс...

    Генеза поглядів на адміністративне право з найдавніших часів до ХІХ ст.
    Історія зародження управлінських відносин: підґрунтя адміністративного права. Проблема управління публічними справами. Виникнення засад адміністративн...