Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ

Товарна інноваційна політика

Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С
Тип: pdf
Категория: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ
Скачать
Купить
У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи і прийоми генерування і відбору ідей, питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу. Підручник включає практикум з основних розділів курсу. Для фахівців з маркетингу і товарної інноваційної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу інновацій.
Другие файлы:

Товарна політика підприємтва
Маркетингова товарна політика, її функції та значення. Основні проблеми формування товарної політики, концепції управління нею. Основні напрямки удоск...

Удосконалення товарної політики підприємства харчової промисловості
Товарна політика підприємства. Особливості діяльності підприємства харчової промисловості. Маркетингова товарна політика харчового підприємства в суча...

Товарна політика ВАТ Вентиляторний завод "Гермес"
Аналіз життєвого цикл продукту ВАТ Вентиляторний завод "Гермес". Товарна політика заводу. Взаємозв'зок товарної політики із стратегією розподілу і мар...

Міжнародна товарна політика
Роль зовнішньої торгівлі у збільшенні національного багатства; теорія абсолютних переваг А. Сміта, правила ефективних експортних позицій. Товарна стра...

Виробництво та реалізація кетчупу
Маркетингова товарна політика. Місто товару у класифікаторі. Розробка товару, його життєвий цикл. Маркетингова цінова політика. Вибір типу ринку, визн...