Політика. Основні концепції в суспільних науках
Товарна політика підприємтва
Маркетингова товарна політика, її функції та значення. Основні проблеми формування товарної політики, концепції управління нею. Основні напрямки удоск...
Основні концепції особистості як об’єкту управління
Сутність понять "індивід", "індивідуальність". Особистість як об’єкт управління; риси характеру, специфіка інтересів, якостей, здібностей людини, умов...
Основні концепції маркетингу та їх характеристики
Концепції маркетингу за теорією Ф. Котлера. Особливості використання на підприємстві концепції удосконалення товару і виробництва, інтенсифікації коме...
Концепції країнознавчого синтезу в регіональній географії
Актуальність комплексних країнознавчих досліджень для практики народного господарства, міжнародних контактів, освіти населення. Основні види країнозна...
Вчення про особистість у суспільних науках
Проблема особистості – це складна та водночас важлива проблема суспільних наук. Цей складний феномен вивчають такі науки, як філософія, психологія, пе...