Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Разное

Інтерв'ю у директора ресорану "Петергоф"

Тип: доклад
Категория: Разное
Скачать
Купить
Відкриття ресторану, його успіх. Принципи та основні правила роботи ресторану. Конкуренція і проблеми ресторанного бізнесу. Персонал ресторану та середня заробітна плата і премії співробітників. Рівень ресторану, його клієнти, ціни та інтер'єр.
Краткое сожержание материала:

4

- Нам вдалось поспілкуватися з директором ресторану «Петергоф» - Висовень Вікторією Володимирівною.

Вікторія Володимирівна, скільки років Вашому ресторану, коли він відкрився?

- Ресторан ще порівняно молодий. Він відкрився 2 жовтня 2006 року, тобто йому тільки 2 роки.

- Але ми бачимо, що за такий короткий термін він вже досяг певного успіху!

- Так, можливо. Ресторан високого класу. Я гадаю, що це вже в певній мірі успіх! Але, як ми знаємо, досконалість не має маж. Потрібно не зупинятись на досягнутому. І ми це теж намагаємось робити.

- Скажіть, будь ласка, у Вас є якийсь принцип, за яким ви працюєте? Ну, наприклад: бажання клієнта - закон.

- Звісно, що є. Я важаю, що головне в нашому бізнесі - це не здивувати, а не засмутити. А також є одне дуже важливе правило - ніколи не відмовляти клієнтам. Поняття «ні» взагалі у нашій сфері не існує! Можна відповісти, що, на жаль, це буде можливо в інший раз, замість цього ми можемо запропонувати вам щось інше і т. д. Варіантів виходу з таких ситуацій дуже багато!

- Зараз ресторанний бізнес активно розвивається. Чи вважаєте Ви, що забагато в нас ресторанів і вже велика конкуренція?

- Так, ресторанів забагато, на мою думку, але великої конкуренції я не бачу. Недостатньо відкрити ресторан, треба його підняти на достатній рівень, а це не так вже легко, як здається. Таких закладів багато, нажаль, які страждають від недостатнього рівня обслуговування та кухні.

- Чому, на Вашу думку, це відбувається? Які проблеми ресторанного бізнесу?

- Ну, насамперед - це проблема в недостатньо кваліфікованому персоналу. І проблема навіть не в тому, що немає вожливості розвиватися, а втому, що, люди, які влаштовуються до тебе на роботу, не бажають просто самі розвиватись, вдосконалювати свої знання. Як показує моя практика, тільки двоє або троє зі ста дійсно бажають самовдосконалюватись і не зупинятись на досягнутому. А це дуже прикро. Це, напевно, найбільша проблема у ресторанному бізнесі та, мабуть, і в будь-якому іншому бізнесі теж!

- Скільки людей налічує Ваш персонал? Чи довгий час Ви займались їх пошуком? Чи влаштовує Вас їх праця?

- Взагалі-то, персонал - це дуже важлива та складна річ. Він не формується за один раз. Зараз я маю 17 чоловік персонулу, працею яких я повністю задоволена. Головне для ресторану - це, звісно, гарний шеф-повар. А він в нас дійсно гарний. Звуть його Ален Еделєв, він ідеально володіє майже всіма кухнями та також вільно розмовляє на декількох мовах. Але наш ресторан спеціалізується на російсько-європейській кухні. Усього в нас 4 повари, 3 адміністратори, 9 офіціантів.

На їх підбір в мене пішло десь 6 місяців. Це ще не дуже багато, бо треба враховувати, що від персоналу залежить майже все!

- Скільки в Вашому закладі становить середня заробітна плата? Чи вдовольняє вона ваших працівників? Не скаржаться?

- Ні, скарг в нас не має. Середня заробітна плата становить 500$. Але у різних фахівців різні схеми зарплати: наприклад, офіціанти за місяць мають 100$ лише, але, якщо врахувати те, що вони отримують 80% з заказу, то їх заробітна плата становить на місяць біля 2000$. Виплачуємо заробітну плату регулярно - 2 рази на місяць. А ще ж виплачуються премії. Тим паче, в нас нема шаблона заробітної плати. Тобто, якщо я бачу, що людина працює більш старанно і краще, якщо вона заслуговує на вищу зарплатню, то я обов'язково підвищу. В мене отримують стільки, на скільки заслуговують. За ними - тільки добре працювати, за мною питань не буде!

- Скажіть, а яка в Вас націночна категорія?

- Ціни в нас дійсно великі - більше середнього. Але ж і контенгент клієнтів відносно такого ж рівню. Взагалі, ресторан камерного типу, закритого. Наші клієнти - це міністри, депутати, інщі вісомі люди.

Націночна категорія становить в нас 600%. Але слід звертати увагу на те, що вже десь рік ціни стабільні і не змінюються, не зважаючи на інфляцію. Не дуже хочеться підвищувати їх, хоча собівартисть закупки товарів збільшилась приблизно на 20%.

- На скільки місць розраховано ресторан? Яка середня заповнюваність і середня ціна на 1 людину?

- Сердня заповнюваність - 60 %. Середня ціна на одну людина за завтрак становить біля 100 грн., за обід - 200-250грн., за вечерю - 300грн. Але це, не враховуючи алкольні напої. За банкет середня ціна становить 500грн., за фуршет - від 350.

- Які додаткові послуги ви надаєте?

- Ми також працюємо на виїзд. Такі закази в нас дуже часто. Ще ми організовуємо дитячі свята, вихідними днями від 16:00 в нас жива музика, є кальян, літній майданчик на 24 персони, широкий вибір сигар та можлива їда на виніс.

- По вихідним в вас жива музика, а в інший час?

- В інший час грає російська класична. Але, зважаючи на те, що в нас майже всі постійні клієнти, ми в залежності від їх побажань, можемо змінювати репертуар на той, який їм буде більш довподоби.

- Що стосовно інтер'єра: їм займавсь якийсь дизайнер чи, можливо, це ваші ідеї?

- Ні, взагалі-то - це робота дизайнера. Я подала ідею та свої побажання до того, щоб було зроблено в класичному, спокійному стилі, щоб було солідно, але все ж таки уютно - щоб людина просиділа не півчаса у ресторані, а, що найменш - 2-3 години. Я вважаю, що вийшло непогано.

- Які, на Ваш погляд, найбільш значуші частини інтер'єру ресторана?

- У ресторанів та казино є одне дуже важливе правило - не вішати годинників у залах. Людина не повинна поспішати, вона має почуватися комфортно і добре.

- Чи хотіли б ви щось ще змінити у Вашому ресторані? Можливо, розвиватись в іншому якомусь напрямі?

- Ресторан я би вже не хотіла змінювати кардинально, тільки треба хоча б інколи щось додавати до інтер'єру - щось, що б трохи змінювало його, додавало нових «кольорів».

Ще я хочу у наступні декілька років відкрити загородний комплекс, який буде напевно включати в себе готель, ресторан, більярд, боулінг, дитячий майданчик і таке інше. Це буде комплекс для активного сімейного відпочинку.

- Можна Вам задати одне більш особисте питання: Ви, як директор ресторану, проводите у ньому, напевно, увесь свій вільний та робочий час. Як це впливає на Ваше особисте життя, чи це не проблема для Вас?

- Десь 90% свого життя я проводжу у ресторані. Але по-іншому не буває, якщо ти займаєшся тим, що тобі дійсно подобається. Тим паче, що знайомств наша робота перебачає багато.

- І, нарешті, останнє запитання: що б ви хотіли порадити нам, як майбутнім фахівцям у готельно-ресторанному бізнесі? На що нам звернути увагу і що робити для того, щоб мати успіх?

- Перш за все, вчіть іноземні мови. Одну - це мінімум, краще 2 або 3 і більше. Ніколи не зупиняйтесь на досугнутому! В Україні є куди розвиватись, потрібно лише мати бажання і йти до своєй мети. Коли почнете працювати, працюйте з душею, бо клієнт відчуває ваш настрій і ваше ставлення до праці. Працюйте добре і тоді в вас все обов'язково вийде! Успіху Вам!

...
Другие файлы:

Інтервю у директора ресорану Петергоф

Особливості жанру інтерв'ю в суспільно-політичному журналі "Кореспондент"
Газетне інтерв'ю як жанр, класифікація його видів. Типи питань журналіста, що зустрічаються в інтерв'ю. Специфіка інформаційно-новинного тижневика "Ко...

Інтерв’ю, його види
Основні способи реєстрації даних інтерв'ю. Переваги та недоліки інтерв’ювання. Інтерв’ю як метод одержання первинної соціологічної інформації. Процеду...

Ділове інтерв’ю
Основні методики співбесіди та етапи підготовки до неї. Особливі характеристики, які притаманні діловому інтерв'ю. Проходження співбесіди — надзвичайн...

Інтерв’ю як спосіб збирання інформації
Журналістика як сфера професійної діяльності. Зміст прес-конференції, виходу до преси, "круглого столу". Інтерв’ю за телефоном та за допомогою засобів...