Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Остальные рефераты

мавзуси

Тип: реферат
Категория: Остальные рефераты
Скачать
Купить
Вариант-1 Тушунчаларга изох Беринг..Жамоа,кадрият,педагогик махорат,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.2.Реферат мавзуси.Хукукий тарбиянинг мохияти ва тузилиши 3.Саволларга жавоб Беринг.1. Тарбия тамойиллари2.Укувчиларни фаолият жараенида тарбиялаш.4.Мавзу буйича матн тайерланг1. Тарбия жараёни мохияти ва узига хос хусусиятлари.2. Куръоннинг мукаддас фалсафий-ахлокий асар сифатида урганилиши Вариант-1I 1.Тушунчаларга изох Беринг..Ахлок,одоб,хамкорлик, тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.2.Реферат мавзуси.Узбекистон Республикаси Янги ижтимоий-сиесий,иктисодий ва маданий шароитларида тарбиявий ишлар такомиллаштиришни ахамияти ва йуллари..3.Саволларга жавоб Беринг.
  • Тарбия жараёни тушунчаси ва тузилиши.
  • Абдулла Авлонийнинг «Туркий Гулистон ёхуд ахлок» асарида таълим-тарбия тизими.
  • 4.Мавзу буйича матн тайерланг1. укувчи хулк-атворини ракбатлантириш методлари.2. 1917-1990 йилларда узбекистонда мактаб ва педагогика фани Вариант-III I Тушунчаларга изох Беринг..Маьнавия , тарбия, коррекция, шахс, жамоа,одоб,усул. II.Реферат мавзуси.Кадимги Юнонистон ва Рим давлатларида таълим-тарбия.III.Саволларга жавоб Беринг.1.Укувчиларини жамоа оркали тарбиялаш. 2.Ота-оналар кумитасини иш фаолияти IV.Мавзу буйича матн тайерланг.1.Дарс жараенида укувчиларни тарбиялаш ишининг мазмуни.2. Жахон Отин Увайсий ва унинг кизлар мактаби Вариант-1V 1.Тушунчаларга изох Беринг..Баркамол шахс,,кадрият,педагогик махорат,усул,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.2.Реферат мавзуси.Мактабдаги тарбиявий ишлар тизимида синф рахбарининг фаолияти..3.Саволларга жавоб Беринг.1.Жамоатчиликни бола тарбиясига жалб этиш.2. Хусайн Воиз Кошифийнинг ахлокий карашлари. “Футувватномаи Султоний” асари ва унинг ахлокий тарбияда тутган урни.4.Мавзу буйича матн тайерланг1. Экологик онг ва маданиятни шакллантириш.2. Аномал болалар тавсифи. Уларни ривожланмаслик сабаблари Вариант-V 1.Тушунчаларга изох Беринг..Миллий кадрият,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.истикбол, комил инсон.2.Реферат мавзуси.Укувчилар жамоаси –синф рахбари таянчи..3.Саволларга жавоб Беринг.1.Дарсдан ташкари фаолиятда укувчиларни тарбиялаш.2 Нафосат тарбиясининг максад ва вазифалари4.Мавзу буйича матн тайерланг.1. Энг кадимги ёдгорликларда инсон тарбиясига оид фикрлар.2Укувчиларни тарбиялашда мактабнинг махалла Билан хамкорлиги. Вариант-V1 1.Тушунчаларга изох Беринг..Муомала, махорат,ахлок,тарбиявий соат,эрталик,синф рахбари.2.Реферат мавзуси.И.А.Каримов таълим-тарбия жараёнида аждодлар меросидан самарали фойдаланишнинг тарбиявий ахамияти хакида.3.Саволларга жавоб Беринг.1. Тарбия жараёни мохияти ва хзига хос хусусиятлари.2. Энг кадимги ёзма манбаларда таълим-тарбия масалалари4.Мавзу буйича матн тайерланг1. Узбек халк педагогикасида тарбия методлари.2. Экологик онг ва маданиятни шакллантириш.<...
    Другие файлы: