Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Экономика

Стратегія виходу підприємства на ринок (на прикладі міжнародного консорціуму Mittal Steel)

Тип: Реферат
Категория: Экономика
Скачать
Купить

Однієї і тієї ж цілі ( наприклад виходу підприємства на глобальний ринок ) можна досягнути різними методами та засобами. У зв’язку з цим виникає питання: як намічена ціль може бути практично реалізована та в який спосіб? У відповідь на ці питання кожне підприємство розробляє стратегію, а іноді й не одну.

Насамперед визначимо що таке стратегія в загальному розумінні. Слово "стратегія" походить від грецького strategia (stratos - військо та ago — веду), тобто це військовий термін. Стратегія — вища сфера військового мистецтва, що вивчає закономірності та характер війни, розробляє теоретичні основи планування, підготовки і здійснення військових операцій, визначає стратегічні завдання. Уперше термін "стратегія" щодо керівництва будь-яким комерційним підприємством використав у 1962 р. А. Чендлер-молодший у своїй праці "Стратегія та структура".

Визначень терміна "стратегія" багато; це пов'язано з його конкретним застосуванням. В окремих джерелах з економіки стратегію визначено як мистецтво керівництва суспільною політичною боротьбою, загальний план її бачення, що ґрунтується на конкретних умовах певного етапу розвитку суспільства (підприємства).

У менеджменті термін "стратегія" тлумачиться як програма дій, що визначає розвиток фірми, і відповідне управління, а також досягнення поставлених цілей.

Стратегія стабілізації — зосередження на існуючих напрямках бізнесу та їх підтримка. Зазвичай таку стратегію використовують великі підприємства, які домінують на ринку.

Другие файлы:

Стратегія виходу підприємства "Стома" на зовнішній ринок
Оцінка факторів виходу підприємства на світовий ринок. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ "Стома". Експортна діяльність підприємства. Розро...

Реалізація стратегії виходу на зовнішній ринок
Теоретичні основи розробки стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Механізм реалізації стратегії виходу на зовнішній ринок підприємств...

Антикризова інвестиційна стратегія ВАТ "Південдизельмаш"
Розробка антикризової інвестиційної стратегії підприємства на прикладі ВАТ "Південдизельмаш". Інвестиційний ринок та його сегментація. Принципи розроб...

Вдосконалення просування товару на зовнішні ринки (на прикладі СУБП "Укртехносинтез", м. Суми)
Канали збуту та їх роль в системі міжнародного маркетингу. Створення нових товарів та маркетингові засоби їх просування на зарубіжний ринок на приклад...

Вдосконалення стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок на прикладі корпорації "Roshen"
Характеристика господарської діяльності міжнародної кондитерської корпорації "Roshen", розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегії її виходу на...