Курсовая работа по предмету "Экономика преприятия"
Вихідні дані містять інформацію про підприємство з виготовлення морозива. Існує певна структура асортименту даного виду продукції, а саме: морозиво десертне, морозиво вершкове, морозиво молочне, а також шербет.
Вихідними даними також чітко визначені фактори, які мають найбільший вплив на попит продукції. Серед них — ціна, якість та стиль упаковки, а також, власне, якість морозива.
Стосовно ціни прийнятий такий її розмір, який доступний для більшості споживачів і знаходиться на рівні між цінами на імпортну продукцію та продукцію вітчизняного виробника, звісно з перевагою в бік останнього.
І, звісно, найбільш вагомим фактором, що визначає попит на морозиво, є його якість… Якість морозива визначається його м’якістю, яка в свою чергу визначається ступенем збитості… Більш м’яке морозиво знижує ймовірність простудних захворювань, особливо серед дітей.
За вихідними даними про потребу в сировині на 1 кг продукції кожного виду та цін на сировину розраховуються витрати відповідної сировини на кожен вид продукції.
Для десертного морозива витрати основної сировини на 1 кг продукції становлять 0,69206 ум. од., для вершкового — 0,57112 ум. од, для молочного — 0,40193 ум. од., для шербету — 0,32069 ум. од.
Договор строительного подряда
Курсовая работа по предмету "Гражданское право" на тему:студента 944 группы заочного отделенияюридического факультетаТвирякина Алексея ВикторовичаС А...
работа по предмету: «Экономика и предпринимательство в социально-культурном сервисе и туризме»
работа №1 за Vкурс по предмету: «экономика, организация и планирование работы водного транспорта»
Билеты Экономика и социология труда за осенний семестр 2000 года
Экзаменационный билет по предметуЗав. кафедройЭкзаменационный билет по предметуЗав. кафедройЭкзаменационный билет по предметуЗав. кафедройЭкзаменацион...
История и экономика народного хозяйства
Московский институт радиотехники, электроники и автоматикиКафедра экономической теорииКурсовая работапо курсу "История и экономика народного хозяйства...