Розробка плану виробництва пектину
Краткое сожержание материала:
Размещено на
Размещено на
Зміст
1. План виробництва продукції та матеріально-технічного забезпечення
2. План по праці і заробітній платі
3. План по собівартості
4. Зведений розрахунок основних техніко-економічних показників господарської діяльності
Список використаних джерел
1. План виробництва продукції та матеріально-технічного забезпечення
При розробці плану виробництва пектину, принципове значення має такий фактор, як попит на готову продукцію.
Аналіз ринкової ситуації свідчить про наявність значного попиту на пектин в нашій країні з боку платоспроможних кондитерських фабрик. Нижче представлено план виробництва пектину в 2014 - 2018 рр., у якому відображено поступовий вихід на максимальну потужність, відповідно до якої скоректований план виробництва:
План виробництва пектину залежно від максимально можливої потужності:
2014 р. - 83 %;
2015 р. - 87 %;
2016 р. - 92 %;
2017 р. - 100 %;
2018 р. - 100 %.
Планований робочий розклад:
1. Режим роботи 3 зміни.
2. Тривалість робочого дня 8 годин.
3. Тривалість робочого тижня 5 днів.
4. Кількість робочих днів у році 300 днів.
Можлива максимальна потужність устаткування - 0,4 т готової продукції за зміну, (близько 50 кг/година) у подальших розрахунках прийнятий показник 50 кг / година.
Таким чином, планована максимальна потужність устаткування:
0,4 * 3 = 1,2 т/добу;
1,2 * 300 = 360 т/р. - при умові використання виробничих потужностей на 100 %.
360 / 10 = 36 т/місяць (у середньому).
Розрахуємо витрати ресурсів, які необхідні для підприємства для одного року виробництва:
а) витрати ресурсів на комунальні потреби:
електроенергія - 50*40,2 = 2017 (дол. США);
вода - 2000*0,1 = 200 (дол. США);
газ природній - 100*80,4 = 8040 (дол. США);
стічні води - 2000*0,7 = 1400 (дол. США).
РАЗОМ: 2017 + 200 + 8040 + 1400 = 11650 дол. США/рік.
б) витрати ресурсів на технологічні потреби:
електроенергія - 7,1*40,2 = 285,42 (дол. США);
вода - 154,1*0,1 = 15,41 (дол. США);
газ природній - 7,5*80,4 = 603 (дол. США);
стічні води - 92,5*0,7 = 64,75 (дол. США).
Разом: 285,42 + 15,41 + 603 + 64,75 = 968,58 дол. США/т.
Складемо графік витрат по рокам, враховуючи виробничі потужності:
2014 р. - 83 % = 360*83% = 298,8*968,58 + 11650 = 301061,7 дол.;
2015 р. - 87 % = 360*87% = 313,2*968,58 + 11650 = 315009,3 дол.;
2016 р. - 92 % = 360*92% = 331,2*968,58 + 11650 = 332443,7 дол.;
2017 р. - 100 % = 360*968,58 + 11650 = 360338,8 дол.;
2018 р. - 100 % = 360*968,58 + 11650 = 360338,8 дол.
Розрахуємо витрати на сировину і матеріали.
Оскільки, вихід пектину з основної сировини становить 30 %, то відповідно з 1т основної сировини = 0,3 т пектину.
Графік витрат на сировину по рокам, враховуючи виробничі потужності, буде становити:
2014 р. = 298,8/0,3 = 996*871 = 867516 дол.;
2015 р. = 313,2/0,3 = 1044*871 = 909324 дол.;
2016 р. = 331,2/0,3 = 1104*871 = 961584 дол.;
2017 р. = 360/0,3 = 1200*871 = 1045200 дол.;
2018 р. = 360/0,3 = 1200*871 = 1045200 дол.
Графік витрат на матеріали, по рокам:
2014 р. = 298800/13,5 = (22133/1000) *(21,4+8) = 650,71 дол.;
2015 р. = 313200/13,5 = (232001000) *(21,4+8) = 682,08 дол.;
2016 р. = 331200/13,5 = (24533/1000) *(21,4+8) = 721,27 дол.;
2017 р. = 360000/13,5 = (26667/1000) *(21,4+8) = 784,01 дол.;
2018 р. = 360000/13,5 = (26667/1000)*(21,4+8) = 784,01 дол.
2. План по праці і заробітній платі
план собівартість виробничий
Технолог = 421*10 = 4210 дол./рік;
Оператор = (140*6)*10 = 8400 дол./рік;
Транспортні робітники = 140*10 = 1400 дол./рік;
Електрик = 140*10 = 1400 дол./рік;
Сантехнік = 140*10 = 1400 дол./рік;
Мол. облс. Персонал (МОП) = 112*10 = 1120 дол./рік;
Охоронець = (140*4)*10 = 5600 дол./рік;
Адміністративно-управлінський персонал = (421*5)*10 = 21050 дол./рік.
Разом: 4210 + 8400 + 1400 + 1400 + 1400 + 1120 = 44580 дол./рік.
Фонд заробітної плати для однієї зміни на 1 рік дорівнює 44580 доларів США.
Нам відомо, що за роботу в нічну зміну нараховується доплата в розмірі 28% (для виробничого персоналу), розрахуємо її:
(44580 - 5600 - 21050)*28% = 17930*28% = 5020,4 дол. США.
Таким чином загальний фонд заробітної плати за рік буде становити:
(44580 - 5600 - 21050) = 17930 дол. США.
44580 + 17930 + 17930 + 5020,4 = 85460,4 (дол. США)
Отже, загальний фонд річної заробітної плати на підприємстві буде дорівнювати 85460,4 доларів США.
Розрахуємо суму нарахувань на заробітну плату:
Станом на грудень 2005 року діяли такі ставки нарахувань на фонд заробітної плати:
Пенсійний фонд - 32%;
Фонд соціального страхування - 2,5%;
Фонд по безробіттю - 1,9%;
І фонд страхування від нещасного випадку - 1,5%.
Нарахуємо:
Пенсійний фонд - 32%:
85460,4*32% = 27347,32 дол. США;
Фонд соціального страхування - 2,5%:
85460,4*2,5% = 2136,51 дол. США;
Фонд по безробіттю - 1,9%:
85460,4*1,9% = 1623,75 дол. США.
І фонд страхування від нещасного випадку - 1,5%:
85460,4*1,5% = 1281,91 дол. США.
Отже, витрати за рік на оплату праці будуть становити:
85460,4 + 27347,32 + 2136,51 + 1623,75 + 1281,91 = 117849,89 дол.
3. План по собівартості
Адміністративні витрати та витрати на збут по роках:
2014 р. = 298,8*11850 = 3540780*2,81% = 99495,92 дол. США;
2015 р. = 313,2*11850 = 3711420*2,81% = 104290,9 дол. США;
2016 р. = 331,2*11850 = 3924720*2,81% = 110284,6 дол. США;
2017 р. = 360*11850 = 4266000*2,81% = 119874,6 дол. США;
2018 р. = 360*11850 = 4266000*2,81% = 119874,6 дол. США.
Розрахуємо тепер фінансування проекту:
Оскільки відомо, що сума кредиту 1800 000 дол. США, і вона виплачується в кінці року рівномірно (строк 3,5 роки), та те що перші півроку пільгові, то:
1800 000/3 = 600 000 дол./рік.
Тоді, виплата кредиту по рокам буде мати такий вигляд:
2006 р. = (1800000*16%)/2 = 144 000 дол. США;
2014 р. = 288000 + 600000 = 888000 дол. США;
2015 р. = 192000 + 600000 = 792000 дол. США;
2016 р. = 96 000 + 600000 = 696000 дол. США.
Розрахуємо суму амортизації основних засобів, враховуючи те, що спосіб нарахування амортизації - податковий.
Податкові методи підрахунку амортизації мають три особливості.
Перша особливість - поділ основних фондів на виробничі і невиробничі. Амортизація виробничих основних фондів виключається з валових доходів підприємства при нарахуванні податку з прибутку. У податковому законодавстві виробничі основні фонди називаються амортизованими.
Невиробничі (неамортизовані) основні фонди для оподатковування до уваги не беруться і не враховуються.
У свою чергу амортизовані основні фонди групуються в три групи:
- перша група - будинки, споруди, їхні структурні компоненти і передавальні пристрої;
- друга група - автомобільний транспорт і вузли до нього, меблі, конторське устаткування, побутові прилади і пристрої;
- третя група - будь-які інші основні фонди, не включені в групи 1 і 2.
Друга особливість - ведеться облік і амортизується вартість (на початок звітного періоду) груп основних фондів, а не вартість окремих об'єктів основних засобів (основних фондах 1-ої групи й у розрізі окремих об'єктів).
Балансова вартість групи основних фондів на початок звітного періоду розраховується за формулою (п. 8.3.2 Закону про прибуток):
Ба = Б (а-1) + П (а-1) - У (а-1) - А (а-1),
де Ба - балансова вартість групи на початок звітного періоду;
Б (а-1) - балансова вартість групи на початок періоду, що передував звітному;
П (а-1) - сума витрат на придбання основних фондів, здійснення капітального ремонту, реконструкції, модернізацій та інших покращень основних фондів протягом періоду, що передував звітному;
У (а-1) - сума виведених...
Розробка бізнес-плану ТОВ "Поляна" з виробництва морозива
Створення бізнес-плану для обґрунтування ефективності організації виробничого ТОВ "Поляна" по випуску морозива з метою залучення інвесторів для кредит...
Розробка бізнес плану ТОВ Поляна з виробництва морозива
Вибір найкращого варіанту оптимального зустрічного плану виробництва
Аналіз конкретної логістичної ситуації з розрахунку й побудови зустрічного плану виробництва. Розрахунок параметрів, необхідних для пошуку зустрічного...
Розробка плану виробництва
Розрахунок виробничої потужності проектованого цеху. Визначення потреби і вартості сировини і матеріалів. Визначення витрати і вартості енергоресурсів...
Зміст та порядок розробки стратегічного плану
Поняття та створення стратегічного плану. Відмінності стратегічних планів і програм (проектів). Розробка основних напрямків розвитку страхової компані...