Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Экономика

Розробка плану виробництва пектину

Тип: контрольная работа
Категория: Экономика
Скачать
Купить
План виробництва пектину та матеріально-технічного забезпечення. Плани по праці, заробітній платі, собівартості. Зведений розрахунок основних техніко-економічних показників господарської діяльності. Використання виробничих потужностей підприємства.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Зміст

1. План виробництва продукції та матеріально-технічного забезпечення

2. План по праці і заробітній платі

3. План по собівартості

4. Зведений розрахунок основних техніко-економічних показників господарської діяльності

Список використаних джерел

1. План виробництва продукції та матеріально-технічного забезпечення

При розробці плану виробництва пектину, принципове значення має такий фактор, як попит на готову продукцію.

Аналіз ринкової ситуації свідчить про наявність значного попиту на пектин в нашій країні з боку платоспроможних кондитерських фабрик. Нижче представлено план виробництва пектину в 2014 - 2018 рр., у якому відображено поступовий вихід на максимальну потужність, відповідно до якої скоректований план виробництва:

План виробництва пектину залежно від максимально можливої потужності:

2014 р. - 83 %;

2015 р. - 87 %;

2016 р. - 92 %;

2017 р. - 100 %;

2018 р. - 100 %.

Планований робочий розклад:

1. Режим роботи 3 зміни.

2. Тривалість робочого дня 8 годин.

3. Тривалість робочого тижня 5 днів.

4. Кількість робочих днів у році 300 днів.

Можлива максимальна потужність устаткування - 0,4 т готової продукції за зміну, (близько 50 кг/година) у подальших розрахунках прийнятий показник 50 кг / година.

Таким чином, планована максимальна потужність устаткування:

0,4 * 3 = 1,2 т/добу;

1,2 * 300 = 360 т/р. - при умові використання виробничих потужностей на 100 %.

360 / 10 = 36 т/місяць (у середньому).

Розрахуємо витрати ресурсів, які необхідні для підприємства для одного року виробництва:

а) витрати ресурсів на комунальні потреби:

електроенергія - 50*40,2 = 2017 (дол. США);

вода - 2000*0,1 = 200 (дол. США);

газ природній - 100*80,4 = 8040 (дол. США);

стічні води - 2000*0,7 = 1400 (дол. США).

РАЗОМ: 2017 + 200 + 8040 + 1400 = 11650 дол. США/рік.

б) витрати ресурсів на технологічні потреби:

електроенергія - 7,1*40,2 = 285,42 (дол. США);

вода - 154,1*0,1 = 15,41 (дол. США);

газ природній - 7,5*80,4 = 603 (дол. США);

стічні води - 92,5*0,7 = 64,75 (дол. США).

Разом: 285,42 + 15,41 + 603 + 64,75 = 968,58 дол. США/т.

Складемо графік витрат по рокам, враховуючи виробничі потужності:

2014 р. - 83 % = 360*83% = 298,8*968,58 + 11650 = 301061,7 дол.;

2015 р. - 87 % = 360*87% = 313,2*968,58 + 11650 = 315009,3 дол.;

2016 р. - 92 % = 360*92% = 331,2*968,58 + 11650 = 332443,7 дол.;

2017 р. - 100 % = 360*968,58 + 11650 = 360338,8 дол.;

2018 р. - 100 % = 360*968,58 + 11650 = 360338,8 дол.

Розрахуємо витрати на сировину і матеріали.

Оскільки, вихід пектину з основної сировини становить 30 %, то відповідно з 1т основної сировини = 0,3 т пектину.

Графік витрат на сировину по рокам, враховуючи виробничі потужності, буде становити:

2014 р. = 298,8/0,3 = 996*871 = 867516 дол.;

2015 р. = 313,2/0,3 = 1044*871 = 909324 дол.;

2016 р. = 331,2/0,3 = 1104*871 = 961584 дол.;

2017 р. = 360/0,3 = 1200*871 = 1045200 дол.;

2018 р. = 360/0,3 = 1200*871 = 1045200 дол.

Графік витрат на матеріали, по рокам:

2014 р. = 298800/13,5 = (22133/1000) *(21,4+8) = 650,71 дол.;

2015 р. = 313200/13,5 = (232001000) *(21,4+8) = 682,08 дол.;

2016 р. = 331200/13,5 = (24533/1000) *(21,4+8) = 721,27 дол.;

2017 р. = 360000/13,5 = (26667/1000) *(21,4+8) = 784,01 дол.;

2018 р. = 360000/13,5 = (26667/1000)*(21,4+8) = 784,01 дол.

2. План по праці і заробітній платі

план собівартість виробничий

Технолог = 421*10 = 4210 дол./рік;

Оператор = (140*6)*10 = 8400 дол./рік;

Транспортні робітники = 140*10 = 1400 дол./рік;

Електрик = 140*10 = 1400 дол./рік;

Сантехнік = 140*10 = 1400 дол./рік;

Мол. облс. Персонал (МОП) = 112*10 = 1120 дол./рік;

Охоронець = (140*4)*10 = 5600 дол./рік;

Адміністративно-управлінський персонал = (421*5)*10 = 21050 дол./рік.

Разом: 4210 + 8400 + 1400 + 1400 + 1400 + 1120 = 44580 дол./рік.

Фонд заробітної плати для однієї зміни на 1 рік дорівнює 44580 доларів США.

Нам відомо, що за роботу в нічну зміну нараховується доплата в розмірі 28% (для виробничого персоналу), розрахуємо її:

(44580 - 5600 - 21050)*28% = 17930*28% = 5020,4 дол. США.

Таким чином загальний фонд заробітної плати за рік буде становити:

(44580 - 5600 - 21050) = 17930 дол. США.

44580 + 17930 + 17930 + 5020,4 = 85460,4 (дол. США)

Отже, загальний фонд річної заробітної плати на підприємстві буде дорівнювати 85460,4 доларів США.

Розрахуємо суму нарахувань на заробітну плату:

Станом на грудень 2005 року діяли такі ставки нарахувань на фонд заробітної плати:

Пенсійний фонд - 32%;

Фонд соціального страхування - 2,5%;

Фонд по безробіттю - 1,9%;

І фонд страхування від нещасного випадку - 1,5%.

Нарахуємо:

Пенсійний фонд - 32%:

85460,4*32% = 27347,32 дол. США;

Фонд соціального страхування - 2,5%:

85460,4*2,5% = 2136,51 дол. США;

Фонд по безробіттю - 1,9%:

85460,4*1,9% = 1623,75 дол. США.

І фонд страхування від нещасного випадку - 1,5%:

85460,4*1,5% = 1281,91 дол. США.

Отже, витрати за рік на оплату праці будуть становити:

85460,4 + 27347,32 + 2136,51 + 1623,75 + 1281,91 = 117849,89 дол.

3. План по собівартості

Адміністративні витрати та витрати на збут по роках:

2014 р. = 298,8*11850 = 3540780*2,81% = 99495,92 дол. США;

2015 р. = 313,2*11850 = 3711420*2,81% = 104290,9 дол. США;

2016 р. = 331,2*11850 = 3924720*2,81% = 110284,6 дол. США;

2017 р. = 360*11850 = 4266000*2,81% = 119874,6 дол. США;

2018 р. = 360*11850 = 4266000*2,81% = 119874,6 дол. США.

Розрахуємо тепер фінансування проекту:

Оскільки відомо, що сума кредиту 1800 000 дол. США, і вона виплачується в кінці року рівномірно (строк 3,5 роки), та те що перші півроку пільгові, то:

1800 000/3 = 600 000 дол./рік.

Тоді, виплата кредиту по рокам буде мати такий вигляд:

2006 р. = (1800000*16%)/2 = 144 000 дол. США;

2014 р. = 288000 + 600000 = 888000 дол. США;

2015 р. = 192000 + 600000 = 792000 дол. США;

2016 р. = 96 000 + 600000 = 696000 дол. США.

Розрахуємо суму амортизації основних засобів, враховуючи те, що спосіб нарахування амортизації - податковий.

Податкові методи підрахунку амортизації мають три особливості.

Перша особливість - поділ основних фондів на виробничі і невиробничі. Амортизація виробничих основних фондів виключається з валових доходів підприємства при нарахуванні податку з прибутку. У податковому законодавстві виробничі основні фонди називаються амортизованими.

Невиробничі (неамортизовані) основні фонди для оподатковування до уваги не беруться і не враховуються.

У свою чергу амортизовані основні фонди групуються в три групи:

- перша група - будинки, споруди, їхні структурні компоненти і передавальні пристрої;

- друга група - автомобільний транспорт і вузли до нього, меблі, конторське устаткування, побутові прилади і пристрої;

- третя група - будь-які інші основні фонди, не включені в групи 1 і 2.

Друга особливість - ведеться облік і амортизується вартість (на початок звітного періоду) груп основних фондів, а не вартість окремих об'єктів основних засобів (основних фондах 1-ої групи й у розрізі окремих об'єктів).

Балансова вартість групи основних фондів на початок звітного періоду розраховується за формулою (п. 8.3.2 Закону про прибуток):

Ба = Б (а-1) + П (а-1) - У (а-1) - А (а-1),

де Ба - балансова вартість групи на початок звітного періоду;

Б (а-1) - балансова вартість групи на початок періоду, що передував звітному;

П (а-1) - сума витрат на придбання основних фондів, здійснення капітального ремонту, реконструкції, модернізацій та інших покращень основних фондів протягом періоду, що передував звітному;

У (а-1) - сума виведених...

Другие файлы:

Розробка бізнес-плану ТОВ "Поляна" з виробництва морозива
Створення бізнес-плану для обґрунтування ефективності організації виробничого ТОВ "Поляна" по випуску морозива з метою залучення інвесторів для кредит...

Розробка бізнес плану ТОВ Поляна з виробництва морозива

Вибір найкращого варіанту оптимального зустрічного плану виробництва
Аналіз конкретної логістичної ситуації з розрахунку й побудови зустрічного плану виробництва. Розрахунок параметрів, необхідних для пошуку зустрічного...

Розробка плану виробництва
Розрахунок виробничої потужності проектованого цеху. Визначення потреби і вартості сировини і матеріалів. Визначення витрати і вартості енергоресурсів...

Зміст та порядок розробки стратегічного плану
Поняття та створення стратегічного плану. Відмінності стратегічних планів і програм (проектів). Розробка основних напрямків розвитку страхової компані...