Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Экономика

Фірма в умовах досконалої конкуренції

Тип: контрольная работа
Категория: Экономика
Скачать
Купить
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ Відокремлений підрозділ у м. Вінниці КАФЕДРА ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ТА СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН К О Н Т Р О Л Ь Н А Р О Б О Т А з дисципліни "м і к р о е к о н о м і к а" Варіант: 2 Виконав: студент групи 34 п/м Воронюк В.Г. Перевiрив: Кульбіда Л.С. Вiнниця 2004 р. Т Е М А 1.Предмет і метод мікроекономічного аналізу 2. Фірма в умовах досконалої конкуренції В с т у п Людині для існування необхідно виробляти життєві блага: продукти харчування, одяг, взуття, житло, транспортні засоби, меблі, засоби зв'язку, ліки та ін. Для виробництва благ потрібні економічні ресурси: сировина, земля, робоча сила, обладнання, приміщення, підприємницькі здібності. Їх запаси завжди лімітовані, тому обмежені і можливості виробництва всіх благ. Крім того, потреби людини безмежні, вона бажає покращувати своє забезпечення благами без кінця. Ці дві особливості людської поведінки вступають у гостре протиріччя між собою, тому в людей залишається лише один вихід — економити. Отже, предметом вивчення економічної теорії є діяльність людей, пов'язана з досягненням ефективного використання обмежених ресурсів для найкращого задоволення потреб у життєвих благах. Економічні явища можна досліджувати на різних рівнях. Якщо в якості об'єкта дослідження взяти національну економіку, то такий підхід називають макроекономічним. Засновниками мікроекономіки вважаються вчені Жан Батіст Сей і Томас Мальтус. Теорія трьох факторів виробництва Сея та закон спадної доходності Мальтуса досі використовуються в мікроекономіці У кінці XIX ст. з'явилась ціла плеяда економістів неокласичного напряму: А. Маршал, К. Менгер, Ф. Візер, Дж.Б. Кларк,Е. Бем-Беверк та інші. Неокласики істотно модифікували теорію цін. Зокрема, ними були введені такі поняття, як попит, пропозиція, цінарівноваги та інші. Покупець займає у неокласиків важливе місце в ціноутворенні, у класичній же школі акцентувалась увага на головній ролі виробника у процесі ціноутворення. До мікроекономіки у цей період активно ввійшли математичні методи, графіки, психологія. У процесі вибору, що нав'язаний суспільству обмеженістюресурсів, люди постають перед необхідністю розв'язання трьох основних проблем, вирішити які допомагає наука мікроекономіка. Мікроекономіка розкриває основні закономірності функціонування ринкової економіки на рівні товаровиробника та споживача і показує механізм прийняття рішень господарюючими суб'єктами, які прагнуть досягти максимального задоволення потреб в умовах використання обмежених ресурсів. Основна проблема економічної теорії та господарськоїпрактики — розв'язання протиріччя між бажанням індивідівзадовольнити свої безмежні потреби та обмеженістю ресурсів, які знаходяться в Їх розпорядженні . Методи мікроекономічного аналізу Сукупність засобів та прийомів пізнання суті економічних процесів на рівні окремих господарюючих суб'єктів. Загальнонаукові методи:*порівняльний аналіз;*синтез;*індукція;*дедукція;*наукова абстракція;*аналогія;*графічне зображення;* моделювання;* абстрагування;* функціональний аналіз; * припущення при інших умовах;* рівноважний підхід ;Методи статистики і динаміки:* граничний аналіз;* економічна модель;* економічні змінні; Моделювання економічних явищ та процесів визначення ключових змінних, що х...
Другие файлы:

Формування рівноваги на ринку капіталу
Моделювання поведінки споживача. Явні та неявні витрати фірми на ринку. Пропонування і рівновага на ринках капіталу і землі. Оптимізація обсягів вироб...

Досконало та недосконало-конкурентний виробник в довгостроковому періоді: особливості поведінки
Сукупний попит та пропозиція у довгостроковому періоді. Теорія виробництва та виробнича функція. Фірма в умовах досконалої конкуренції та вибір обсягу...

Ринок досконалої конкуренції
Особливості ринку досконалої конкуренції (відсутність контролю за цінами і характер попиту). Поведінка конкурентного підприємства у короткому періоді...

Модель монополістичної конкуренції
Монополістична конкуренція — вид конкуренції, що може виникнути за великої кількості продавців, що реалізують диференційовану продукцію на ринку з віл...

Фірма на конкурентному ринку
Загальне правило максимізації прибутку. Ринок досконалої конкуренції та його характерні риси. Абсолютно еластичний попит. Сукупний та середній виторг....