Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Экономика

Характеристика проекту реконструкції з метою організації виробництва автомобільного листа

Тип: курсовая работа
Категория: Экономика
Скачать
Купить
ЗМІСТВСТУП1.Характеристика виробничої програми підприємства.2. Фактори інвестиційної привабливості2.1. Фактори виробництва2.2. Ринкові фактори:2.3. Правові фактори:2.4. Макроекономічні і політичні фактори:2.5. Фактори господарської і фінансової привабливості:3. Загальна характеристика підприємства3.1. Фінансово-економічний стан підприємства на 1.07.2002 р.3.2. Структура керування3.3. Кадровий склад керування підприємством3.4. Стан приватизації3.5. Місцезнаходження3.6. Основні виробничі фонди3.7. Основна продукція3.8. Обсяг виробництва основних видів продукції за 1999 – 2001р3.9. Характеристика фінансового стану комбінату3.10. Аналіз ринків збуту і перспективи їхнього розвитку4. Характеристика проекту реконструкції з метою організації виробництва автомобільного листа4.1. Опис продукції4.2. Конкурентноздатність продукції4.3. Патентна захищеність і авторські права4.4. Маркетинг і збут продукції4.5. Умови фінансування і розрахунок платежів по кредиту4.6. Визначення внутрішньої норми рентабельності4.7. Можливі ризики і форми страхуванняВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИДодаткиВСТУППланування, безперечно, необхідний елемент ефективної діяльності фірми на ринку. Існує кілька підходів до розробки бізнес-плану. Між ними дуже багато загального, однак окремі розходження все-таки існують. На перше місце в даному випадку ставиться визначення особистих цілей бізнесмена. Після оцінки ситуації як поза, так і усередині компанії визначається головна мета. Потім можна перейти до розробки стратегії, що являє собою процес конкретизації головної мети, розбивку її на задачі і підзадачі. На кожнім етапі реалізації обраної стратегії доцільно вносити в план визначені корективи, що диктує реальний хід подій. Таким чином, виробляється оперативний план. На основі довгострокових тенденцій і оперативного плану розробляється довгостроковий план.Задум плану завжди має потребу в ретельному обґрунтуванні і перевірці на реальність. З цією метою його розвертають у систему приватних стратегій: товарно-ринкову, НДДКР, систему розвитку потенціалу і фінансову систему, що реалізується на другому етапі планування. Стратегія НДДКР є ведучої. Вона виявляє і формує комплекс розробок, найбільш актуальних для споживача і відповідних науково-технічному потенціалу підприємства.За підсумками розробки різних варіантів стратегії уточнюються як очікувані розміри прибутку, так і потреби в капітальних вкладеннях. Ця інформація надходить на вхід фінансової стратегії, призначеної для остаточного балансування фінансових потреб і визначення розмірів і форм залучення позикових засобів.На третьому етапі формування стратегічного плану результатні дані по каналах зворотнього зв'язку надходять на вхід задуму плану з метою його коректування. Остаточний варіант плану разом з результатами аналізу зовнішнього середовища, а також можливостей фірм оформляються у виді глобальної стратегії розвитку. У цілому можна зробити висновок, що перераховані методики планування дуже подібні й в основному доповнюють один одного, розглядають бізнес-планування з різних сторін і виділяє різні етапи планування в якості основних.Особливу роль у формуванні бізнес-плану грають плани маркетингу. Розділ, присвячений маркетингу, є однієї з найважливіших частин бізнес-плану, оскільки в ньому безпосередньо говориться про характер намічуваного бізнесу і способах реалізації проекту, завдяки яким можна розраховувати на успіх підприємства. Іншими словами, ціль цього розділу – роз'яснити як передбачуваний бізнес має намір впливати на ринок і реагувати на обстановку, що складається на ньому, щоб забезпечити збут товару чи послуг. Підприємець повинний представити тут свій бізнес як привабливу можливість для інвестицій, як кредитний ризик із привабливими перспективами. Маркетинг-план може бути сформований по-різному в залежності від виду бізнесу і складності ринку.Плани маркетингу обов'язково містять у собі опис загальної стратегії маркетингу, політики ціноутворення, тактики реклами продукції, її реалізації і послепродажного обслуговування, а також прогнози обсягів продажів.При викладі тактики реалізації продукції, доцільно вказати методи реалізації ( власна торгова мережа, торгові представники, посередники), що фірма могла б використовувати найближчим часом і в довгостроковій перспективі, а також, будь-які спеціальні вимоги для реалізації продукції. У бізнес-плані повинне бути зазначено, як буде проводитися реалізація, включаючи методи транспортування, страхування, кредитування, митні збори й ін.У розділі «Реклама» укладач бізнес-плану повинний указати, яким образом компанія збирається привертати увагу покупців до продукції, що випускається.Чимале місце в бізнес-плані приділяється виробничому плануванню. Потрібно, насамперед, приділити належна увага аналізу чи продукції послуг, характерних для даного бізнесу, оскільки поза залежністю від стратегічних розумінь бізнес не буде успішним, якщо не забезпечити привабливість для ринку його товарів і послуг. Одна з задач цієї частини плану ( характеристика в стиснутій формі основних параметрів товарів і послуг, пропонованих даною фірмою. Важливо, щоб їхні привабливі риси були освітлені в простій і ясній формі (використання і привабливість товарів і послуг, їхня розробка і розвиток). Іноді буває корисно представити список чи експертів споживачів, що знайомі зі згаданим чи товаром послугами і можуть дати про їх схвальний відгук. Такі зведення можуть бути представлені у формі чи листа звіту і включені у виді додатка.
Другие файлы:

Бізнес-план проекту реконструкції товстолистового стана 2300 ВАТ ”ДМЗ” з метою підвищення якості виготовляємої продукції у рамках програми «Донбасс 2020»
Тема: “Розробити бізнес-план проекту реконструкції товстолистового стана 2300 ВАТ ”ДМЗ”з метою підвищення якості виготовляємої продукції у рамках прог...

Інституційний аналіз інвестиційного проекту
Базування оцінки проекту, його фінансової привабливості на кількісних показниках і вартісних оцінках виробництва та реалізації продукції проекту. Пров...

Техніко-економічне обґрунтування проекту модернізації виробництва АТ "Пирятинський сирзавод"
Визначення економічної доцільності реконструкції виробництва АТ "Пирятинський сирзавод" шляхом розширення асортименту м'яких сирів. Технічне обґрунтув...

Міжнародна діяльність автомобільного концерну BMW
Характеристика діяльності автомобільного концерну BMW, аналіз його світового виробництва і торгівлі. Фактори, які визначають споживання товару BMW. Се...

Розробка бізнес-плану інвестиційного проекту ПАТ "Дніпропетровський металургійний комбінат ім. Ф.Е. Дзержинського"
Техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємства в ринкових умовах. Програма реалізації продукції та прийнята технологія виробництва. Вимоги д...