Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Военное дело и гражданская оборона

Аналіз конструкцій ходової частини сучасних гусеничних машин

Тип: реферат
Категория: Военное дело и гражданская оборона
Скачать
Купить
Міністерство освіти и науки УкраїниГорлівський технікум Донецького національного університетуРефератЗ дисципліни: “Військова справа”На тему:«Аналіз конструкцій ходової частини сучасних гусеничних машин»Виконав студентгрупи 2 ПМ-10Ахметов Сергій Сергійович2010ЗмістВведення1. Система підресорювання танків2. Вимоги до систем підресорювання та шляхи їх виконання3. Класифікація систем підресорювання4. Аналіз конструкцій підвісок5. Амортизатор6. Рідини, що застосовуються в амортизаторах7. Гусеничний рушій8. Опорні коткиВисновокЛітератураВведенняСтійкістю від ядерної зброї і здатністю діяти на заражених ділянках місцевості, високою рухливістю та вогневої мощі танків, пояснюється бурхливий розвиток танкобудування. Нарощування бойових властивостей танків йде шляхом розробки принципово нових агрегатів, використання останніх досягнень науки і техніки. Все це вимагає від інженера-конструктора високої технічної культури і кругозору, міцних знань конструкції та розрахунків сучасних танків. Саме такі знання повинні стати базою для організації грамотної експлуатації і ремонту техніки, для керівництва технічною підготовкою підлеглих, освоєння нових зразків, що надходять на озброєння. Військовий інженер повинен бачити перспективи розвитку, вміти оцінювати бойові властивості вітчизняної та закордонної техніки. Основним видом бронетанкової техніки є танки, а їх шасі використовуються, як правило, в якості бази для інших машин. При цьому вирішуються питання уніфікації деталей, вузлів і агрегатів, і в цілому шасі всіх видів бронетанкового озброєння. Це дозволяє знизити витрати на оснащення армії, навчання особового складу, забезпечити експлуатацію, ремонт і постачання військ бронетанковим майном. У даному рефераті викладено основні вимоги, що пред'являються до системи підресорювання і руху танків. Велике значення останнім часом приділяється ходової частини танка, так як вона має великий вплив на швидкість і рухливість танка. 1. Система підресорювання танківСистемою підресорювання танків називається сукупність деталей, вузлів і механізмів, які пов'язують корпус з осями опорних котків. Сукупність деталей, вузлів і механізмів, які пов'язують вісь конкретного ковзанки з корпусом, називається підвіскою ковзанки з корпусом, називається підвіскою ковзанки. Кожна підвіска включає пружний елемент (ресору), амортизатор (демпфер) і балансир. Система підресорювання служить для передачі сили ваги танка через опорні котки та гусеницю на грунт. для пом'якшення поштовхів та ударів, які діють на корпус танків, і для швидкого гасіння коливань корпусу. Від якості системи підресорювання у великій мірі залежать середні швидкості руху танків по місцевості, влучність вогню з ходу, працездатність екіпажу, надійність і довговічність роботи обладнання танка. 2. Вимоги до систем підресорювання та шляхи їх виконанняСистеми підресорювання повинні забезпечити хорошу плавність ходу в різних умовах, високу живучість, у мирний час відносну масу не більше 4-7% маси машини; займати всередині танка обсяг не більше 6-8%; бути зручними для обслуговування та експлуатації; просто і легко монтуватися і демонтуватися. Висока плавність ходу досягається шляхом збільшення динамічних і повних ходів ковзанок, зниження жорсткості пружних елементів, збільшення кількості амортизаторів і сил їх опору, застосування систем автоматичного регулювання (САР). Збільшення динамічних ходів до 350 мм можна вважати доцільним межею. Подальше збільшення динамічних ходів зажадає збільшення висоти корпусу, що призведе при обмеженій масі до ослаблення бронювання. Сили опору амортизаторів на прямому ходу для танків масою 40-50 т слід обмежити величиною 70-90 кН на каток. Подальше їх збільшення призводить до зростання прискорень трясіння при русі по м'яких нерівностях. Постановка на борт понад три амортизаторів дає поліпшення плавності ходу. Подальше збільшення кількості амортизаторів призводить до підвищення питомої потенційної енергії системи підресорювання і поліпшенню подолання перешкод. Варіант САР підресорювання з лазерним датчиком профілю був розроблений у США для танка МВТ-70. Динаміка ходового макету з цією системою поліпшена на 30%. Висока живучість забезпечується міцністю, мінімальної їх вразливістю на полі бою, збільшенням енергоємності. Міцність і довговічність підвіски досягається застосуванням для найбільш відповідальних деталей високолегованих сталей (сталь 45ХНМФА - для тріснув), спеціальних технологічних заходів, що підвищують втомну міцність тріснув (термообробка, шліфовка, накатка роликами, загартовування). Підвищення зносостійкості домагаються скороченням "консольного" при передачі реакції опорного катка на корпус, застосуванням розвинених підшипників кочення для опор балансирів, забезпеченням регулярної змащення тертьових поверхонь, запобігання потрапляння на них вологи, вибором зносостійкої конструкції деталей, які утримують балансири і катки від осьових переміщень, виключенням конструкцій, працюючих на великих контактах, напругах рухомих деталей. Мінімальна вразливість на полі бою забезпечується розміщенням деяких деталей усередині корпусу (осі балансирів, торсіони, пневморессори, амортизатори) і ближче до днища машини, наданням пулестойкости розташованим зовні деталей і можливістю продовжувати рух при ураженні окремих частин і вузлів підвіски. Найменшою вразливістю відрізняються торсіонні підвіски. Зручність обслуговування і експлу...
Другие файлы:

Ходові системи лісових гусеничних машин і сільськогосподарських тракторів
Вивчення принципу дії рамної конструкції кістяка, яка застосовується на гусеничному ланцюгу. Загальні пристрої ходової частини гусеничного трактора. С...

Технічне обслуговування та ремонт ходової частини автомобілів МАЗ
Технічні характеристики автомобілів МАЗ. Загальна будова, особливості, технічне обслуговування та ремонт агрегатів ходової частини: рами і буксирного...

Організація технічної експлуатації парку меліоративних і будівельних машин в умовах ПМК
Визначення річного режиму роботи парку машин. Розрахунок плану обслуговування і ремонту машин аналітичним і графічним способом. Організація роботи пер...

Технічне обслуговування та ремонт ходової частини автомобіля Фольксваген
Рано чи пізно будь-який власник автомобіля стикається з необхідністю провести ремонт ходової частини автомобіля. Саме ходова частина відповідає за пла...

Особливості тракторів, що оснащуються бульдозерами
Методи удосконалювання конструкцій бульдозерів і розпушувачів. Вимоги до конструкції тракторів для роботи з навісним устаткуванням. Конструктивні особ...