Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Военное дело и гражданская оборона

Улаштування вузла загородження

Тип: курсовая работа
Категория: Военное дело и гражданская оборона
Скачать
Купить
Обґрунтування задуму на влаштування вузла загороджень, попередній розрахунок сил, засобів та часу на влаштування. Методика визначення сил, засобів і часу на підготовку моста до руйнування. Прийняття рішення на влаштування і утримання вузла загороджень.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Вступ

За сучасними поглядами, вузол загороджень являє собою комплекс мінно-вибухових і невибухових загороджень, які влаштовуються на місцевості в комплексі з природними перешкодами для прикриття найбільш важливих ділянок дорожнього напрямку. Розрізняють вузли загороджень тактичного й оперативного значення. Перші створюються в системі тактичних загороджень за планом підрозділів в інтересах успіху оборонної операції в цілому. Як оперативні, так і тактичні вузли загороджень можуть бути на позиціях військ або поза нею. Вузли загороджень поза позицією створюються в основному на дорожньому напрямку. Метою їх застосування є зниження темпу наступу противника та за рахунок затримання при доланні загороджень, що зумовило актуальність курсової роботи.

Курсова робота виконується відповідно до плану та програми навчальної дисципліни «Улаштування та подолання загороджень» у сьомому семестрі.

Предметом роботи вступає прийняття рішення по влаштуванню вузла загородження на визначеному дорожньому напрямку.

Об'єктом курсової роботи є проведення розрахунків щодо створення вузла загороджень

Метою роботи є розробка у відповідності з завданням варіанту створення вузла загороджень поза військами з відпрацюванням основних звітних документів з його влаштування й утримання, а також визначення ефективності вузла загороджень по враженню й затримці противника.

Для виконання роботи застосовувались методи емпіричного дослідження, а саме порівняння та вимірювання. При розробці пояснювальної записки використовувались методи теоретичного дослідження, такі, як аналіз і синтез, індукція й дедукція, моделювання.

1. Обґрунтування задуму на влаштування вузла загороджень

1.1 Вихідні дані

І. Загальна тактична обстановка.

Противник (1/3 МД) обороною наших військ зупинений і з 6.00 13.01.12 тимчасово перейшов до оборони на рубежі Новское (7470), Обломово (7469), Палома(7468). Одночасно, підтягуючи з глибини резерв, готується до відновлення наступу в напрямку Филино(7669), Заря (7767). За даним розвідки перехід до наступу можливий зранку 16.01.12.

Наші війська (12 омбр), зупинивши наступ противника, продовжують нарощувати системи вогню й загороджень у смузі оборони бригади по рубежу: Добрици (7670), Ремша(7669), Филино(7668) з завданням не допустити прориву противника в напрямку Ремша(7669), Филино(7668).

ІІ. Місцева обстановка.

Ісв іср омбр до 11.00 13.01.12 зосередилась у районі польової дороги квадрат (99554) у готовності зранку 14.14.12 приступити до влаштування вузла загороджень на дорожньому напрямку в смузі оборони 12 омбр.

Довідкові дані:

Укомплектованість взводу о/с та технікою -100%.

Час на влаштування вузла загороджень -24 год.

Час на переведення загороджень з другого ступеню готовності в перший не більше 9 хв.

Розміри й зона влаштування вузла 2/3 км.

1.2 Оцінка обстановки

вузол загородження руйнування

І. Висновки з оцінки противника

Противник (1/3 мд) має у своєму складі невелику кількість танків і бронетранспортерів, відповідно основу загороджень у вузлі будуть складати протипіхотні мінно-вибухові загородження.

Район влаштування вузла загороджень знаходиться поза досяжністю кулеметного й артилерійського вогню противника, що сприяє виконанню завдань у світлу частину доби.

При влаштуванні й утриманні вузла загороджень необхідно організувати спостереження за повітряним противником і надійну охорону підготовлених до руйнування об'єктів та інших загороджень від дій його розвідувально-диверсійних груп.

ІІ. Висновки з оцінки свого взводу

Озброєння:

ісвід: автомобілі транспортні - 3 од.; УМП-2- 3 к-ти.; УМП-3 к-ти; ИМП-2- 9 шт. КР-И - 3 к-ти; МП-5 -2 од.

відкм: автомобілі транспортні - 1 од.; переносний комплект дистанційного керування по радіо мінами та зарядами ПД-420 - 1 к-т.

Взвод спроможний виконати завдання з улаштування вузла загороджень на середньо-пересіченій місцевості.

ІІІ. Висновки з оцінки місцевості в районі створення вузла загородження

Місцевість у районі влаштування вузла загородження середньо пересічена. Основою природної перешкоди є р. Ирмес (ширина 20м, глибина до 1,2м). Металевий міст через р. Ирмес є основним об'єктом, руйнування якого значно ускладнить рух противника в глибину нашої оборони. Іншим об'єктом, що підлягає руйнуванню та влаштуванню на ній мінованого завалу, підлягає фронтальна асфальтна дорога, яка знаходиться на відстані 150-200 м від мосту, автомобільна дорога шириною 8м, яка веде до мосту, має гравійне покриття товщиною 30 см, також необхідно провести роботи по влаштуванню мінованого завалу в районі асфальтної дороги, що веде до населеного пункту Филино. Охарактеризувавши водну перешкоду, нам необхідно замінувати лівий край р. Ирмес. На напрямку руху противника обхід (об'їзд) даної ділянки дороги з правой сторони утруднений наявністю водних перешкод та різних схилів та підйомів. Переважаючий тип грунта в районі створення вузла загороджень - супісь.

Таким чином, аналіз місцевості, природних перешкод, доріг і штучних споруд на них показує, що у вказаних межах району створення вузла загороджень основними об'єктами, що підлягають руйнуванню й мінуванню можуть бути:

· металевий міст р. Ирмес;

· ділянка асфальтної дороги, що веде до населеного пункту Филино;

· ділянка автомобільної дороги, що веде до мосту;

· мінування берегу р. Ирмес.

1.3 Визначення задуму на влаштування вузла загороджень

Виходячи з оцінки противника й місцевості, а також сил, засобів і часу вирішив створити вузол загороджень з трьох осередків. Основні зусилля при влаштуванні вузла зосередити на підготовку до руйнування металевого мосту через р. Ирмес.

Крім того, підготувати до руйнування автомобільну дорогу.. Можливі шляхи обходу загороджень і руйнувань прикрити змішаними мінними полями й групами мін.

Підготовку загороджень у вузлі здійснювати комбінованим способом (одночасно готувати всі осередки вузла, а в кожному осередку загородження - послідовно). На влаштування кожного осередку виділити інженерно-саперне відділення. Улаштування вузла почати з 6.00 24.3 і закінчити о 6.00 25.3. Підготовку мін (спорядження їх підривниками) провести завчасно до початку виконання завдання. Підвезення ВР і мін до місць улаштування руйнувань і загороджень здійснити транспортом взводу.

У кожному осередку попередньо намітити наступні об'єкти руйнувань і загороджень.

В ОСЕРЕДКУ №1

Зруйнувати одну ділянки дороги;

В ОСЕРЕДКУ №2

Підготовити до руйнування металевий міст;

Встановити протипіхотне мінне поле:

1.4 Попередній розрахунок сил, засобів і часу на влаштування вузла загороджень

Для виконання завдання виділяється івс іср омбр (23 особи) на 11 годин. Трудовитрати, якими ми володіємо для виконання завдань:

2324=552 люд/год.

З цього обсягу трудовитрат необхідно виділити: 10% - на перехід між об'єктами; 10% - для організації охорони підготовлених до руйнування об'єктів; 10% - резерв командира взводу.

Таким чином, для безпосереднього виконання завдань залишається 70% трудовитрат, що складає: 5520,7=386 люд/год.

Для влаштування кожного осередку загороджень виділяється відділення. Трудовитрати, якими ми володіємо для виконання завдань у кожному осередку, складає: 188/3=62 люд/год.

Трудовитрати, необхідні для влаштування кожного осередку, а також необхідна кількість інженерних боєприпасів і засобів визначаємо за допомогою нормативів.

ОСЕРЕДОК №1

1. В Зруйнувати одну ділянки дороги

Для підривання дороги необхідно дороги необхідно:

180 кг тротилу.

ОСЕРЕДОК №2

1. Підготовка до руйнування металевого мосту.

Для підривання металевого мосту з прольотами до 18 м необхідно 72 люд/год. та 840 кг ВР (тротил) т, 12 шт ЕДП, 350 м - СПП-2, 72м - СПП-1 машинку КПМ-3.

2. Для встановлення протипіхотного міного МП необхідно:

-ППМ-1000 пмм-2

3. Руйнування однієї ділянки дороги.

Для руйнування однієї ділянки дороги протяжністю 24 м, шириною до 8 м, з асфальтним покриттям заряди розташовуються по середині дороги. <...

Другие файлы:

Улаштування вузла загородження
Розробка у відповідності з завданням варіанту створення вузла загороджень поза військами з відпрацюванням основних звітних документів з його влаштуван...

Розрахунок та проектування шпиндельного вузла
Вибір схеми шпиндельного вузла по значенню швидкісного параметру. Визначення опорних реакцій, радіальних жорсткостей опор. Розрахунок жорсткості шпинд...

Проектування водопостачання та каналізації
Улаштування дворової мережі водопроводу та системи внутрішнього холодного водопроводу. Розрахунок та добір водоміру. Визначення потрібного напору в си...

Організація будівельного майданчика
Вимоги безпеки в організації облаштування будівельного майданчика. Забезпечення загородження захисним козирком над тротуарами в місцях проходження люд...

Вимоги до проектування станцій метрополітену
Метрополітен - електрична залізниця, призначена для перевезення пасажирів. Загальні відомості про метрополітени. Технічні пристрої і споруди в метропо...