Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Финансы

Характеристика діяльності ФОП Пащенко Г.М. ресторан "Ностальжи"

Тип: отчет по практике
Категория: Финансы
Скачать
Купить
Історія створення та загальна характеристика діяльності ресторану "Ностальжи". Техніко-економічна оцінка підприємства. Аналіз конкурентного середовища фірми. Оцінка показників фінансової стійкості організації. Аналіз стану електробезпеки на підприємстві.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

Вступ

1. Загальна характеристика підприємства

2. Техніко-економічна оцінка підприємства

3. Аналіз конкурентного середовища фірми

4. Аналіз фінансової стійкості підприємства

5.Загальна характеристика охорони праці

6. Аналіз стану електробезпеки на підприємстві

Висновок

Вступ

фінансовий економічний конкурентний

Основне завдання практики - ознайомлення з практичною діяльністю професії менеджер на підприємстві ФОП Пащенко Г.М. ресторан «Ностальжи» та застосування теоретичних знань на практиці.

Ресторан «Ностальжи» знаходиться за адресою м.Херсон, вул.. Комсомольська 12.В ресторані я займала посаду старшого менеджера торгівельної зали.

Ресторан «Ностальжи» було засновано у 1998 році, як самостійний господарюючий статутний суб'єкт, який має право юридичної особи і здійснює виробничу, комерційну діяльність і діяльність по виконанню робіт, наданню послуг з метою одержання прибутку (доходу).

Основними напрямками діяльності підприємства є:

- організація і робота підприємств громадського харчування, відкриття кафе, барів, ресторанів, літніх майданчиків тощо;

- оптова, роздрібна, комісійна торгівля всіма видами продукції і продукції і товарів, в тому числі продуктами харчування, алкогольними напоями тютюновими виробами;

- посередницькі послуги.

1. Загальна характеристика підприємства

Ресторан «Ностальжи» було засновано у 1998 році, як самостійний господарюючий статутний суб'єкт, який має право юридичної особи і здійснює виробничу, комерційну діяльність і діяльність по виконанню робіт, наданню послуг з метою одержання прибутку (доходу). Основними напрямками діяльності підприємства є:

- організація і робота підприємств громадського харчування, відкриття кафе, барів, ресторанів, літніх майданчиків тощо;

- оптова, роздрібна, комісійна торгівля всіма видами продукції і продукції і товарів, в тому числі продуктами харчування, алкогольними напоями тютюновими виробами;

- посередницькі послуги.

На базі приватного підприємства «Голобородько» було створено підприємство громадського харчування ресторан «Ностальжи», який заснували у 2002 році. Ресторан розташований по вулиці Комсомольська, будинок 12 у найромантичнішій місцевості міста Херсона.

Приміщення ресторану є власністю підприємства, яке складається з трьох торгівельних площ, трьох продовольчих цехів та чотирьох складських приміщень а також два адміністративних приміщення та чотирьох кімнат загального вжитку.

Ресторан «Ностальжи» бере активну участь у розвитку нашого міста, а саме:

- організація громадського харчування в тому числі банкетів та фуршетів;

- пропонують кєйтерингові послуги;

- беруть активну участь у благодійній діяльності міста та культурно-розважальних заходах;

- здійснює проведення приватних вечірок, організовує весілля та дитячі свята.

При ресторані заснований дитячій розважально-навчальний заклад «Поварьошка» який здійснює таку діяльність:

- навчання дітей віком від 6 до10 років основним елементам приготування їжі;

- недільний день дитячого драматичного гуртка, у якому приймають участь діти віком від 4 до 10 років;

- вихідний театр ляльок для дітей віком до 6 років.

У приміщені одного з торгівельних залів знаходиться магазин елітних алкогольних напоїв. Відкрили його лише вісімнадцять місяців тому, але магазин вже набув попит у багатьох гостей. Особливу увагу покупці приділяють іноземній продукції, тому для кращого знайомства з нею ресторан проводить постійні дегустації, з участю найкращих сомельє України. До усього магазин пропонує й іншу продовольчу продукцію, а також безкоштовну консультацію по приготуванню їжі від кухарів ресторану, це й сприяє дуже швидкому росту попиту у постійних клієнтів.

Взагалі «Ностальжи» охоплює дуже широкий асортимент продукції та спектр послуг, що й сприяє ефективній діяльності підприємства. Ресторан на ринку громадського харчування функціонує лише дев'ять років, але вже про нього знають за межами міста.

Клієнтська база підприємства нараховує більше двох тисяч постійних покупців, це не лише жителі міста а шановні гості: кияни, одесити, миколаївці, дніпропетровці, донеччани та інші. Найбільшою гордістю ресторану є відвідування особливо важливих гостей державного значення; президент, прем'єр-міністр, депутати, посли іноземних держав, а також зірки вітчизняного та зарубіжного шоу-бізнесу.

Книга відвідувань постійно поповнюється новими подяками та побажаннями. Ресторану довіряють годувати своїх туристів багато українських та іноземних туристичних фірм, такі як «Арктур», «Еліттур», «Jason Travel» Чехія та «Larus Viaggi» Італія.

Щоб вдовольняти високі вимоги елітного населення ресторан має потребу у високоякісних продуктах, тому постійно перевіряє якість товарів на українському ринку. «Ностальжи» не зупиняється на херсонських постачальниках а співпрацює з найбільшою фірмою морепродуктів «СІФУД» та «Укрморепродукт». Ці фірми поставляють рибу та морепродукти не в замороженому вигляді, а в охолодженому. Для цього потрібні спеціальні контейнери та машини-холодильники. Підприємство під керівництвом ФОП Пащенко співпрацює з найбільшою фірмою морепродуктів, як дилер по півдню України.

М'ясною та овочевою продукцією ресторан вдовольняється на місцевому ринку, але постійно перевіряє якість продукції, на вміст нітратів, хіміко-біологічний склад та інше, у місцевій лабораторії. До магазину та бару ресторан постійно купує алкогольні та безалкогольні товари, якість яких допомагають забезпечувати такі компанії; «Бюровин» місто Київ; «Марком» місто Одеса. Співпрацею з такими великими компаніями може похизуватися далеко не всі ресторани нашого міста, тому що витримати обороти та вимоги цих фірм дуже важко, та «Ностальжи» вдало товаришує з ними вже багато років.

Значну роль у ресторанній справі відіграє якісний сервіс, це найслабкіше місце у всіх починаючих а іноді і у діючих підприємствах. Особливу увагу потрібно приділяти знанням, навикам, старанню а іноді навіть настрою колективу. Саме тому адміністрація ресторану приділяє особливу увагу и робить велику ставку на персонал. Працівники промислового та торгівельного залів постійно проходять перекваліфікацію, відвідують тренінги та інформаційні семінари.

Особливу увагу приділяють створенню в ресторані затишної атмосфери. Не даремно ресторан має таку назву «Ностальжи», бо він оформлений в старовинному стилі, що й нагадує гостеві про минулі часи. В приміщені тихо звучить джаз, та притаманно не ярке освітлення це й заспокоює гостя від міської метушні і він забуває про час.

2. Техніко-економічна оцінка підприємства

Підприємство має за мету виробництво та реалізацію готової харчової продукції у власному кафе та на виїзді. В процесі розвитку фірма диверсифікувала свою господарську діяльність відкривши магазин елітних алкогольних напоїв та заснувала розважально-навчальний заклад. Ресторан «Ностальжи» розташований у центрі міста поряд з Обласним Академічним Музично-Драматичним Театром імені Миколи Куліша, та трьома скверами для прогулянок. Таке розташування забезпечує підприємству значний потік покупців, бо навколо тихо, чисто и дуже мало транспорту.

Ресторан «Ностальжи» приділяє багато уваги подальшому розвитку підприємства, інноваційним технологіям, модернізації виробництва, розширенню асортиментного переліку та покращенню послуг. Так з 2002 року починаючи з однієї торгівельної площі 70м2 на 35 посадкових місць розширилось до трьох торгівельних залів загальною площею 240м2 на 100 посадкових місць та магазину, який розташований в одному із приміщень.

Торгівельна марка «Ностальжи» була зареєстрована у 2004 році, з того часу цей бренд швидко розвивається у нашому місті. Під лозунгом «Ностальжи для дітей», відкрили навчально-розважальний клуб «Поварьошка». Вже через рік на базі підприємства відкрили магазин елітних товарів, відкриття супроводжувалось лозунгом «Ностальжи, гармонія розкоші та смаку». Проведення підприємством такої активної діяльності сприяє не лише розкрученню бренда, але й приносить додатковий дохід.

Для визначення доходу від такої діяльності, потрібно провести економічний аналіз. Економічний аналіз являє собою процес, побудований на вивченні даних про фінансовий стан підприємства і результатах його діяльності в минулому з метою оцінки майбутніх умов і результатів діяльності. Таким чином, головною метою економічного аналізу є прогнозування проектної потужності на майбутні роки.

В умовах ринку економічний аналіз на підприємстві вимагає обов'язкового системного комплексного підходу, бо тільки так можливо дати повну характеристику та здійснити якісний аналіз завдань, визначених у меті аналізу. Саме тому значної ролі на ФОП Пащенко Г.М., як важливого інформаційного джерела набуває звітність. Аналіз економічної діяльності господарства громадського харчування має свої особливості, специфіка полягає в тому що виробництво та послуги тісно переплітаються, пов'язані між собою тісно і невід'ємно.

Для економічної аналізу діяльності ФОП Пащенко Г.М. було проаналізовано баланс підприємства та дослідженні...

Другие файлы:

Необычные рестораны мира
Kinderkookkafe как семейный ресторан, большая часть работы в котором выполняется исключительно детьми. Ресторан на скале в Занзибаре. Размещение паба...

Гостиница "Бородино"
Оформление номерного фонда гостиницы "Бородино". Концертный зал "Бородино-Холл". Ресторан "Денис Давыдов". Лобби-бар "Барклай". Сигарная комната. Рест...

Організація роботи підприємства ресторанного господарства "Ріо"
Характеристика структури та діяльності культурно-розважального комплексу "Ріо". Організація постачання товарів у ресторан. Технологічні процеси виробн...

Бизнес-план ЗАО "Ресторан Музея "Павловск"
Бизнес-план как неотъемлемый элемент стратегического управления любой фирмой, основные сферы применения. Характеристика видов деятельности ЗАО "Рестор...

Анализ и меры по улучшению финансовой устойчивости предприятия на примере ООО "Калининская АЭС-сервис "Ресторан "Радеж"
Составляющие содержания финансовой устойчивости фирмы. Организационно-экономическая характеристика ООО "Калининская АЭС-сервис "Ресторан "Радеж". Прог...