Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Финансы

Бюджетне фінансування житлового господарства

Тип: курсовая работа
Категория: Финансы
Скачать
Купить
Теоретичні аспекти фінансового забезпечення підприємств комунальної форми власності. Загальна характеристика та аналіз джерел фінансування КП УЖКГ в м. Павлоград. Особливості реформування комунального сектору в умовах української моделі самоврядування.
Краткое сожержание материала:

28

Размещено на

Размещено на

Західнодонбаський приватний інститут економіки та управління

Кафедра Фінанси

Спеціальність Фінанси

Курсова робота

з дисципліни: Бюджетна система

на тему: Бюджетне фінансування житлового господарства

м. Павлоград 2009р.

реферат
Пояснювальна записка до курсової роботи:
41 сторінка;
2 таблиці;
2 рисунка;
25 джерел літератури;
Об`єкт дослідження - фінансове забезпечення житлово-комунального господарства.
Мета дослідження - аналіз джерел фінансування комунального сектору (на прикладі Управління житлово-комунальним господарством в м. Павлоград)
Методи аналізу: Проблемі фінансового забезпечення і розвитку комунального господарства присвячені праці В. Бєльського, О. Гузинець- Мудрик, В. Кирей, В. Кравченка, Т. Немченко та інших авторів.
Актуальність роботи полягає в тому, що в сьогоднішній економічній ситуації фінансове забезпечення житлово-комунального господарства входить до складу основних невирішених питань економіки.
Житлово-комунальне господарство на сьогодні найбільш технічно відстала галузь народного господарства. У даній курсовій роботі проаналізовано напрямки фінансування видатків на проведення різних програм в напрямку забезпечення житлово-комунального господарства, виявлено шляхи реформування комунального сектору, простежена динаміка фінансування програм УЖКГ з місцевого, обласного та державного бюджетів в місті Павлоград за останні три роки. Результати роботи можуть стати основою для підвищення рівня фінансово-економічного забезпечення комунального сектору економіки Україні, а також у вирішенні проблем соціального характеру розвитку території і може бути використана для більш детальнішого вивчення.
ДОТАЦІЇ, МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ, ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ, ФІНАНСОВІ РЕ-СУРСИ, БЮДЖЕТНІ ПРОГРАМИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАР-СТВО, БЮДЖЕТНІ АСИГНУВАННЯ, ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1 Теоретичні аспекти фінансового забезпечення Підприємств комунальної форми власності
1.1 Особливості планування видатків місцевих бюджетів
1.2 Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на житлово комунальне господарство

Розділ 2 Аналіз фінансового забезпечення житлово комунального господарства

2.1 Загальна характеристика, структура та функції Управління житлово комунальним господарством

2.2 Аналіз джерел фінансування КП УЖКГ в м. Павлоград

Розділ 3 Особливості реформування комунального сектору в умовах української моделі самоврядування

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

Актуальність проблеми формування доходів місцевих бюджетів і використання їхніх коштів зростає у зв`язку зі змінами, які стосуються місцевого самоврядування та в найближчому майбутньому можуть бути внесені до конституції України. Без бюджетної самостійності місцевого бюджету з її чисельними складовими і врахування податкового потенціалу кожного регіону побудова і розвиток ефективної і дійової бюджетної системи України може зволікатися на невизначений час.

Формування місцевих фінансів, як і всієї фінансової системи України, відбувається в умовах жорсткої фінансової кризи. Це гальмує процес становлення основ фінансової автономії місцевих органів влади.

Фінансові проблеми місцевої влади набули великої гостроти. Хронічна нестача грошей, фінансових ресурсів у органів місцевого самоврядування та нестабільність їхніх доходних джерел стало проблемою справді загальнодержавної ваги. Як наслідок на місцях не вирішується найболючіші життєві проблеми людей, занепадають міське господарювання, соціально-культурна сфера, освіта, комунальний сектор економіки та інше. До цього до-дається ще й надзвичайно несформована збанкрутіла система менеджменту як у центрі, так і на місцях. За цих умов саме процес прискореного формування місцевих фінансів має стати серйозним фактором стабілізації ситуації в країні.

Використання бюджетних коштів безпосередньо пов`язане з викорис-танням державою та органами місцевого самоврядування покладених на них завдань, найважливіші з яких є регулювання суспільного відтворення, задоволення потреб населення, управління державою, часткове забезпечення житлово-комунального сектору економіки, забезпечення охорони правопорядку, функціонування національної оборони, охорона навколишнього середовища тощо.

Бюджетним кодексом передбачено критерії видів видатків між місцевим бюджетом розмежування видів видатків між місцевим бюджетом здійснюється за принципом субсідіарності з урахуванням критеріїв повнота надання послуг та наближення її безпосередньо до споживача.

Більшість державних видатків фінансується з місцевих бюджетів. Це передовсім виплати із соціального захисту та соціального забезпечення населення, утримання закладів соціально-культурної сфери, видатки на розвиток місцевого господарювання. Місцеві бюджети в сучасних умовах є одним із джерел задоволення життєвих потреб населення.

РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти фінансового забезпечення Підприємств комунальної форми власності

1.1 Особливості планування видатків місцевих бюджетів

Місцеві бюджети включають бюджет АРК, обласні, районні бюджети, бюджети районів у містах та бюджети місцевого самоврядування.

Місцеві бюджети - це фонди фінансових ресурсів, призначених для реалізації завдань і функцій, що покладаються на органи самоврядування. Як складова бюджетної системи держави і основа фінансової бази діяльність органів самоврядування місцеві бюджети забезпечують необхідними грошовими засобами фінансування заходів економічного і соціального розвитку, що здійснюються органами влади і управління на відповідній те-риторії. [14].

Через місцеві бюджети складаються певні фінансові відносини органів са-моврядування практично з усіма підприємствами, установами, що розташовані на їх територіях у зв`язку з мобілізацією та витрачанням коштів цих бюджетів.

Органам місцевого самоврядування надано широкі права для здійснення економічного і соціального розвитку на свої території. У ст.43 КУ зазначено, що місцеві органи самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності і затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання ; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки та збори відповідно до закон; утворюють, реорганізують та ліквідують комунальні підприємства, організації, установи.

Видатки місцевих бюджетів безпосередньо пов'язані з інтересами широких верств населення й суттєво впливають на загальні соціальні процеси в державі й насамперед на рівень добробуту населення, освіченості, забезпеченості медичними послугами, а також послугами в галузі культури, спорту, соціальної захищеності на випадок непередбачуваних обставин.

За умов високих темпів розвитку науково-технічного прогресу зростають вимоги до якості робочої сили. Виробництво не може розвиватися без високої загальної культури, спеціальних знань, професійної підготовки фахівців. Система освіти значно впливає на рівень продуктивності праці, й з огляду на це видатки місцевих бюджетів мають виробничий характер. [10].

Піднесення культурного рівня населення потребує спрямування видатків місцевих бюджетів на проведення культурно-освітньої роботи -- утримання масових бібліотек, клубів, будинків і палаців культури, музеїв, надання фінансової підтримки театрально-видовищним закладам.

Важливе соціальне значення мають видатки місцевих бюджетів на фінансування заходів з охорони здоров'я. Найбільшу частку у загальній сумі видатків місцевих бюджетів становить фінансування лікувально-профілактичних заходів. Крім того, за рахунок цих бюджетів утримується велика кількість інших лікувально-профілактичних і санітарно-епідеміологічних установ.

Значні кошти виділяються на фінансування місцевого господарства. Це насамперед житлове будівництво, водопостачання, каналізація, освітлення, благоустрій міст і селищ.

Видатки місцевих бюджетів включають бюджетні призначення, встановлені рішенням про місцевий бюджет, на конкретні цілі, що пов'язані з реалізацією програм, перелік яких визначено Бюджетним кодексом. [3].

Бюджетним кодексом передбачено критерії розмежування видів видатків між місцевими бюджетами.

Розмежування видів видатків між місцевими бюджетами здійснюється на основі принципу субсидіарності з урахуванням критеріїв повноти надання послуги та наближення її до безпосереднього споживача. Відповідно до цих критеріїв види видатків поділяються на такі групи:

Перша група -- видатки на фінансування бюджетних установ і заходів, які забезпечують необхідне першочергове надання соціальних послуг, гарантованих державою, і які розташовані найближче до споживачів.

Друга група -- видатки на фінансування бюджетних установ і заходів, які забезпечують надання основних соціальних послуг, гарантованих державою для всіх громадян України.

Другие файлы:

Кошторисне фінансування бюджетних установ
Кошторисно-бюджетне фінансування як метод безповоротного, безвідплатного відпуску грошових коштів на утримання установ, що перебувають на повному фіна...

Бюджетне фінансування
Поняття бюджетного фінансування та його організація. Методи і види бюджетного фінансування із Державного бюджету. Бюджетні потоки і їх види. Регулюючі...

Капітальні вкладення, їх структура та організація фінансування
Поняття та зміст капітальних вкладень, бюджетне планування, джерела і порядок фінансування. Порядок розрахунку показників господарської діяльності під...

Фінансова діяльність підприємств житлового господарства

Житловий фонд. Юридична відповідальність за порушення житлового законодавства
Види і призначення житлового фонду. Його передача у комунальну власність. Непридатність жилих будинків для проживання. Підстави для кримінальної відпо...