Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Физкультура и спорт

Практика туристичного бізнесу ТОВ Колізей

Тип: отчет по практике
Категория: Физкультура и спорт
Скачать
Купить
Характеристика туристичній фірміКомпанія "Колізей" є товариством з обмеженною відповідальністю. Була заснована в 1999 році. На сьогоднішній день одним з пріоритетних напрямків компанії є освіта та відпочинок за кордоном, програми культурного обміну, стажування за кордоном і продаж авіаквитків. За час роботи розширилося і число партнерів компанії. Поряд з Великобританією вона пропонує освітні програми в Ірландії, на Мальті, у Швейцарії, Іспанії, Франції, Німеччини, Австрії, Греції, Новій Зеландії, США і Канаді. Понад 200 навчальних закладів по всьому світу [1].Фірма «Колізей» пропонує такі програми:
  • літня практика в Греції,
  • Work and Travel Canada в Торонто,
  • стажування у Франції, Китаї, навчання і стажування в Греції,
  • програма обміну для вчителів,
  • Work and Study Canada,
  • Work and Travel USA,
  • Work and Study UK,
  • Au Pair,
  • High School та інші.
  • Компанія має тридцять три філіали по всій Україні в тому числі в Запоріжжі, Сімферополі, Львові, Дніпропетровську, Донецьку, Івано-Франковьку та в інших містах. Центральний офіс компанії розташован у Київі. Кількість філіалів постійно зростає.ТОВ «Колізей» є великим підприємством з функціональною системою управління.Таблиця 2.1Розміри підприємства у динаміціЗа розміром середньооблікової чисельності працівників (більш ніж 50 чоловік) можна зробити висновок, що туристична фірма „Колізей” є великим підприємством.Сумма валового доходу зростає. Але якщо зважити на те, що собівартість, а звідси і ціна на послуги фірми зросли в 1,6 рази у зв’язку з кризою 2009 року, то можна зробити висновок, що у 2008 році фірма ще працювала продуктивно, але вже в 2009 році ефективність знизилась, що є ознакою впливу економічної кризи в країні на діяльність підприємства. Робочий склад підприємства зростає разом з виробничою площею і вартістю основних виробничих фондів, це є ознакою появи нових філіалів підприємства. Вартість обігових виробничих фондів теж зростає, що може бути зв’язано з інфляцією або оновленням обладнання.Таблиця 2.2Показники рівня виробництва підприємстваФондоозброєність = вартість основних виробничих фондів / середньооблікова чисельність працівників. Кількість основних фондів, що припадають на одного робітника підприємства [3].Фондоозброєність у 2009 році зросла у порівнянні з попередніми роками і встановила 364,42 тис. грн. Це пояснюється, насамперед, придбанням нових офісів і офісної техніки.Фондовіддача – зворотній фондоємності, розраховується як річний випуск продукції (послуг) поділений на вартість основних засобів, за допомогою яких зроблена ця продукція [3]. Ріст цього показника (з 3,99 тис. грн. у 2007 році до 6,45 тис. грн. в 2009 році) показує ефективність використання основних засобів підприємстваФондомісткість, вартість основних виробничих фондів (основного капіталу) на одиницю продукції (наданих послуг) [3]. В порівнянні з 2007 роком і 2009 показник фондоємності значно зменшився, що говорить про ефективність роботи підприємства.Продуктивність праці = вартість валової продукції / середньооблікова чисельність працівників [4]. Продуктивність праці з 2007 по 2009 рік зростає у зв’язку з розширенням персоналу, також це свідчіть про покращення ефективності виробництва в 2008 році, але зважаючи на збільшення собівартості продукції в 1,6 рази у 2009 році ріст продуктивності праці має бути значно більшим тому про покращення ефективності праці за останній рік цифри не свідчать.Середньомісячна зарплатня не зростає не дивлячись на ріст кількості валової продукції фірми, це говорить про слабку мотивацію робітників.Таблиця 2.3Загальногосподарська економічна ефективністьВалові витрати – економічна категорія, яка являє собою необхідні витрати для надання послуг [4]. Валові витрати ТОВ «Колізей» з 2007 по 2009 рік стрімко зросли більш ніж в 2 рази. Це пояснюється тим, що ціни на суміжні послуги залежать від курсу долару, тобто зросла собівартість послуг.Валовий прибуток – різниця між виручкою від реалізації товару (послуги) і собівартістю реалізованої продукції (послуги) [4]. Обчислюється до вирахування витрат, нарахування заробітної плати, податків і процентних платежів. Не дивлячись на те, що валовий прибуток в 2009 порівняно з 2007 виріс також майже в два рази, це ще не говорить про ефективність роботи підприємства, тому що витрати також зросли.Чистий прибуток частина балансового прибутку підприємства, що залишається в його розпорядженні після сплати податків, зборів, відрахувань і інших обов'язкових платежів до бюджету. Чистий прибуток використовується для збільшення оборотних коштів підприємства, формування фондів і резервів, і реінвестицій у виробництво [3]. В 2009 році чистий прибуток значно збільшився порівняно з 2007 роком (більш ніж в 2 рази), що є добрим показником прибутковості підприємства.Рентабельність – показник економічної ефективності виробництва на підприємствах, в галузях і народному господарстві в цілому. Розраховується як відношення прибутку до суми виробничих основних фондів і оборотних коштів або до собівартості продукції [3].Підприємство має достатній рівень рентабельності (більш ніж 20%), тобто є прибутковим. В 2008 році рентабельність зросла на 1 %, що говорить про ефективність діяльності керівництва фірми. Але нажаль вже в 2009 році знизилась аж на 3%. Причиною чого стало зменшення попиту на продукцію і збільшення витрат порівняно з чистим прибутком підприємства. Організаційна структура підприємства
    Другие файлы:

    Практика туристичного бізнесу ТОВ "Колізей"
    Характеристика туристичної фірми, пріоритетні напрямки: освіта та відпочинок, програми культурного обміну, стажування за кордоном і продаж авіаквитків...

    Економіка туристичного бізнесу
    У навчальному посібнику розкрито сутність економіки туристичного бізнесу як сфери діяльності. Виходячи зі змісту робочої програми навчальної дисциплін...

    Розвиток малого бізнесу в туристичній галузі
    Сутність та особливості підприємницької діяльності як основи туристичного бізнесу, сучасний стан туризму в Україні. Роль та місце малого бізнесу у роз...

    Управління діяльністю підприємства інфраструктури туристичного бізнесу (за прикладом магазина "Тур Стиль")
    Туризм - феномен розвитку суспільства XXI століття. Поняття інфраструктури бізнесу. Елемент інфраструктури як спеціалізований вид діяльності. Інфрастр...

    Ринкова діяльність – основа туристичного бізнесу
    Сутність, особливості та ресурсне забезпечення ринкової діяльності в туризмі. Оцінка ефективності функціонування та специфіка туристичного підприємств...