Роль тренера у підготовці спортсмена-гравця
Чернігівський державний педагогічний університетімені Т.Г. ШевченкаКафедра легкої атлетикиНа правах рукопису"Допустити до захисту"_________ завідувач кафедри"___" _____________ 2008 р.Роль тренера у підготовці спортсмена-гравцяКурсова робота з спеціалізаціїСтудента 5-го курсу денної форминавчання за спеціальністю 6.010200"Фізичне виховання", спеціалізаціяФізичне виховання, методика спортивно-масової роботи, туристична робота"Васюк Віктор АндрійовичНауковий керівник – Старший викладачЧуста А.Ю.Чернігів – 2008ЗМІСТВСТУПРОЗДІЛ 1. Стан туристично-краєзнавчої роботиРОЗДІЛ 2. Основні аспекти виховання школярів засобами туристично-краєзнавчої роботиРОЗДІЛ 3. Туристично-краєзнавча робота в Чернігівській області3.1 Мережа туристично-краєзнавчих закладів Чернігівщини3.2 Робота туристично-краєзнавчих гуртків3.3 Оздоровлення та відпочинок дітей в таборах3.4 Спортивний туризм3.5 КраєзнавствоВИСНОВКИЛІТЕРАТУРАВСТУПТуризм – одна з найпопулярніших форм активного відпочинку для людей різного віку. Щорічно десятки мільйонів людей подорожуючи знайомляться з багатствами і красотами природи, історичними культурними пам’ятками країни, досягненнями в економіці, архітектурі різних країн і народів. В Україні туризму почали приділяти увагу в час здобуття Україною незалежності. Для українців, особливо молоді, характерне прагнення поєднання відпочинку з активним пізнанням навколишнього світу. Правильно організована і уміло проведена подорож зміцнює здоров’я людини, виховує в неї такі цінні якості як ініціативність, мужність, наполегливість, що значно підвищує працездатність. Під час походів, подорожей, почуття колективізму, розширюється кругозір туристів, краще розкриваються індивідуальні здібності кожного учасника, виховується любов до природи, до Батьківщини.Актуальність. Державна програма освіти, концептуальні засади національного виховання передбачають в діяльності сучасної масової школи та позашкільних навчально-виховних закладів освіти широке впровадження основ краєзнавства і туризму, виховання справжньої фізично-загартованої особистості, громадянина й патріота рідної землі. Реалізація цього завдання можлива лише в процесі засвоєння учнями духовних надбань рідного народу, його традицій та звичаїв, формування у підростаючого покоління вольових якостей, психологічної стійкості та фізичної витривалості.Велика кількість людей (близько 100 тис.) щороку йдуть мандрувати – пішки, на лижах, на велосипедах, гребних човнах, плотах та ін. Тривалий час вони знаходяться далеко за містом, наодинці з природою. Туризм має не тільки оздоровче, але і розвиваюче значення.А.А. Остапец-Свешников, М.І. Багате, О.І. Мотків надають важливого значення туризму в житті дитини, ними був розроблений комплект програм, який спирається на концепції дитячо-юнацького туризму "Школа життя - навколишній світ" і припускає активну участь у туристсько-краєзнавчій оздоровчо-пізнавальній діяльності дітей і їх батьків.Предмет дослідження – туризм і краєзнавство як один з основних чинників виховання школярів.Об`єкт дослідження – школярі і позитивні зміни і їх світогляді завдяки заняттями туристично-краєзнавчої роботи.Мета роботи полягає в тому, щоб встановити важливість туризму та краєзнавства у вихованні школярівДля досягнення поставленої мети роботи були поставлені такі завдання:з