Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Производство и технологии

Автоматизація схеми керування автомобілерозвантажувачем

Тип: контрольная работа
Категория: Производство и технологии
Скачать
Купить
Автоматизація процесу розвантаження зерна з автомобільного транспорту. Комплекс програмних засобів, призначених для управління технологічним обладнанням. Електрична схема автоматизації. Вибір пуско-захисної апаратури. Розрахунок провідників і кабелів.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Кафедра механізації виробничих процесів у тваринництві

КУРСОВА РОБОТА

На тему: «Автоматизація схеми керування автомобілерозвантажувачем»

Виконала студентка

Пєтуніна І.А

Перевірила

Лапенко О.В.

Дніпропетровськ 2013

Зміст

Вступ

1. Загальна характеристика процесу автоматизації

2. Параметрична схема об'єкту автоматизації

3. Технологічна схема об'єкту автоматизації

4. Аналіз принципово-електричної схеми автоматизації

5. Розрахункова частина

5.1 Обгрунтування та вибір технічних засобів автоматизації

5.2 Вибір пуско-захисної апаратури

5.3 Розрахунок та вибір провідників і кабелів

Висновки

Список використаних джерел

Вступ

зерно автоматизація технологічний апаратура

Автоматизація технологічного процесу - це сукупність методів і засобів, призначених для реалізації системи або систем, що дозволяють здійснювати управління самим технологічним процесом без безпосередньої участі людини, або залишення за людиною права прийняття найбільш відповідальних рішень.

Як правило, в результаті автоматизації технологічного процесу створюється АСУ ТП. Автоматизована система управління технологічним процесом (АСУ ТП) - це комплекс технічних і програмних засобів, призначений для автоматизації управління технологічним обладнанням на промислових підприємствах. Може мати зв'язок з більш загальної автоматизованою системою управління підприємством (АСУП).

Під АСУ ТП зазвичай розуміється цілісне рішення, що забезпечує автоматизацію основних операцій технологічного процесу на виробництві в цілому або якійсь його ділянці, що випускає відносно завершений виріб.

Поняття «автоматизований», на відміну від поняття «автоматичний», підкреслює необхідність участі людини в окремих операціях, як в цілях збереження контролю над процесом, так і у зв'язку зі складністю або недоцільністю автоматизації окремих операцій.

Основа автоматизації технологічних процесів - це перерозподіл матеріальних, енергетичних та інформаційних потоків у відповідності з прийнятим критерієм управління (оптимальності).

1. Загальна характеристика процесу автоматизації

Місця прийому та відпуску зерна на сьогоднішній момент автоматизовані в недостатній мірі, хоча механізація на них досягла значного рівня. Розроблені й впроваджені прилади автоматизації процесів відбору проб зерна з автомобілів, розвантаження автомобілів на спеціальних підйомниках, розвантаження зерна з вагонів, завантаження зерна в залізничні вагони із складів через через механізовані башти.

Автоматизація процесу розвантаження зерна з автомобільного транспорту зводиться до диспетчерського управління роботою автомобілерозвантажувачів. Управління може відбуватися від кнопочних станцій, встановлених безпосередньо в автомобілерозвантажувачі або в спеціальному приміщенні оператора, який контролює роботу декількох розвантажувальних станцій.

В останній час широкого застосування набув метод управління автомобілепідйомниками, який здійснюється за допомогою спеціального напівавтоматичного приладу АУА, який дозволяє регламентувати місце розвантаження (по спеціальному жетону), передавати функції запуску підйомника шоферу і виконує розвантаження зерна за заданою програмою. Принципово можлива передача інформації про розвантаження в ІВЦ підприємства. Прилад включає в себе електросхему управління авторозвантажувачем, а також пульт керування та сигналізації. Пульт цільнометалічний шафної конструкції, на передній кришці встановлені жетоноприймач, компостер, кнопка аварійного встановлення і сигнальна арматура. Ручний режим управління виконують з поста, котрим комплектується автопідіймач, а режим автоматизованого управління - з пульту. Встановлюють режим роботи перемикачем В1.

Автомобілерозвантажувач забезпечує зміну положення автомобіля, що дозволяє розвантажити зерно, яке знаходиться в автомобілі, в приймальний бункер самопливом. При цьому керують підйомом і поворотом платформи розвантажувача з попередньою фіксацією положення автомобіля, а також відкриттям заднього чи бокового борту.

2. Параметрична схема об'єкту автоматизації

Технологічну модель підприємства складають на основі параметричних схем. Ця схема повинна враховувати взаємозв'язок всіх вхідних та вихідних параметрів, така модель доволі складна. Зазвичай при вивченні автоматизованої системи керування технологічним процесом розглядають спрощенні моделі, оскільки повна модель хлібоприймального підприємства має дуже велику кількість вхідних та вихідних параметрів. В цьому випадку для складання параметричної схеми вибирають один об'єкт керування, який характеризується окремими параметрами, властивими тільки його технологічній схемі руху зерна в будь-який період часу. З усіх цих характеристик вибирають лише ті, які необхідні для розробки визначеної системи керування.

Ціль функціонування за спрощеною схемою можна сформулювати, як забезпечення максимального об'єму роботи за певний проміжок часу.

3. Технологічна схема об'єкту автоматизації

Розвантажувач автомобілів У15-УРАГ-У складається з наступних складових одиниць:

- Платформи великої, платформи бокової, гідросистеми, решіток, стійки, системи управління.

Платформа велика є збірною металоконструкцією і служить для проїзду, установки, нахилу і опускання розвантажувати автотранспорту. Одна сторона платформи шарнірно пов'язана з опорою платформою, закріпленою на фундаментних балках, інша сторона і її середня частина спираються на виступи фундаменту, за допомогою телескопічних гідродомкратів - платформа повертається навколо осей опори платформи. Платформа складається з трьох майданчиків з рифленим настилом. Майданчики з'єднані між трьома балками, чотирма стяжками, пристроєм страховим і опорою платформи. З балками шарнірно з'єднані стійки з корпусами опор для кріплення кульових головок телескопічних гідродомкратів. Стійки з'єднані між собою балкою. У майданчики вмонтовані упори коліс, призначені для утримання автотранспорту при розвантаженні. Для страховки і утримання автотранспорту при розвантаженні на платформі передбачені також три пари регульованих ланцюгових стропів, встановлених на пристрої страховому та майданчиках. Частина простору між майданчиками закрита щитами в зоні суперечки платформи для запобігання просипання зерна і в зоні ланцюгових стропів для укладання останніх.

Платформа бічна, що складається з рами, майданчики, корегуючого важеля, бічного упору коліс, встановлюється над приймальним пристроєм і одночасно є для автотранспорту розвантажується на великій платформі проїзний гратами, а для причепів і одиночних автомобілів - боковим розвантажувач. Частина платформи має гратчасту форму для прокидання зерна при розвантаженні автотранспорту на великій платформі. На платформі розташований постійний бічний упор коліс. Рама встановлюється і кріпиться до балок приймального пристрою. Майданчик шарнірно приєднується з рамою коригувальним важелем. До майданчику приєднуються ланцюга вантажні, які нахиляють її за допомогою гідропідйомника. Вільний від ланцюгів край майданчика, при її нахилі, переміщається на роликах опорних по напрямних рами. Одночасно рух майданчика коригує важіль, що обертається навколо шарнірів рами та площадки. Бортооткривач встановлюється по середині майданчика з правого боку по ходу автомобіля і служить для відкривання і закривання борта автомобіля (причепа) в процесі розвантаження.

Гідросистема складається з насосної станції, двох телескопічних гідродомкратів, гідропідйомника, механізму обмеження підйому платформи великої, шарнірів двох опор і системи трубопроводів.

Насосна станція призначена: для подачі робочої рідини в циліндри гідродомкратів, її розподілу при нахилі, опусканні і зупинці кожної з платформ в будь-якому положенні. Насосна станція встановлюється на фундамент і кріпитися на ньому анкерними болтами.

Телескопічні гідродомкрати служать для нахилу і опускання великої платформи. Вони встановлюються осями підстав в підшипники ковзання опор, а кульовими головками в корпусу опор, розташованих на стійках.

Гідропідйомник призначений для нахилу бічної платформи і складається з направляючої, рухомої каретки, підстави, поршневого гідродомкрата, тяги, і вантажних ланцюгів, з'єднань з майданчиком бічній платформи.

Механізм обмеження підйому платформи служить для обмеження кута нахилу великої платформи. При досягненні великої платформи граничного кута нахилу важіль відпускає контакт вимикача, який відключає електродвигун приводу насоса і платформа зупиняється. Станція насосна, телескопічні гідродомкрати та гідропідйомників з'єднані між собою системою трубопроводів для підведення зливу робочої рідини до гідродомкратів.

Система управління призначена для управління розвантажувачем, подачі звукових попереджувальних сигналів, управління світловою сигналізацією, дозволяти або забороняти в'їзд автотранспорту на розвантажувач.

Вона складається з пульта управління, клемного скриньки, сигналізатора рівня дзвінк...

Другие файлы:

Розробка схеми керування цифрового автомату
Додавання (віднімання) чисел на ДСОК: двійкова система числення, представлення з рухомою комою, суматор оберненого коду. Побудова схеми керування зада...

Характеристика агрегатів і комплексів для обробки зерна
Технічна характеристика комплектів машин для очищення та сушіння зерна, їх автоматизація. Електропривод зерноочисних агрегатів. Система централізовано...

Автоматизація потокової лінії приготування концентрованих кормів
Технологічна характеристика об’єкта автоматизації. Розробка принципіальної електричної схеми потокової лінії приготування концентрованих кормів. Проек...

Транзисторний перетворювач з дроселем в первинному ланцюзі
Транзисторний перетворювач із дроселем у первинному ланцюзі на основі найпростішої схеми, із системою керування. Розробка основної структурної схеми,...

Автоматизація процесу пошиття швейного виробу
Вибір автоматизованого електроприводу і пускозахисної апаратури з метою розробки класифікатора конструкції деталей верхнього одягу. Розрахунок монтажн...