Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Строительство

Проектування дерев'яного моста

Тип: курсовая работа
Категория: Строительство
Скачать
Купить
Норми проектування та розрахунку мостів. Конструкції та технічні характеристики різних варіантів дерев'яного мостового переходу. Визначення параметрів подвійного дощатого настилу, поперечин і зосереджених прогонів. Розрахунок ферми Гау-Журавського.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

КУРСОВА РОБОТА

НА ТЕМУ: "ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЕВ'ЯНОГО МОСТА"

ЗМІСТ

ВСТУП

1. ВАРІАНТНЕ ПРОЕКТУВАННЯ

1.1 Норми проектування

1.2 Опис варіантів

2. РОЗРАХУНОК ЕЛЕМЕНТІВ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ

2.1 Розрахунок подвійного дощатого настилу на зосереджених прогонах

2.2 Розрахунок поперечин (настил на зосереджених прогонах)

2.3 Розрахунок зосереджених прогонів з подвійним дощатим настилом

3. РОЗРАХУНОК ФЕРМИ ГАУ-ЖУРАВСЬКОГО

3.1 Визначення зусиль в елементах ферми Гау-Журавського

3.2 Підбір перерізів основних елементів ферми

3.2.1 Підбір нижнього пояса

3.2.2 Підбір верхнього пояса

3.2.3 Підбір робочого раскосу

3.2.4 Підбір тяжа и шайби

3.2.5 Підбір підгаєчного бруса

3.2.6 Розрахунок вузлової подушки

ВИСНОВОК

ЛІТЕРАТУРА

ВСТУП

У цей момент дерев'яні мости на автомобільних дорогах майже не будуються. Вони знаходять своє місце тільки як тимчасові мости-підмости при будівництві капітальних залізобетонних і металевих мостів.

Однак, дерев'яні мости можуть ще знайти своє місце на міських дорогах у районах, багатих лісоматеріалами, за умови застосування більше конструктивних форм, розрахованих на індивідуальні методи виготовлення й будівництва, за умови оснащення мостобудівних організацій фахівцями й будівельною технікою.

Для дерев'яних мостів рекомендується застосовувати деревину сосни, ялини, модрини. Деревина цих порід має високу міцність при невеликій вазі. Деревина має високу неоднорідність будови: міцність різна на різних ділянках стовбура дерева.

Розтягнуті й вигнуті елементи пролітних будов повинні бути виготовлені з деревини першого сорту, інші - другого.

Для виготовлення деталей, які перебувають в умовах довгострокового навантаженого стану, необхідно застосовувати високоміцну деревину (дуб, бук, ясен і граб).

Також можливо застосовувати в елементах дерев'яних мостів круглі стрижні, смугову сталь, двотаври, цвяхи й болти, і т.д.

Основним недоліком деревини як матеріалу для мостів є вогненебезпечність і короткий термін служби - не більше 15 років.

1. ВАРІАНТНЕ ПРОЕКТУВАННЯ

1.1 Норми проектування

Розрахунок моста складається із двох частин. Перша частина - визначення навантажень (статичний розрахунок). Друга частина - розрахунок перетинів з метою забезпечення несучої здатності, твердості й тріщиностійкості елементів при впливі всіх виникаючих у них зусиль.

Порядок розрахунку, при якому розраховуються окремі частини моста: проїзна частина, головні несучі елементи пролітних будов, потім опори і опорні частини і, нарешті, фундаменти. Однак можна розраховувати всю конструкцію цілком, як єдину систему "пролітна будова - опори - фундаменти - ґрунт".

Розрахунок моста і його елементів виконується не тільки на стадії експлуатації, але й на стадії монтажу.

У стадії експлуатації конструкція є уже повністю сформованою, тобто її розрахункова схема відповідає проектній й на неї діють всі нормативні експлуатаційні навантаження. На різних етапах монтажу конструкція може мати різні статичні схеми і на неї діють різні будівельні навантаження в сполученні із власною вагою конструкції. Зусилля, що впливають на елементи моста, виникають від сполучень постійних навантажень із різними тимчасовими.

Постійне навантаження в автодорожніх мостах є істотним, а при більших прольотах сумарним (постійного й тимчасового) навантаження. Постійне навантаження на пролітну будову складається із двох частин. Перша частина постійного навантаження - власна вага несучих конструкцій. Друга частина постійного навантаження - вага мостового полотна, тротуарів, поручневих огороджень, бар'єрів безпеки та ін. Для її визначення необхідно після вибору схеми мосту вибрати конструкцію мостового полотна.

Тимчасове вертикальне навантаження від автомобілів приймається у вигляді смугового рівномірного розподіленого навантаження необмеженої довжини. Кожна смуга складається із двох колій. На кожній смузі є один двохосний візок, положення і ширина коліс якого збігаються з положенням і шириною колій. Для малих і середніх мостів на дорогах IV й V категорій К = 11кН/м (А-11). При цьому розрахунок елементів проїзної частини малих і середніх мостів на дорогах IV й V категорії варто робити на вплив одноосного візка з тиском на вісь 110 кН.

Для кожного моста число вантажних смуг приймається відповідно до його габариту проїзду і не повинно перевищувати число смуг руху на мосту.

Крім розрахунку на автомобільне навантаження А-11 розрахунок на дію одного важкого трейлера НК-80.

Динамічний характер прикладення тимчасового рухливого вертикального навантаження враховується приблизно введенням динамічного коефіцієнта 1+µ.

Тротуари мостів перевіряються на дію вертикальної зосередженої сили Ртр..

В розрахунки всі навантаження вводяться зі своїми коефіцієнтами надійності по навантаженню гf. Його значення залежить від типу навантаження й виду розрахунку.

1.2 Опис варіантів

Пропонується запроектувати мостовий перехід, що складається з дерев'яних конструкцій. Користуючись типовими конструкціями [2] складаємо три варіанти моста і наводимо коротку їх характеристику.

ВАРІАНТ №1.

Схема 33,0 + 43,2 + 43,2 ; загальна довжина моста L = 120,6 м

Конструкція мостового переходу складена з таких елементів :

Головний проліт - ферма Гау-Журавського з їздою понизу з повною довгою 43,2 м (розрахунковий проліт LP = 41,6 м), кількість панелей - 8 шт., довжина панелі 5,20 м, висота панелі 7,7 м

Крайні прольоти - дві ферми Гау-Журавського з їздою понизу з повною довгою 33,0 м (розрахунковий проліт LP = 31,5 м) і 43,2 м (розрахунковий проліт LP = 41,6 м) ;

Берегові опори - пальові дворядні із збірного залізобетону, висотою: H= 6 м і H = 4 м.

Середні опори - пальові дворядні з деревини, заввишки H = 8 м

ВАРІАНТ №2.

Схема 43,2 + 43,2 + 43,2 ; загальна довжина моста L = 130,8 м

Конструкція мостового переходу складена з таких елементів :

Головний проліт - ферма Гау-Журавського з їздою понизу з повною довгою 43,2 м (розрахунковий проліт LP = 41,6 м), кількість панелей - 8 шт., довжина панелі 5,20 м, висота панелі 7,7 м

Крайні прольоти - дві ферми Гау-Журавського з їздою понизу з повною довгою 43,2 м (розрахунковий проліт LP = 41,6 м) ;

Берегові опори - пальові двухрядні з деревини, заввишки H = 8 м

Просторові опори - пальові дворядні, висотою H = 12 м

ВАРІАНТ №3.

Схема 22 + 22 + 42,7 + 18 + 18 ; загальна довжина моста L = 124,4 м

Конструкція мостового переходу складена з таких елементів :

Головний проліт - ферма Гау-Журавського з їздою поверху з повною довгою 42,7 м (розрахунковий проліт LP = 41,5 м), кількість панелей - 10 шт., довжина панелі 4,27 м, висота панелі 5,4 м

Крайні прольоти - дві ферми Гау-Журавського з їздою поверху, з повною довжиною 22,0 м (розрахунковий проліт LP = 21,6 м) і дві ферми Гау-Журавського з їздою поверху довгою 18,0 (розрахунковий проліт LP=16,6 м).

Берегові опори - пальові дворядні з збірний залізобетон, висотою H=8м

Просторові опори - рамно-лижні дворядні, для з'єднання прогонових будов різної висоти, а також пальові дворядні з деревини.

Витрата матеріалів

Варіант 1.

Ферма Гау-Журавського з їздою понизу з довгою 32,5 м

Дерево - 267,6 м3

Метал - 7164кг

Ферма Гау-Журавського з їздою понизу з довгою 43,2 м

Дерево - 372 м3

Метал - 10860 кг

Ферма Гау-Журавського з їздою понизу з довгою 43,2 м

Дерево - 372 м3

Метал -10860 кг

Опори : тип 3, з довгою 8 м

Дерево - 91,68 м3

Метал - 871,2 кг

берегові опори

Дерево - 73,34 м3

Метал - 696,96 кг

Варіант 2

Ферма Гау-Журавського з їздою понизу з довгою 43,2 м

Дерево - 372 м3

Метал -10860 кг

Ферма Гау-Журавського з їздою понизу з довгою 43,2 м

Дерево - 372 м3

Метал -10860 кг

Ферма Гау-Журавського з їздою понизу з довгою 43,2 м

Дерево - 372 м3

Метал -10860 кг

Опори : тип 3, з довгою 12 м

Дерево - 157.08 м3

Метал -2067,12 кг

Берегові опори:

Дерево - 125,66 м3

Метал -1653,70 кг

Варіант 3

Ферма Гау-Журавського з їздою поверху з довгою 18 м

Дерево - 267,6 м3

Метал - 7164 кг

...
Другие файлы:

Заміна дерев'яного перекриття на залізобетонне монолітне
Заміна пошкодженого дерев'яного перекриття гуртожитку на збірно-монолітне залізобетонне. Аналіз ситуаційного плану міської забудови (ескізи). Характер...

Дерев’яні церкви в Україні
Видання вміщує малюнки й чорно-білі фотографії дерев'яних церков Західної України. У текстовій частині підкреслено самобутність дерев'яного будівництв...

Національна семантика, стилістика та розвиток архітектурних типів православних храмів лівобережної України
Архітектурні, стилістичні та семантичні особливості пам'яток дерев'яного зодчества лівобережної України. Загальні типологічні риси храмів України. Вза...

Проект залізничного залізобетонного моста
Проектування мостового переходу. Кількість прогонів моста. Стадії напруженого стану залізобетонних елементів. Основне сполучення навантажень. Зусилля...

Технологія виконання тумби під телевізор
Особливості виготовлення підставки під телевізор, що включають опис фізико-хімічних особливостей дерев'яного матеріалу, сучасних інструментів, облицюв...