Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Строительство

Інтер’єр індивідуального 2-х поверхового житлового будинка

Тип: курсовая работа
Категория: Строительство
Скачать
Купить
Розробка та обґрунтування авторської дизайн-ідеї сучасного інтер’єру 2-поверхового будинку з урахуванням побажань господарів. Визначення композиційного рішення інтер’єру будинку. Ознайомлення з історичними зразками та аналіз роботи інших дизайнерів.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДКРИТИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «Україна»

Кафедра «Дизайн»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

ДО КУРСОВОЇ РОБОТИ

НА ЗДОБУТТЯ КВАЛІФІКАЦІЇ БАКАЛАВР

На тему «Проект інтер'єру індивідуального житлового будинку»

Суми 2007р.

1 Обґрунтування актуальності обраної теми

Протягом усієї історії розвитку культури кожна людина в міру своїх можливостей прагнула прикрасити своє життя, зробити гарними й зручними всі предмети, які її оточують: житло, меблі, посуд, одяг, засоби виробництва тощо. Це стало надзвичайно актуальним в наш час, оскільки більшість людей усвідомлюють значимість краси і вигоди матеріального середовища.

У ХХ сторіччі зростає значення дизайну. Його проникнення в наше життя зближує матеріальне виробництво з мистецтвом і тим самим збагачує матеріальний світ людини. Створюючи нову річ , дизайнер надає їй форму, яка найбільше відповідає функції та значенню предмета. Проте вона повинна не тільки добре виконувати свою функцію, а й органічно поєднувати форму ,колір та матеріал. Тільки завдяки знанням історичних цінностей цивілізованого світу, їх вивченню і аналізу, можливе подальше вдосконалення прекрасних виробів світового рівня. Вивчення історії художніх виробів, інтер'єрів, одягу сприятиме в подальшому їх вдосконаленню.

Дизайн, як нова професія виник нещодавно, однак дизайнерські основи завжди існували в предметній творчості. Їх можна спостерігати в простих матеріальних формах минулого ,в старовинних, нібито нескладних, громіздких, але все ж таки дивовижно гарних взірцях техніки минулих століть. Люди завжди прагнули до поєднання раціонального та естетичного досконалого. В цьому відношенні немає принципової різниці між утилітарними речами старовинних епох і новими технічними виробами. У чому ж тоді специфіка дизайну ХХ ст.? В проектному характері, який заснований на суцільному образному мисленні. Можливості дизайну ще не вичерпані і навіть не визначені в повній мірі.

В історії мистецтв, особливо в сучасній художній практиці, предметна творчість займає значно важливіше місце, ніж ми собі уявляємо. Все наше предметне оточення, починаючи з утилітарних речей та закінчуючи містом в цілому, і не тільки містом, а будь-яким населеним пунктом, є основою не тільки матеріальної, а художньої культури кожної епохи. Предметна творчість безпосередньо включена у формування великих історичних стилів пов'язана з естетичними ідеалами та смаками.

Види мистецтв предметної творчості пройшли довгий шлях розвитку. Серед них ремесла , народне професійне та декоративне мистецтво, художня промисловість, оформлення повсякденного міського оточення , житлового середовища(інтер'єрів та єкстер'єрів).

Роль художників, які працюють безпосередньо в сфері самого життя і формують образ предметного середовища, у наш час значно зростає. Своєю діяльністю вони впливають на розвиток здатності людини сприймати складну дійсність і зберігати в особливих формах художньої культури ті зв'язки з матеріальним середовищем, які склалися ще в минулому.

Людина, створюючи предметне середовище, вчиться у природи і творить звичайно за її законами. Особливо це помітно, коли мова йде про об'єктивність і ціле образність предметних форм, про внутрішні закономірності і їх еволюцію. Вихідними в творчості є специфіка використовування матеріалів і закономірностей формоутворення, які підпорядковуються суворим законам (законам механіки, оптики , кольорознавства та ін.) завданням дизайнера є: співставити безкінченні різновиди технічних форм, які породжені зовнішніми об'єктивними причинами і підпорядковані законами, з особливими сприйняттями їх людьми, з визначеною технологією такого сприйняття.

Сучасний спосіб життя стає інте 'єрним. Слово «інтер'єр» в архітектурі означає внутрішній простір будівлі, тобто, штучно створене середовище.

Проектування інтер'єрів зумовлює певну методику знання функцій приміщення, його конструкцій, тонкого розуміння ролі форми в композиції, її пластики, світла, кольору в інтер'єрі, тощо. На мою думку, образ приміщення повинен сприйматися людиною ,як єдине ціле. Разом з тим потрібно знати процес утворення цілого з окремих елементів та організуючих його засобів, специфіку кольору, принципи його органічного поєднання, а також композиційною організацією в цілому. Також треба врахувати особливості клімату та ландшафту зони будівництва, розміри, матеріали та багато інших факторів, що створюють комфорт для середовища.

За останнє десятиліття багато ,що змінилося в забудові міст України. Особливо це стосується будівельних технологій, інвестиційного клімату та методів проектування .Однак мало ,що вплинуло на містобудівну тканину та інженерну інфраструктуру, яка складається в одних містах десятиліттями ,а в інших - століттями Ще повільніше формуються естетичні складові ,а саме індивідуальний образ міста. Тому сучасні споруди повинні мати не тільки доволі значний запас функціональної ,але й естетичної “міцності” ,аби відтягнути якомога далі процес їх морального старіння.

Архітектурно-будівельна галузь відзначається декількома найбільш характерними рисами. Одна з них ,без сумніву, це стабільний інтерес та всезростаючий досвід у будівництві індивідуальних житлових будинків .Можна сказати ,що це так зване ”котеджне” будівництво за означений час пройшло вже навіть окремі етапи у своєму розвитку. Суспільна думка дійшла до ”усвідомлення,” що архітектура тісно пов'язана з особистим та громадським життям народу ,тому що від раціонального будівництва, до певної міри, залежить добробут народу.

На сьогоднішній день індивідуальний житловий будинок безумовно сприяє й культурному розвитку людства. Роблячи умови існування більш комфортними й забезпечуючи краще збереження майна, підвищенню добробуту ,що є важливим фундаментом для підняття культурного рівня. Це вимагає особливого осмислення, що впливає на конкретне рішення ,міський контекст, і одне з не мало важливих - побажання замовника.

На мою думку, будівництво потребує нагляду. Темпи будівництва зростають. Основним лихом стала наявність грошей при відсутності смаку в замовників. Саме із цієї причини руйнується, і видозмінюється візуальний образ нашого міста. Теж саме можна сказати й про інтер'єр Якщо брати до уваги архітектуру ноу-хау, то справа тут зовсім не у відсутності в нашій державі сучасних технологій та матеріалів.

Світові дизайнери знають багато прикладів, коли із звичайних матеріалів, але за новими принципами створювались нові ні на що не схожі інтер'єри . Але на Україні поки що, такі принципи не приживаються. Якщо замовити розробку інтер'єру в стилі високих технологій, то це буде скоріш провінційне приміщення. Тому можна сказати, що це швидше проблема ідеологій , ніж технологій.

Таким чином, актуальність обраної теми, а саме розробка інтер'єрів індивідуального житлового будинку, на мою думку, зумовлена потребами у створенні такого інтер'єру ,який би відповідав всім вимогам сьогодення.

інтер'єр будинок авторський дизайн

2 Основна частина

2.1 Збір та систематизація підготовчих матеріалів та аналогів

Тема випускної дипломної роботи: "інтер'єр індивідуального 2-х поверхового житлового будинка”. Ця тема була обрана в зв'язку з реальною потребою, тобто, лист від замовника, із проханням розробки інтер'єру індивідуального житлового будинку, який знаходиться за адресою:м. Суми, вул. Черняховського, буд. 27.

Містобудівний ситуаційний план - додається (див. додатки).

Мета - розробка та обґрунтування авторської дизайн-ідеї сучасного інтер'єру 2-поверхового будинку з урахуванням побажань господарів.

Проект розробки інтер'єру зумовив такі завдання:

1. ознайомлення з історичними зразками та теоретичними аспектами;

2. аналіз роботи інших дизайнерів та їхні розробок;

3. вибір сучасних технологій та робота з ними;

4. пошук та визначення композиційного рішення інтер'єру будинку.

Перед початком роботи з розробки інтер'єру сучасного будинку необхідно було, опрацювати та знайти необхідний матеріал для подальшої роботи. Із цією метою було зібрано багато історичної літератури, переглянуто ряд фахових періодичних видань. Також був проведений аналіз та порівняння вже діючих інтер'єрів,що дало змогу обрати ту концепцію, яка б задовольнила всіх.

Після опрацювання вище вказаної літератури мною було виявлено ряд сюжетів, важливих для розкриття обраної теми. Одна з найважливіших - трансформація традиційних елементів інтер'єру в сучасні форми високих технологій, так званих “ноу-хау». Які впливають на глядацьку свідомість та формують за сучасних умов нове бачення й мислення.

Одним із важливих питань у розробці сучасного інтер'єру , на мою думку є розгляд такого поняття, як матеріал, який є ключовою проблемою, тому що він сам володіє формою й сам задає її. Зв'язок матеріалу або матеріалу та форми важко пояснити , можна лише відчути його. Традиційними матеріалами, якими оздоблюють найсучасніші приміщення є: метал , скло, бетон та дерево, які забезпечують простір, котрий дивуватиме довгий час.

В процесі роботи особливої уваги потребує питання колористичного вирішення інтер'єру. На людину постійно впливає колір середовища, що її оточує. З давніх часів і до сьогоднішнього дня кольорова палітра природи є невичерпним...

Другие файлы:

Інтер’єр індивідуального 2-х поверхового житлового будинку
Пошук та розробка концепції інтер’єру. Основна архітектурна ідея. Композиційний пошук та технології втілення творчого задуму. Містобудівна ситуаційна...

Проект 15-ти поверхового житлового будинку з вбудованою поліклінікою у місті Дніпропетровськ
Проектування конструктивної системи житлового будинку: фундаменту, стін, перегородок, перекриття, даху, сходів, підлоги, дверей та вікон. Виконання вн...

12-поверховий цегляний житловий будинок в м. Суми
Розробка проекту будівництва 12-поверхового цегляного житлового будинку, ІІ ступеня вогнестійкості. Складання фрагменту генерального плану наступних с...

Вивчення та добір засобів індивідуального захисту в сільськогосподарському виробництві
В умовах виробництва неможливо повністю уникнути шкідливої дії різних факторів на працюючих. Необхідність застосування засобів індивідуального захисту...

Інтер'єри кафе
Принципи та організація кав'ярні: виробничі цехи, мийні столового посуду, складські та адміністративно-побутові приміщення. Дизайн інтер'єру кафе: зна...