Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Строительство

Реконструкція автомобільної дороги

Тип: реферат
Категория: Строительство
Скачать
Купить
Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний транспортний університетКафедра проектування доріг”Реконструкція автомобільної дороги”Виконав: ст. гр. БД-IV-1техТимощук О.Ю.Перевірив: керівник проектуРахуба О.І.Київ – 2009ВступПроектування дороги здійснюється на перспективний період з урахуванням щорічного приросту інтенсивності руху. На протязі цього періоду технічні нормативи запроектованої дороги повинні відповідати вимогам руху. Проте з плином часу, а також зі зростанням значення дороги виникає необхідність в підвищенні нормативних вимог. Тоді дорогу перебудовують повністю або частково. На основі розрахунків перспективної інтенсивності, а також на основі спостережень за швидкістю та складом руху і з урахуванням кількості та тяжкості ДТП проводяться економічні дослідження щодо обґрунтування необхідності реконструкції дороги. Також одною з причин реконструкції дороги може бути різке погіршення екологічного стану придорожньої смуги. Це спонукає до вирішення таких проблем як: підвищення пропускної здатності дороги, покращення безпеки руху, зменшення забруднення навколишнього середовища, економія пального, раціонального використання ресурсів та покращення комфортності руху по дорозі в рамках розробки проекту реконструкції дороги.Реконструкція – корінна перебудова, вдосконалення та переобладнання дороги. При реконструкції дорогу переводять до вищої категорії. Реконструкція займає проміжне положення між новим будівництвом та капітальним ремонтом. Реконструкція дороги вимагає комплексне покращення всіх її елементів, але недоцільно перебудовувати під час реконструкції всі елементи відповідно до вимог технічних умов для проектування нових доріг. Перебудовують здебільшого лише ділянки з високою аварійністю або ділянки з недостатньою пропускною здатністю. Проект реконструкції повинен передбачати забезпечення безперебійного руху транспорту протягом доби і на протязі всього року.Склад та приведена інтенсивність рухуСклад транспортного потоку наведено в завданні. На перспективний період відсотковий склад потоку зберігається.Дорогу відносять до тієї чи іншої категорії також і по приведеній до легкового автомобіля інтенсивності руху, якщо у транспортному потоці легкових автомобілів більш ніж 30%.Категорія дороги та розрахункова швидкістьУ відповідності до ДБН В.2.3 - 4 - 2000 автомобільні дороги в залежності від розрахункової інтенсивності, народногосподарського та адміністративного значення поділяють на 5 категорій.Вихідними даними для визначення категорії дороги, що підлягає реконструкції, є інтенсивність руху транспортних засобів на двадцятирічну перспективу, яку можна визначити з виразу, (2.1)де - перспективна інтенсивність руху, авт/добу; - інтенсивність руху в вихідному році, авт/добу; - коефіцієнт щорічного приросту інтенсивності руху; - тривалість розрахункового періоду, років.Інтенсивність руху у вихідному році визначається із завдання раніше виконаного курсового проекту автомобільної дороги. Значення коефіцієнта щорічного приросту інтенсивності руху надається в завданні на виконання проекту реконструкції дороги.Визначивши інтенсивність дороги, встановлюємо категорію дороги. Для N=1337 це буде ІV категорія.Основні норми проектуванняЕлементи плану поздовжнього та поперечного профілів дороги в даному курсовому проекті не розраховуються. Нормативні значення елементів: ширина проїзної частини та земляного полотна, мінімальні радіуси кривих у плані й поздовжньому профілі, максимальні поздовжні похили тощо, - виписуються з ДБН В.2.3 – 4 2000 для відповідної категорії дорогиВибір напрямку трасиНа основі вже запроектованого плану дороги вносять в нього зміни, які викликані підвищенням категорії дороги. Ці зміни можуть включати в себе:- вирівнювання частини дороги /тобто прокладання її по новому напрямку/;- збільшення радіусів горизонтальних кривих;- об'єднання кутів повороту із вписуванням в новий кут більшого радіусу горизонтальної кривої.Для запроектованого плану дороги складають відомість кутів повороту, прямих та кривих, форма якої наведена в табл. Д.ІІІ.І.В описі плану дороги визначають пікетажне положення початку та кінця траси, довжину дороги, в тому числі по населе...
Другие файлы:

Оцінка транспортно-експлуатаційних властивостей ділянки автомобільної дороги ІІ категорії в Івано-Франківській області
Аналіз природно-кліматичних умов експлуатації автомобільної дороги. Розрахунки обсягів робіт по ремонту дорожнього одягу. Весняне, літнє та осіннє утр...

Конструювання і розрахунок дорожнього одягу
Природно–географічна характеристика Рівненської області. Технічні нормативи на проектування автомобільної дороги. Траса автомобільної дороги. Послідов...

Експлуатація автомобільної дороги ІІІ категорії Мерефа-Лозова-Павлоград (Т-21-07) в Харківській області, на участку дороги, обслуговуємого Лозовскім райавтодором
Аналіз природно-кліматичних умов району експлуатації. Весняне, літнє та осіннє утримання дороги. Організація снігоочищення дороги та боротьби із зимов...

Організація будівництва ділянки дороги ІІІ категорії
Природньо-кліматична і адміністративно-господарська характеристика району. Значення автомобільної дороги. Технологічна послідовність процесів спорудже...

Програмне забезпечення для проектування автомобільної низькочастотної акустичної системи
Конструкція та особливості функціонування автомобільної аудіосистеми. Розрахунок параметрів для виготовлення корпусу сабвуферу. Розробка математичного...