Страхові послуги
У кожній країні права і обов’язки сторін, котрі беруть участь у страхуванні, регулюються законодавчими нормами. В Україні юридичною основою такого регулювання є Закон України від 7 березня 1996.року "Про страхування". Він спрямований на утворення ринку страхових послуг, посилення страхового захисту майнових інтересів підприємств, установ, організацій та громадян. Зазначимо: його дія не поширюється на державне соціальне страхування.
Згідно з названим Законом страховиками визначаються юридичні особи, створені у формі акціонерних, повних, командитних товариств або товариств з додатковою відповідальністю згідно із Законом України "Про господарські товариства" з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом для здійснення страхової діяльності в Україні. Займатись страховою діяльністю мають право юридичні особи, які у встановленому порядку одержали ліцензію.
Загальна частка іноземних юридичних осіб та іноземних громадян у статутному фонді страховика не може перевищувати 49 процентів. Предметом діяльності страховика можуть бути страхування, перестрахування і фінансова діяльність, визначена Законом "Про страхування". Іншими видами діяльності страховик має право займатись лише у випадках, передбачених законодавством України.
Страхувальниками визнаються юридичні особи та дієздатні громадяни, котрі уклали із страховиками договори страхування або є страхувальниками згідно із законодавством України. Страхувальники можуть укладати із страховиками договори про страхування третіх осіб (застрахованих осіб).
Страхова послуга та її реалізація на ринку України
Поняття страхової послуги. Необхідність та умови виникнення страхової послуги. Функції страхової послуги. Особливості реалізації страхової послуги. Ст...
Страхові послуги в майновому страхуванні
Особливості страхування майна юридичних і фізичних осіб. Страхування транспортних засобів, а також їх страхові ризики, обсяг страхової відповідальност...
Моделювання попиту на послуги медичного страхування
Правове становище страхування в Україні. Аналіз проблем моделювання у страхуванні. Математичні методи формування попиту на страхові послуги. Когнітивн...
Пріоритети розвитку світового ринку інноваційних послуг
Система послуг як сукупність їх видів (страхові, фінансові, транспортні, туристичні, посередницькі): пріоритети розвитку. Поняття послуги з точки зору...
Маркетингова діяльність ЗАТ ФГ "Страхові традиції"
Тенденції сучасного розвитку страхового ринку. Механізм організації та управління маркетинговими діями в даній сфері. Позиції та перспектив розвитку с...