Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Бухгалтерский учет и аудит

Організація і методика контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

Тип: курсовая работа
Категория: Бухгалтерский учет и аудит
Скачать
Купить
Класифікація продукції, товарів, робіт, послуг. Контроль реалізації продукції. Склад і структура оборотних активів підприємства. Забезпечення правильного та ефективного ведення господарської діяльності. Забезпечення точності та повноти облікових записів.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Міністерство освіти і науки України

Луцький національний технічний університет

Кафедра обліку і аудиту

КУРСОВИЙ ПРОЕКТ

З дисципліни „Контроль і ревізія ” на тему:

«Організація і методика контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»

Студента: Боярчук О.І.

Група ОА-32 Курс ІІІ

Факультет обліку і фінансів

Керівник: ас. Сидоренко Р.В.

Луцьк 2009

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ОСНОВИ ПОБУДОВИ КОНТРОЛЮ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ)

1.1 Основні види і класифікація продукції (товарів, робіт, послуг)

1.2 Нормативно-правове забезпечення контролю реалізації продукції (товарів, робіт, полуг)

1.3 Зарубіжний досвід контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СГПП «ДРУЖБА»

РОЗДІЛ ІІІ. КОНТРОЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) НА СГПП «ДРУЖБА»

3.1 Завдання контролю за реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) на СГПП «Дружба»

3.2 Внутрішнє методичне і нормативне забезпечення контролю за реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг)

3.3 Документальне забезпечення контролю за реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг)

3.4 Процедура проведення контролю за реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг)

3.5 Оформлення результатів контролю

РОЗДІЛ ІV. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЮ НА СГПП «ДРУЖБА»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

ВСТУП

В процесі своєї діяльності кожне підприємство самостійно визначає обсяги і терміни випуску відповідних видів продукції з метою виконання зобов'язань і завдань з поставок продукції (виконання робіт, надання послуг) згідно з укладеними договорами. Тому важливим етапом перевірки діяльності підприємства є встановлення достовірності інформації наведеної у звітності підприємства.

Незважаючи на значні доробки науковців і практиків з удосконалення методики проведення контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), досі залишились не вирішеними багато проблемних питань. Актуальними на сьогодні залишаються питання, які стосуються вдосконалення методики проведення контролю за реалізованою продукцією, розробленням внутрішніх документів, в які заноситимуться результати перевірок та визначатимуться штрафні санкції.

Вивченням даної теми займались наступні вчені: Ф.Ф. Бутинець, Р.Л. Хом'як, В.І. Лемішовський, В.М. Мурашко, Н.С. Вітвицька, Б.Ф. Усач та багато інших.

Об'єктом дослідження є організація та методика контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) на СГПП «Дружба».

Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних, історичних аспектів контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) на підприємствах різних форм власності.

Метою курсового проекту є науково-теоретичне обґрунтування, уточнення наукових положень, вивчення історичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).

Наявність поставленої мети дослідження дозволяє визначити завдання дослідження, які потрібно вирішити в процесі виконання курсової роботи:

- проаналізувати основні нормативні документи, за допомогою яких здійснюється контроль реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) на сільськогосподарських підприємствах;

- з'ясувати методику проведення контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) на підприємстві;

- ознайомитись з документальним оформленням результатів контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг);

- розробити рекомендації щодо вдосконалення контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).

При написанні курсової роботи було використано наступні методи:

- порівняльного аналізу;

- узагальнення, опитування, конкретизації;

- індукції і дедукції;

- історичні та діалектичні;

- спостереження і експерименту;

- математичні та статистичні;

- бесіди та анкетування.

Дана курсова робота складається з чотирьох розділів. В першому розділі розглядаються теоретичні основи побудови контролю реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); в другому - загальна характеристика підприємства; в третьому - методика та організація контролю реалізації продукції на СГПП «Дружба»; в четвертому - пропозиції по вдосконаленню проведення контролю реалізації продукції на даному підприємстві.

Тема курсового проекту на сьогодні все ще залишається не повністю вивченою і тому існують певні перспективи вирішення питань по цій темі.

РОЗДІЛ І. ОСНОВИ ПОБУДОВИ КОНТРОЛЮ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ)

1.1 Основні види і класифікація продукції (товарів, робіт, послуг)

Основою життя і розвитку людського суспільства є матеріальне виробництво. Для управління процесом виробництва потрібна достовірна інформація, яку можна одержати за умови належної організації бухгалтерського обліку і контролю.

В умовах розвитку ринкового господарства з кожним роком все більше значення набуває торгівля. Підприємства, що займаються торгівельною діяльністю, для того щоб утриматись в конкурентному середовищі змушені забезпечувати широкий асортимент і номенклатуру товарів, а також вчасно поповнювати товарні запаси [8, с. 135].

В економічній літературі зустрічаються різні визначення терміну «товар». Основні з них наведені в таблиці 1.1.

Таблиця 1.1

Визначення товарів в економічній літературі

№ з/п

Джерело

Визначення

1

2

3

1.

Оснач О.Ф. Товарознавство: Навч. посібник - К.: Центр навч. літер., 2004. - 219 с.

Товар - це матеріальна продукція, наділена цілим комплексом властивостей, які призначені для задоволення потреб споживачів. (с. 26)

2.

Пол. екон.: Навч. посібник для студ. ВНЗ / За ред. В.О. Рибалкіна, В.Г. Бодрова/ - К.: Академвидав, 2004. - 672 с.

Товар - продукт праці, який виробляють для обміну чи продажу. (с.145)

3.

Бух. облік в Укр. / За ред. Р.Л. Хом'яка, В.І. Лемішовського/ - Л.: Інтелект-Захід, 2006. - 1088 с.

Товар - матеріальні цінності, які придбані і зберігаються на підприємстві з метою подальшого продажу. (с. 704)

4.

Економіка /За ред. В.Г. Мельничук, Г.О. Ковальчук, В.О. Огнев'юк. - 2-ге вид./ - К.: Навч. книга, 2004. - 368 с.

Товар - це продукт праці, що існує у матеріальній формі і виставляється на продаж. (с. 28)

5.

Екон. словник-довідник /Уклад.: Радченко І.О., Орлова О.М. - К.: ПП Голяка В.М., 2007. - 768 с.

Товар - продукт як фізичної, так і розумової праці, що має споживчу вартість, і може обмінюватись на інший товар (гроші) власником. (с.546)

Аналіз вищенаведених визначень терміну «товар» дає можливість виявити і з'ясувати відмінності трактування його суті. Такі особливості зумовлені тим, що дану категорію вивчають різні вчені-економісти, які використовують різноманітні підходи для обґрунтування даного поняття зі своєї точки зору.

Товари можуть надходити на підприємство в результаті:

– роботи підрозділів основного та допоміжного виробництв, які виробляють готову продукцію;

– взаємодії з підприємствами - постачальниками при закупівлі товарів з метою їх подальшого перепродажу;

– оприбуткування лишків готової продукції і товарів за наслідками проведених інвентаризацій тощо;

– безоплатного отримання;

– обміну на подібні та неподібні активи.

Товари можуть зменшуватись за своїми обсягами, зокрема:

– внаслідок переведення їх із однієї облікової групи до іншої та списання їх на витрати виробництва у якості виробничих запасів;

– в результаті реалізації як юридичними, так і фізичними особами;

– за результатами проведених інвентаризацій і виявлення недостач товарів тощо [9, с. 125].

Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях: товар за задумом, товар у реальному виконанні, товар з підкріпленням.

Товар за задумом - це уявний об...

Другие файлы:

Організація обліку реалізації сільськогосподарської продукції, робіт і послуг
Економічний зміст і нормативне регулювання реалізації продукції. Оцінка стану організації бухгалтерського обліку розрахунків на ТОВ "Куземинське", ана...

Управління грошовими потоками підприємства
Грошові надходження підприємства, їх ефективне використання в умовах ринкових відносин. Склад грошових надходжень підприємств. Виручка від реалізації...

Облік доходів від реалізації товарів, робіт і послуг
Дохід як економічна категорія. Господарська характеристика підприємства. Облікова політика підприємства. Залежність обліку доходу від реалізації товар...

Первинна документація з реалізації продукції
Дослідження та аналіз первинних документів, необхідних для документального оформлення операцій із реалізації продукції. Структура реєстру товарно-тран...

Аналіз виробництва продукції, робіт і послуг
Аналіз випуску продукції у натуральному та вартісному виразі, оцінка впливу факторів на зміну обсягу виробництва. Значення і задачі аналізу виробництв...